مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۳۱ ب.ظ

درباره کامپوزیت دندانی بخوانید

کامپوزیت دندانی، خمیری متشکل از مخلوط سرامیک و مواد پلاستیکی است که برای پر کردن حفرات دندانی به کار میرود و میتواند با رنگی بسیار شبیه رنگ دندان فرد، حفره دندانی را پر کند. دندانپزشک میتواند با ترکیب رنگها، رنگ مناسب دندان بیمار را یافته و به کار ببرد. برخلاف آمالگام، کامپوزیت مانند چسب به دندان میچسبد و در نتیجه، دندانپزشک فقط باید قسمتهای پوسیده و به اصطلاح کرم خورده را بردارد و حفره را پر نماید و نیاز کمتری به تراشیدن دندان نسبت به ترمیم با آمالگام دارد. رنگ سفید کامپوزیت هم ممکن است در اثر مصرف غذاها و نوشیدنیهای رنگدانه دار مانند چای و قهوه به مرور تغییر کند. مزیت اصلی ترمیم دندان با کامپوزیت بازسازی زیبایی دندانها است. شانس حساسیت دندان در هنگام جویدن، پس از پر کردن با کامپوزیت معمولا از پر کردن با آمالگام بیشتر است. پس از قراردادن مواد حد واسط ویژه بر روی دندان، کامپوزیت درون حفره قرار داده شده و سپس توسط نور آبی ویژهای سفت میشود.

مجله جامعه دندانپزشکی غرب تهران

اوکراین ظاهرا با استفاده از موشکهای میانبردی که از کشورهای غربی دریافت کرده، این حملات را عملی کرد. روسیه به نوبه خود، گزارش داد که حملاتش به سربازان اوکراین، بیش از ۱۳۰ تن از نیروهای پیاده نظام اوکراینی را از پای درآورده است. خرسون و حومه یکی از نخستین مناطقی بود که نظامیان روس در آغاز یورش خود در شش ماه پیش به تسلط درآوردند. در حالی که وزارت دفاع بریتانیا تشدید ضد حملات اوکراین و برخی موفقیتهای کوچک این کشور در جبهه خرسون را تایید کرده، روسیه شامگاه پنجشنبه گفت که مواضع و نقاط استقرار نیروهایش در این مناطق «تغییری نکرده است». احتمال افزایش شمار قربانیان مطرح است. کیست دندان چیست ؟ روسیه روز جمعه اوکراین را متهم کرد که با حملات راکتی به منطقه دونتسک، یک زندان را هدف قرار داده و تا پیشازظهر دستکم ۵۳ اسیر جنگی را کشته است. خرسون در بخش جنوبی اوکراین همجوار شبه جزیره کریمه است که از هشت سال پیش به اشغال روسیه درآمده است. در این میان، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، برای نخستین بار در شش ماه اخیر، با همتای روس خود، سرگئی لاوروف، گفتوگوی تلفنی خواهد کرد.

از سال 1313 شمسی یعنی زمان تاسیس دانشگاه تهران، آموزش رشته های پزشکی در ایران گسترش یافت. اما از سال 1290 به بعد طبابت و دندانسازی در ایران فقط منوط به دریافت اجازه نامه رسمی از وزارت معارف بود. در سال ۱۳۱۶ با تاسیس دانشگاه تهران ، مدرسه طب به آن مکان نقل مکان کرد و شرط ورود به این دانشکدههای طب دارا بودن دیپلم کامل متوسطه بود. با این حال در بسیاری از نقاط کشور ان قانون رعایت نمی شد. در سال ۱۳۰۷ رضا شاه دستور تأسیس مدرسه دندانسازی را صادر نمود و دو سال بعد این مدرسه شروع به کار کرد. با جدا شدن تدریس رشته های مختلف پزشکی، دانشکده دندانپزشکی در سال 1335 تاسیس گردید. محل اولیه این مدرسه، دارالفنون بود و مدیریت آن را دکتر میلچارسکی به عهده داشت. دکتر فالک کوش میلچارسکی (اهل لهستان، دندانپزشک مخصوص رضا شاه)، دکتر اتکیناشتومپ (تبعه سوئیس، دندانپزشک مخصوص اتابک)، دکتر هارطیون استپانیان (اهل ترکیه و از زمره پزشکان دربار). تا قبل از سال 1290 هر شخصی بر اساس تجربه های خود یا تحصیل در اروپا می توانست در ایران به طبابت و دندانسازی بپردازد. در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی در تهران فقط 3 نفر دندانپزشک وجود داشت.

مجله جامعه دندانپزشکی قشم

روش بررسی : مطالعه حاضر یک پژوهش شبه تجربی بود که در سال 1392 انجام شد. گروه مداخله 2 جلسه آموزشی به شیوه بحث گروهی به مدت 60 دقیقه را دریافت کرد. دانشجویان (66 نفر) در دو گروه، با یکی از دو روش چک لیست و روش معمول global rating ارزیابی شدند. لذا آشنایی دندانپزشکان با آموزش در قالب مدل مراحل تغییر به منظور ترک سیگار توصیه میشود. نتیجهگیری : یافتهها نشانگر اثربخشی آموزش با استفاده از مدل مراحل تغییر در افزایش موارد ترک سیگار بیماران بود. روش بررسی: ابتدا چک لیست، در جلسات بحث گروهی متخصصان طراحی شد. 40 بیمار سیگاری در درمانگاههای تخصصی در هر یک از گروههای مداخله و مقایسه پرسشنامه خود ایفای شامل سؤالات عمومی و دموگرافیک، مراحل تغییر، فرآیندهای تغییر، خودکارآمدی، توازن تصمیمگیری قبل و بعد از 6 ماه آموزش را تکمیل کردند. سپس روایی و پایایی آن به وسیله ضریب CVI و بازآزمایی ارزیابی شد. دادهها با آزمونهای آماری کای اسکوئر، تی زوجی و مستقل، من ویتنی و ویلکاکسون آنالیز شدند.

مجله جامعه دندانپزشکی ژاپن

گاهی که دندان یک کودک فلج مغزی را پر میکنم انگار صدای قلب والدینش را میشنوم. درحالیکه این کودک نه درد را متوجه میشود نه اصلاً حرکتی دارد. در همین بازه زمانی بنیاد خیریه نورآوران سلامت، ابتکاری باارزش را عملی کرد؛ راهاندازی مطبهای سیار و بیمارستانهای صحرایی برای ارائه انواع خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و دورافتاده ایران. درحالیکه وضعیت یکدندان شاید اصلاً تأثیری بر کیفیت زندگی فرزندشان نداشته باشد. ولی والدینش به دلیل محبت زیاد و به دلیل آن وابستگی عاطفی عمیق که با فرزند دارند دلشان برای او میتپد و نگراناند که نکند دردش بیاید یا آزرده شود. گاهی احساس میکنم آن دندان به درد بچه نمیخورد و کار ما درواقع پاسخگویی به نیازهای روحی و عاطفی والدینش است. گاهی هم والدین چنین کودکانی برای اینکه یکدندان فرزندشان پر شود با هزار زحمت از راهی دور میآیند و بازمیگردند.  " مجله جامعه دندانپزشکی " پس از تشکیل کارگروه نیکوکاری در سال ۹۰ و استقبال دندانپزشکان از فعالیتهای خیریه، شرایط برای ارائه خدمات به اقشار خاص بهتر شد.

مجله جامعه دندانپزشکی پزشکی

اگر هر یک از این افراد بخواهند همه دندان های خود را بر اساس تعرفه های رسمی ترمیم کنند، هزینه آن حتی از حقوق یک کارگر بالاتر می رود چه رسد به محاسبه با تعرفه های غیررسمی. تسهیلات پایین بیمه ها در این حوزه مردم را ناچار به پرداخت هزینه های بیشتری می کند. عمده ترین مانع پیش روی مراجعه افراد به دندانپزشک و درمان پوسیدگی دندان ها، هزینه بالای دندانپزشکی است. افراد پس از این که با سد هزینه ها روبه رو می شوند، قید درمان و رفع پوسیدگی دندان های خود را زده و حاضرند آن ها را از دست بدهند تا هزینه های زیاد صرف درمان کنند. به عبارت بهتر، هزینه های دندانپزشکی با جیب مردم همخوانی ندارد. این معضل با قرار گرفتن در کنار مشکلات اقتصادی، درمان پوسیدگی دندان را به اولویت دست چندم یا حتی آخر مردم تبدیل می سازد. در مرحله بعدی بیماران با هزینه های هنگفت بخش خصوصی مواجه می شوند که مانع دیگری از اقدام به درمان پوسیدگی دندان ها است. اکنون بسیاری از خدمات درمانی دندانپزشکی در پوشش بخش خصوصی صورت می گیرد.

کشور ژاپن از صنعتی ترین و پیشرفته ترین کشورهای آسیایی می باشد، از این رو افراد زیادی خواستار کار در این کشور می باشند. کشور ژاپن برای ورود بیشتر نیروی کار ماهر خارجی به این کشور، یک سیستم امتیاز بندی معرفی کرده است که از این طریق نیروی کار ماهر را برای کار در ژاپن انتخاب می کند. کدام کشور پرطرفدارترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است؟ در این مقاله قصد داریم شما را با کار در ژاپن و مراحل و مدارک اخد کار در این کشور آشنا کنیم. دانشگاه کمبریج به عنوان قدیمیترین و معروفترین دانشگاه انگلستان شناخته میشود. این دانشگاه جزو برترین دانشگاههای انگلیس است و در رتبه ۴ دانشگاههای برتر جهان قرار دارد. بسیاری از دانشجویان دانشگاه کمبریج را از اهداف مهم تحصیل در انگلیس به حساب میآورند. در این مقاله جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه کمبریج، به بیان اطلاعاتی در خصوص این دانشگاه، نحوه پذیرش و هزینه های تحصیل در این دانشگاه می پردازیم. فارغالتحصیلان خارجی برای یافتن کار در فرانسه راههای زیادی دارند.

مجله جامعه دندانپزشکی خوزستان

تغییرات نیمرخ و عرض قوس های دندانی بعد از خارج ساختن چهار پرمولراول و درمان ارتودنسی در بیماران دارای مال اکلوژن کلاس یک. بررسی مقایسه ای نیروی اکستنشن و افت نیرو در الاستیکهای لاتکس کارخانجات.. تشخیص اتوماتیک مکان لندمارکهای سفالومتری بر روی تصاویر سفالوگرام بیماران مراجعه کننده به دانشکده. بررسی و مقایسه شکل و ابعاد سلاتورسیکا در نمای لترال سفالومتری در بیماران با ارتفاع صورتی نرمال، کم و بسیار. بررسی آزمایشگاهی پیچ طراحی شده تازه گسترش فکی و مقایسه - نیرو- فعال سازی آن با سایر انواع در دستگاههای متحرک ارتودنسی. بررسی ضریب همبستگی اندازه دندانهای قدامی و نسبت بولتون با ابعاد عرضی سرو صورت در دانشجویان دانشکده دندانپزشکی شیراز. مقایسه میزان پایایی تشخیص نقاط آناتومیک در رادیوگرافی سفالومتری دیجیتال قبل وبعد از بهبود کیفیت بصیری تصویر. بررسی همبستگی شاخص نیاز به درمان ارتودنسی (IOTN) و ارزیابی شخصی بیمار. بررسی اثر استریلیزاسیون با اتوکلاو قبل و بعد از کاربرد کلینیکی بر خواص مکانیکی سیم ارتودنسی از جنس نیکل تایتانیوم و استیل زنگ نزن.

با اینکه ۹۵٪ غذاها پس از هر وعده غذایی بین دندان حبس میشود ولی ۸۰ ٪ پوسیدگیها در شیارها و فرورفتگیهای سطح جونده ، دندان است . این پوششها درصد تأثیری مانند فلوئورید کردن دندانها دارد و از ۸۰ ٪ پوسیدگیها جلوگیری میکنند. بهداشت عمومی دهان و دندان، حوزهای است که براساس پیشگیری از پوسیدگی دندانها و بیماریهای پریو (بیماری لایههایی که دندان را دربردارد) قرار گرفته. پوششهای دندان ، که سطح شیارهای جونده دندان را می پوشاند.مانند سدی عمل میکند که مانع حبس غذا و تبدیل شدن آن به اسید و خوردگی دندانها میشود. جویدن خمیردندان بعد یا قبل مسواک زدن منجر به این میشود که سطوح مستعد پوسیدگی، سطوح بین دندانها و شیارهای سطح دندان را که دور از دسترس الیاف مسواک هستند، توسط فلوئورید تمیز شود. ما هماکنون راهای پیشگیری از پوسیدگی دندان را میدانیم ولی هدفمان این است که این روشها را ساده، آسان و در دسترس همگان قرار دهیم. جایی که مسواک و خمیر دندان فلوئورید به آن دسترسی ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۳۱
يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ

مجله جامعه دندانپزشکی پزشکی تهران

از لحاظ علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون 6572 مقاله در نشریات و همایش های داخلی منتشر کرده است که 3833 مقاله ژورنالی و 2739 مقاله کنفرانسی می باشد. این دانشگاه بازمانده ای از مدرسه طب دارالفنون تهران می باشد که به همین دلیل از قدیمی ترین موسسات علوم پزشکی در ایران می باشد. این دانشگاه یکی از موفقترین دانشگاههای علوم پزشکی کشور بوده و تعداد بالایی از طرحهای کشوری توسط این دانشگاه مطرح شده است. همچنین این دانشگاه ناشر 29 مجله تخصصی است و تا به امروز 39 همایش توسط آن برگزار شده است. علاوه بر موارد فوق 20760 مقاله معتبر بین المللی نیز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد استخراج شده است. دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1313 تاسیس شده که هم اکنون 13300 دانشجو و 1650 استاد در این دانشگاه فعالیت دارند. از جمله امکانات این دانشگاه می توان به یک کتابخانه مرکزی تعداد زیادی کتابخانه در دانشکدهها، مراکز تحقیقاتی، بیمارستانها اشاره داشت.

مجله علوم پزشکی. 4(1). ص86.

ویژه نامه چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی. مجله دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران. علیاری شوره دلی، شهلا (1379). علل مشروط شدن دانشجویان پیراپزشکی دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی کرمانشاه در نیمسال تحصیلی 1377-1376 از دیدگاه خود دانشجویان. مجله علوم پزشکی. 4(1). ص86. فتحی نوزان، عبدالحسین (1372). بررسی عوامل اقتصادی-اجتماعی مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز در سال 71-72. پایان نامه، شیراز. عالی خانی، شیرین، مرکزی مقدم، نادر، برومند، سهیلا و زند بگله، میترا (1385). بررسی عوامل موثر بر افت تحصیلی دانشجویان پرستاری در سال های 1380 تا 1383 دانشگاه علوم پزشکی ارتش. فرهادی، علی، کدخدایی، حمیدرضا، حسن پور، علی (1382). بررسی عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان. قوام، مریم، فرشادپور، ملک، ایمانی، وحید (1384). تأثیر اشتغال دانشجویان دندانپزشکی بر موفقیت تحصیلی آنان در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 82-1383. مجله دندانپزشکی جامعه اسلامی دندانپزشکان. فلاح چای، سعید (1379). بررسی عوامل مؤثر بر افت تحصیلی (مشروط شدن) دانشجویان دانشگاه هرمزگان.

مجله جامعه دندانپزشکی خوزستان

این محله در قبل از انقلاب از باغ و خانههای ویلایی تشکیل میشد، اما در سالهای اخیر سبک خانههای گوهردشت از ویلایی به آپارتمانهای مدرن تغییر کرده است. در این محل انجام میشود. را در خود جای داده است و برای هر گروه سنی مناسب و مفرح است. خیابان اصلی تعداد زیادی از مراکز خرید، فروشگاه، بوتیک، رستوران، کافیشاپ، پارک و… به نهایت همهمه میرسد و تمام برنامههای ارگانهای دولتی و غیردولتی اعم از هیئات سینهزنی، مراسم جشن در اعیاد مختلف، برنامههای زنده تلویزیونی و… گوهردشت یا رجاییشهر محلهای در شمال شهر کرج است. در ابتدای خیابان اصلی که ساکنین محله به آن «فلکه اول» میگویند، بزرگترین سینمای کرج که به آن «سینما ساویز» میگویند، قرار دارد. در گذشته در نزدیکی این مکان وَهرجِرد (ورگرد) قرار داشته است. این خیابان که از پرهیاهوترین خیابانهای این شهر است، در مناسبتهای مختلف، مانند ایام عید، عاشورا و تاسوعا، ماه رمضان و… خیابان اصلی از مهمترین و مشهورترین خیابانهای گوهردشت است و محبوبیت بسیاری میان ساکنان این منطقه و مسافران دارد. گوهردشت دارای خیابانی است که به آن «خیابان اصلی» میگویند.

درج محتوا به زبان دیگر پس از زبان فارسی اختیاری است. درنظرگرفتن جای خالی جهت درج نام بیمار و زمان مراجعه بعدی اختیاری است. چنانچه محتوای مندرجات موضوع ماده 143، مطالبی بیش از محتوای الزامی سرنسخه استاندارد داشته باشد، به منزله تبلیغات امور پزشکی محسوب شده و تحت شمول دستورالعمل تبلیغات سازمان قرار گرفته و نیازمند اخذ مجوز تبلیغات خواهد بود. استفاده از عنوان دکتر قبل از نام و نام خانوادگی در تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت چنانچه در عنوان پروانه طبابت قید شده باشد، الزامی است. در این صورت محتوای مندرج در صفحه سایت/ اپلیکیشن مذکور صرفاً باید منطبق با محتوای الزامی سرنسخه باشد. درج اطلاعات مطب/دفتر کار/مؤسسه در وبسایتها و اپلیکیشنهای مجاز نوبتدهی و معرفی پزشکان، بلامانع است. استفاده از عنوان دکترا در تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت آن دسته از اعضای سازمان که فاقد عنوان دکتر در پروانه طبابت هستند، ممنوع است. "https://dentistcommunity.ir/" اعضای سازمان که فاقد پروانه طبابت هستند، حق تأسیس مطب/دفتر کار و همچنین ساخت تابلو و چاپ/انتشار سرنسخه و کارت ویزیت را ندارند. ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از استقرار تیم جهادی این مرکز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهر سی سخت خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در زندان مرکزی تبریز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف رفع نیازهای درمانی زندانیان در دو مرحله برگزار شد. بر اساس مرحله اول این اردو در بهمن ماه سال جاری برگزار شد و در این مرحله، غربالگری کلی زندانیان از نظر ابتلا به بیماریهای شایع عفونی، کووید-۱۹ و بیماریهای حوزه دهان و دندان به ارزشی ۷۵۰میلیون ریال انجام گرفت. اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در زندان مرکزی تبریز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف رفع نیازهای درمانی زندانیان در دو مرحله برگزار شد. ایسنا/یزد رئیس کمیته محرومیتزدایی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد از استقرار تیم متخصص چشم و دندان پزشک در مناطق کمتر برخوردار ابرکوه خبر داد.

این آموزش در 8 بخش انجام می شود.

علاوه بر این مهارت های زبان انگلیسی متقاضیان باید پیشرفته باشد، زیرا تمام سخنرانی ها به زبان انگلیسی برگزار می گردد. هر دو نمره باید بالاتر از 62 درصد از حداکثر نمره در کشور مربوطه باشد. در نظر داشته باشید که این اسناد باید ترجمه شود و تایید رسمی برسد. این آموزش در 8 بخش انجام می شود. همچنین افرادی که علاقه مند به تحصیل دندانپزشکی در بلغارستان هستند، باید دیپلم دبیرستانشان حاوی نمرات بالا در دروس زیست شناسی و شیمی باشد. در طی دو ترم اول، دانشجویان آموزش های ابتدایی لازم را دریافت می کنند و از ترم دوم تا دهم آموزش های مربوط در زمینه تخصصی دندانپزشکی را فرا می گیرند. تحصیل دانشجویان دندانپزشکی در سه مرحله، با مدت زمان پنج سال و شش ماه (تا حدود 6 سال)، به عنوان کارآموزی پیش از کارشناسی ارشد، سازمان دهی شده است. سندی که این امر را اثبات می کند، به همراه فرم درخواست و گواهی سلامت، باید ضمیمه درخواست پذیرش متقاضیان شود.

مجله جامعه دندانپزشکی پزشکی تهران

شبکه کتابخانه علاوه بر 19000 عنوان مجله، 60000 سند تاریخی را در اختیار دارد. این دانشگاه همچنین نقش مهمی در تاریخ اخیر کشور داشته است. دانشگاه صنعتی امیرکبیر شامل چهار پردیس بوده و دارای حدود 14000 مترمربع فضای سبز است. در مقابل دروازههای آن بود که ارتش شاه ایران به سمت معترضین تیراندازی کردند و مردم انقلاب 1979 را به راه انداختند. در حالی که بسیاری از شخصیتهای مهم سیاسی ایران از جمله رهبر ملی گرایان، محمد مصدق نیز دانشجوی همین دانشگاه بودهاند. بودجه آن بهعنوان یک نهاد عمومی بیشتر توسط دولت تأمین میشود. پردیس اصلی در مرکز قدیمی و شلوغ تهران واقع شده است و سه مورد دیگر در شهرهای ماهشهر، گرمسار و بندر بندرعباس است. کتابخانه مرکزی بزرگترین کتابخانه دانشگاهی ایران است. این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های ایران، دارای رتبه دوم الی پنجم بوده و در سطح جهانی نیز دارای رنکینگ 600-501 است. دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 1958 افتتاح شد و بهعنوان یکی از نقاط اصلی تحصیل در رشته مهندسی در ایران شناخته شد. گرانولوم دندان چیست ؟

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی یکی از دانشگاههای دولتی ایران و تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان تهران است. هستهٔ اولیهٔ این دانشگاه با نام دانشکدهٔ پزشکی دانشگاه ملی ایران به عنوان نخستین دانشکدهٔ پزشکی خصوصی در سال ۱۳۳۸ و با پذیرش دانشجو در رشتهٔ پزشکی ایجاد شد. دانشکدهٔ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اساس گزارش شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و با توجه به شاخصهای موجود، رتبهٔ نخست را در میان دانشکدههای دندانپزشکی سراسر کشور بدست آوردهاست. مهترین تحول در تاریخ دانشگاه در سال ۱۳۵۳ رقم خورد، هنگامی که دولت وقت به پشتوانهٔ درآمدهای نفتی اقدام به پرداخت شهریهٔ مؤسسات آموزشی ملی (خصوصی) و رایگان کردن آنها نمود. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی جزو دانشگاههای علوم پزشکی برتر کشور محسوب شده و رقابت قابل توجهی برای ورود به رشتههای مختلف آن در کنکور سراسری وجود دارد. دانشکدهٔ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین رتبه (پس از دانشکدهٔ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران) را در میان دانشکدههای پزشکی سراسر کشور به دست آوردهاست.

رشته های تجربی جزو پرطرفدار ترین رشته های کنکور هستند. رشته تجربی در حال حاضر پرمتقاضی ترین رشته دبیرستانی است و این موضوع به علت اقبال عمومی به رشتههای شاخه پزشکی به وجود آمده. بسیار مهم است که در انتخاب رشته تجربی کورکورانه تحت تاثیر جو قرار نگیرید و اگر واقعا به این رشته علاقه دارید و در آن استعداد، آن را انتخاب کنید. نیز باید بدانید رشته تجربی، بیشترین داوطلب و سخت ترین کنکور را درمیان رشتههای دبیرستانی دارد و اگر قصدتان قبولی در رشتههای پرمتقاضی و دانشگاههای برتر است باید بسیار سخت تلاش کنید. رشته تجربی در دبیرستان شاید به لحاظ تنوع دروس متنوع ترین رشته های دانشگاهی باشد. مجله جامعه دندانپزشکی برای خانواده از زیست شناسی با زمینهی حفظی گرفته تا ریاضی و فیزیکی که کم از فیزیک بچههای رشته ریاضی ندارد. استادبانک از طریق مصاحبه با اساتید و دانش پژوهان برتر این رشته به معرفی رشته های تجربی ، بازار کار رشته تجربی، رشته های تجربی، لیست شغل های رشته تجربی، آینده شغلی رشته علوم تجربی پرداخته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۳۰
يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۲۵ ب.ظ

لپتاپ Asus VivoBook S15

اما قدرتمندترین لپتاپ نیست و دلیل قیمت بالای لپتاپ به خاطر طراحی آن است. افرادی که برای گیمینگ به دنبال یک لپ تاپ میان رده در بازار هستند، احتمالاً خرید لپ تاپ ایسوس 2021 راگ زفیروس ام 15 GU502 را در نظر داشته باشند. این لپتاپ با طراحی سبک و باریک، یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های راگ زفیروس از دسته لپتاپهای سبک گیمینگ است. همچنین به عنوان بهترین لپ تاپ ایسوس 2021 و یکی از لپ تاپ های جدید ایسوس، نمایشگر سریع آن باعث شده است که توجه گیمرهای بیشتری را به خود جلب کند. در واقع، ایسوس راگ M15 Gu502، یکی از لپتاپهای سبک و خوش ساخت سری راگ است. لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟ لپتاپ Asus VivoBook S15 به عنوان برترین لپ تاپ Asus 2021 از لپ تاپ های جدید ایسوس بوده و دارای نمایشگر 15.6 اینچی رنگی و درخشان و پردازنده قدرتمند i7 است. به این ترتیب، لپتاپ ROG Zephyrus M15 GU502 با مشخصات گرافیکی و باتری خوب یکی از بهترین لپتاپها برای بازیهای پر سرعت و سنگین گرافیکی بشمار میرود.

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز.

دانلود نرم افزار - vena-c-down.blogsky | میم پلاس- دانلود pdf 7 بهترین دافع پشه ژاپنی 2020 مجله وب ژاپن ,پیگیری سهام عدالت با کد dot 898 دانلود نرم افزار - vena-c-down.blogsky | پیگیری سهام عدالت با کد dot 898 دانلود نرم افزار - vena-c-down.blogskyویکیپدیا، دانشنامهٔ آزادویکیپدیا دانشنامهای اینترنتی با بیش از ۲۸۰ زبان با محتوای آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته میشود و هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد میتواند مقالههای آن را ویرایش کند. دانلود همه چی. ضمن عرض خیر مقدم به کلیه بازدید کنندگان عزیز امیدوارم دقایق خوبی وخوشی در وب در پیش رو داشته باشید . دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز. کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. پرفروش ترین کتاب های جهان 2020. برای سالیان دراز، شایعه “Marsh ” شهر کوچک و آرامی به نام “Barkley Cove” در “کارولینای شمالی” را تهدید کرده است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیکی

علت تعطیلی 13 جایگاه سوخت CNG در تهران چه بود؟ تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا آغاز کنیم؟ با توجه به افزایش تقاضا در حوزه تعمیرات موبایل، فراگیری و آموزش اصولی این حرفه می تواند تبدیل به یک منبع درآمد مناسب و مطلوب برای بسیاری از افراد جویای کار به شمار رود. مدیرکل دفتر برنامهریزی، بهرهبرداری و بازار برق شرکت نیروی برق حرارتی گفت: برنامه 100 هزار مگاواتی تعمیرات سالانه نیروگاههای برق کشور به منظور افزایش آمادگی این واحدها برای پیک تابستان سال آینده آغاز شد. به منظور افزایش آمادگی نیروگاه ها برای پیک تابستان سال آینده برنامه ۱۰۰ هزار مگاواتی تعمیرات سالانه نیروگاههای برق کشور آغاز شد. در حال حاضر حوزه تعمیرات موبایل در زمره حوزه های کاربردی و رو به رشد در عرصه کسب و کار به شمار می آید. سیستم مورد نیاز وارزونبه گزارش ایسنا، بنابراعلام برق گستران، با توجه به افزایش قیمت های چند برابری موبایل در سال های اخیر، بسیاری از کاربران به هنگام بروز مشکل در موبایل به سمت تعمیر بهینه و اصولی آن متمایل شده اند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ژاپنی

در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین لپ تاپ های Core i7 لنوو که در بازار ایران میتوانید بخرید اشاره میکنیم . لنوو در مسیر معرفی خود به بازار تا قد علم کردن در برابر سایر رقبا راههای مختلفی را پیش گرفت؛ اما در هیچ کدام به اندازه طراحی لپ تاپ موفق نبوده است. اگر شما هم لنوو را به عنوان سومین تولیدکننده موفق لپ تاپ در دنیا برای خرید کامپیوتر همراه انتخاب کردهاید همراه ما بمانید. در این مطلب از محصولات برند لنوو نام میبریم که قطعا نام آنها را شنیده اید و میتوانید در میان این لپ تاپ ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید . این لپ تاپ ها هم برای گیمینگ مناسب هستند و هم برای کارهای تجاری و استفاده های عمومی . 30 سال پیش و زمانی که اولین بار برند چند ملیتی لنوو تاسیس شد، هیچ کسی فکرش را هم نمیکرد که امروز بهترین لپ تاپ لنوو در لیست مدلهای پرفروش بازار قرار بگیرند.

اگر به اسپیکرهای خوب یا پورت USB-A نیاز دارید، به سراغ Surface Pro 7 بروید، در غیر این صورت، لپ تاپ لنوو ThinkPad X12 Detachable بهتر است. این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی انویدیا است که عملکرد آن نیز بالاتر از سطح متوسط است. اگر بهترین عملکرد گرافیکی را میخواهید، باید با لپ تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX همراه شوید. هنگامی که بازی نمیکنید، پردازنده Core i7 این لپ تاپ، توانایی فوقالعادهای در ایجاد صفحات گسترده یا ویرایش فیلم را نشان میدهد. لپ تاپ لنوو Legion Y740 در دو مدل 15 اینچی و 17 اینچی ارائه میشود. این موارد، لپ تاپ لنوو Legion Y545 را به یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو ۲۰۲۱ تبدیل میکند. لپ تاپ مناسب برای حسابداریهمچنین با وجود صفحه نمایش 1080p تماشای فیلم میتواند بسیار لذت بخش باشد. لپ تاپ لنوو Legion Y545 یک لپ تاپ گیمینگ در سطح ابتدایی است که فراتر از حد انتظار ظاهر میشود.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گیمینگ

…. افزایش حقوق سال ۹۵ چقدر است؟ ۷ بهمن ۱۳۹۳ ه.ش. نظر خود، از میان برند های مختلف با میزان هزینه ای که دارید اقدام به خرید نمایید این … بازارخبر آخرین قیمت انواع لپ تاپ های پرفروش از ارزان ترین تا گران ترین های … ۱۳ دی ۱۳۹۴ ه.ش. توقف تولید موتور سیکلتهای کاربراتوری از نیمه دوم سال ۹۵. افرادی که کمتر در بازار لپ تاپ یا محصولات دیجیتالی رفت و آمد دارند “دل” را به عنوان بهترین برند بازار می شناسند چرا که سال های است در بازار لپ … اینکه چندین سال از ورود لپ تاپ به بازار می گذرد اما هنوز برای خرید یک یارانه همراه … افرادی که کمتر در بازار لپ تاپ یا محصولات دیجیتالی رفت و آمد دارند دل را به عنوان بهترین برند بازار می شناسند چرا که سال های است در بازار لپ تاپ ایران حضور دارد و همیشه محبوب بوده است اما در حال حاضر این برند از محبوبیت کمتری در بازار برخوردار … ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه.ش.

او در آن زمان مشغول به بازاریابی در شرکت سیلیکون ولی بوده و همینطور مطالبی در مورد یک نرمافزار ویرایشگر دیگر خوانده بود که تمامی این دلایل باعث شدند بیشتر به فکر فروش برنامه خودشان باشد. در این مدت، جان به سیلیکون ولی (Silicon Valley) رفت و پیش نمایشی از برنامه را به مهندسان شرکت اپل و راسل براون (Russell Brown)، مدیر هنری شرکت ادوبی نشان داد. در سپتامبر سال ۱۹۸۸، یک قرارداد بین برادران نول و شرکت ادوبی امضا شد. جان در کالیفرنیا روی پلاگینها کار کرد و توماس در اَن آربر واقع در میشیگان ماند تا کدها را بنویسد. و با امضا کردن قراردادی بین هر دو طرف شرکت ادوبی حق پخش نرمافزار فتوشاپ را خرید و این آغاز ارائه فتوشاپ توسط شرکت ادوبی شد و تمام حقوق فتوشاپ به ادوبی فروخته شد. هر دو پیش نمایش موفقیتآمیز بودند و شرکت ادوبی تصمیم گرفت مجوز توزیع آن را در سپتامبر ۱۹۸۸ خریداری کند.

آیا با یک نوت بوک تجاری و اداری میتوانید به بهترین شکل کارهایتان را انجام دهید؟ البته برای علاقه مندان به اپل، لپ تاپ های مک بوک پرو و مک بوک ایر m1 نیز گزینههایی عالی محسوب میشوند. بهترین لپ تاپهای حال حاضر چه لپ تاپهایی هستند؟ ما میدانیم که موارد بسیاری برای انتخاب وجود دارد و ممکن است کمی شما را گیج کنند؛ بنابراین ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید. سیلیکون جدید اپل فصل جدیدی را در محاسبات اپل بوجود آورده است. مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ برای شما . در بازار ایران بهترین برندهایی که میتوان از بینشان انتخاب کرد لنوو و ایسوس هستند. در حال حاضر بهترین لپ تاپ دنیا Dell XPS 13 است اما بازار ایران، با بازار جهانی کمی متفاوت است. تراشههای مبتنی بر ARM قدرت و استقامت بیسابقهای را به ارمغان میآورند و اگر به دنبال یک کروم بوک بسیار بزرگ هستید، Acer Chromebook 317 اولین لپ تاپ 17 اینچی Chrome OS جهان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یا برای کارهایتان احتیاج به یک سیستم قویتر با قدرت پردازش بالا و گرافیک بهتر نیاز دارید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۲۵
چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸ ب.ظ

لپ تاپ Acer ConceptD 7

Acer ConceptD 7 از جدیدترین لپ تاپ های ایسر بوده که وارد بازار ایران شده است. دلیل آن نیز کاملا مشخص است. با این وجود هیچ ابزار حرفهای ارزان نخواهد بود. مشخصاً این لپتاپ توسط متخصصان ایسر به شکل ویژهای طراحی شده تا به بهترین مدل لپ تاپ ایسر برای طراحان گرافیک تبدیل شود. طراحی سفید مینیمالیستی و صفحه نمایش خیره کننده 4K به اعتبار پنل Pantone تمام آن چیزی است که یک طراح به آن احتیاج دارد. نسل قبلی Swift 3x یعنی Acer Swift 3 نیز در این فهرست حضور دارد. این لپتاپ به لطف گرافیک Nvidia RTX قادر به انجام کارهای پیچیده و سنگین گرافیکی مانند ویرایش فایلهای تصویری و طراحی سه بعدی و همچنین بازیهای مختلف است. یعنی علاوه بر عملکرد سخت افزاری فوقالعاده، در انتخاب پورتها و طراحی ظاهری دقت نظر ویژهای شده است. لذا این لپتاپ نیز در لیست قیمت لپ تاپ های ایسر در ردههای بالایی قرار میگیرد، اما کماکان از محصولاتی همچون مکبوک اپل و سرفیسبوک مایکروسافت ارزانتر است. لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟

این لپتاپ اچ پی باریک و سبک است و ابعادی 15.6 اینچی دارد.

پردازنده اینتل آن از سری Celeron است و 4 گیگابایت رم دارد. این دستگاه بهطور کلی برای کاربری عمومی، دانشجویی، تحقیقاتی و امثال آن طراحی و تولید شده است. این محصول حدود 4 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و صفحه استاندارد 15.6 اینچی، رم 8 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی آن نشان میدهند که نسبت قیمت و امکانات این لپتاپ بسیار بهینه و بهصرفه است. قیمت آن 5 میلیون و 600 هزار تومان است و این قیمت نسبت به رم 4 گیگابایتی، حافظه یک ترابایتی، پردازنده گرافیکی AMD، پردازنده Ryzen 3 و… مقرونبهصرفه است. نوع کاربری این لپتاپ هم عمومی تعریف شده است که با توجه به وزن 1.7 کیلوگرمی آن، برای دانشجویان و کسانی که سفر میکنند بسیار مناسب است. این لپتاپ اچ پی باریک و سبک است و ابعادی 15.6 اینچی دارد. این مدل از لپ تاپ لنوو یکی از بهترین لپتاپهای مقرونبهصرفه در بازار کشور است. حافظه این دستگاه از دو مورد قبلی کمتر و 500 گیگابایت است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آینده شغلی مسئلهای است که تقریباً همه افراد نگرانیهای بسیاری در رابطه با آن دارند. ، بازار نسبتاً مناسبتری در برابر دیگر مشاغل داراست. در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید. مشکلات لپ تاپ متفاوت بوده و کاربران لپ تاپ ممکن است بنا به دلایل گوناگونی با مشکلاتی در لپ تاپ مواجه شوند. با توجه به نرخ بیکاری ۲۱.۸ درصدی جامعه ما (با توجه به گزارش مرکز آمار) پیدا کردن شغل ایده آل کاری نسبتاً سخت است. در میان مشاغل گوناگون، حرفه تعمیرات خودرو به دلیل مسائلی نظیر کیفیت پایین ساخت خودروهای داخلی و چینی، تحریم در صنایع خودرو سازی و … به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر مشاغل فنی جز مشاغل درآمدزا در ایران و سایر کشورهای جهان هستند. تعمیرات خودرو نیز خود به دستههای مختلفی تقسیم میشود، نظیر صاف کاری، نقاشی، مکانیکی، تعمیرات گیربکس، تعمیرات برق و الکترونیک خودرو و غیره.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال"

اگر قصد شروع یک کسبوکار را دارید ولی نمیدانید در کدام حوزه و شغل وارد شوید، یا ایدهای در سر دارید ولی از موفقیت و پولساز بودن آن ایده اطمینان ندارید، به جای درستی آمدهاید؛ در این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا به شما توضیح خواهیم داد که ویژگیهای یک ایده پولساز چیست؟ ایده های پول ساز چه ویژگی هایی دارند؟ منظور از ایده های پولساز چیست؟ شاید یکی از مهمترین ویژگیهای ایده های پولساز، وجود خلاقیت و نوآوری در محصول یا خدمتی است که ارائه میدهند. در مورد قبلی شما ایدهای که از قبل کار شده است را با انجام اصلاحاتی بهتر میکنید؛ اما در این مورد، شما دست به پیادهسازی و تجاریسازیِ ایدهای میزنید که قبل از شما کسی سراغ آن نرفته است. به ایدههایی که در زمان کوتاهتری، شما را به درآمد بیشتری برسانند، ایده های پولساز میگویند. و همچنین چند ایدهی پولساز را به شما معرفی و آنها را بررسی خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

این بدان معناست که آنها نمیتوانند نرمافزارهایی که قبلاً برای کامپیوتر Windows یا Mac در اختیار داشتید را اجرا کنید. فرقی نمیکند خرید تبلت را برای تماشای فیلم و وبگردی بخواهید و یا برای کلاسهای آنلاین فرزندانتان خرید آن را در برنامه داشته باشید، در هر دو حالت انتخاب بهترین تبلت میتواند چالشبرانگیز باشد. حتی پس از در نظر گرفتن همه این عوامل، باز هم نمیتوانید بهترین تبلت را فهرست بندی کنید. همانطور که گفتیم شما باید نمایشگری با اندازه مناسب و یک پردازنده سریع را انتخاب کرده و باتری هم باید حداقل یک روز دوام بیاورد. بهترین مارک تبلت چیست و بهترین تبلت با قیمت مناسب چه مدلهایی هستند؟ البته اکنون تمامی نرم افزارهایی که برای ویندور وجود دارند، در نسخه اندروید و iOS هم عرضه شده است. از آنجاییکه در بازار انواع مارک تبلت وجود دارد، سوالات زیادی ممکنست برایتان پیش آید، بهترین تبلت ها کدام مدلها هستند؟

اگر ایدهی پولسازی دارید ولی در اجرای درست و مناسب آن موفق نباشید، ایدهی شما - به قول معروف - خواهد سوخت و به آن سودی که در ذهن دارید نخواهید رسید. یکی از ایده های پولساز در حال حاضر، «تولید محتوا» است؛ زیرا هر روز وبسایتها و کسبوکارهای اینترنتی جدید به وجود میآیند که نیاز به محتوای مناسب و جدیدِ مخصوص به خودشان دارند. ساخت یک فروشگاه اینترنتی برای کسبوکارِ خود و یا راهاندازی یک وبسایت جهت همکاری در فروش با کسبوکارهای کوچک و بزرگ (افیلیت مارکتینگ) یکی از ایدههای بهشدت پولساز است. اگر ذهن خلاق، قلم خوب و اطلاعات کافی در حوزهی خاصی دارید، توصیه میکنیم «ایده پولسازِ تولید محتوا» را جدی بگیرید. در عصر جدید، با ظهور اینترنت و همهگیری فضای مجازی، کسبوکارها و ایدههای جدیدِ آنلاین در کنار ایدههای سنتی یا آفلاین وارد عرصه شدند. در ادامه بیش از 15 مورد از ایده های پولساز آنلاین و بیش از 20 مورد از ایده های پولساز آفلاین را معرفی و بررسی خواهیم کرد. برای اطلاع درباره لپ تاپ ایسوس گیمینگ و لپ تاپ برای حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.

اگر بازار لپ تاپ و اخبار آن را دنبال کنید، متوجه می شوید که وجود کمپانی لنوو در آن چقدر چشمگیر است. و لپ تاپ های امروزه به پردازنده های قدرتمندتری مجهز شده اند. در ادامه مواردی وجود دارد که کمپانی لنوو را به عنوان بهترین برند لپ تاپ به دنیا معرفی کرده است. آنها چگونه توانستند رتبه های بالا را بدست بیاورند و رقیبان بزرگی مانند اپل و اچ پی را کنار بزنند؟ چه چیزی لپ تاپ های لنوو را برتر از سایر برندها می کند؟ در سال 2015، لنوو به عنوان شماره 6 فهرست انتخاب شد. هر کاربر حرفه ای به شما می گوید که در چند سال گذشته، لپ تاپ ها به طور قابل توجهی بهتر و پیشرفته تر شده اند. چه چیزی در مورد این لپ تاپ ها وجود دارد که متخصصان آن را بسیار دوست دارند؟ در سال 2016، لپ تاپ های لنوو مقام چهارم را بدست آوردند. گرافیک آنها بهتر از همیشه است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سامسونگ

پنجمین همایش «کنکاشهای مفهومی و نظری درباره جامعه ایران» را انجمن جامعه شناسی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه تلفنهای همراه برند اپل با مدلها و ویژگیهای مختلفی در بازار موجود است؛ این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفنهای برند اپل، بسیاری از افراد خواستار تلفنهای این برند هستند. شاید شما هم برای سال جدید نیاز به خرید تجهیزات آشپزخانه همچون گاز صفحه ای، سینک، فر توکار و یا هود آشپزخانه دارید. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس و انواع مدلهای پرفروش گوشیهای تلفن همراه برند اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است. انتظار نمی­رود دگرگونیهای وسیع و ژرف به­یکباره متوقف شوند یا تغییر جهت دهند یا حتی از شدت آنها کاسته شود. قیمت انواع مدلهای پرفروش گوشیهای تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت مورد توجه کاربران فضای مجازی است. تارنمای انجمن جامعه شناسی ایران در این زمینه نوشته است این همایش به موضوع «دگرگونیها و پایداریهای جامعه ایران: امیدها و بیمها» اختصاص دارد. اخبار بازار - این موضوع زمانی جدی می شود که سری به بازار بزنید و برندهای متفاوت با تنوع گوناگون را مشاهده کنید تا انتخاب برایتان سخت شود. درباره لپ تاپ استوک اروپایی مطالعه کنید.

ببینید الان تو سال 92 دیگه کسی جنس دسته دومش رو نمی فروشه چون دیگه همون رو نمی تونه بخره . مگر اینکه لپ تاپش یه عیب نهفته داشته باشه ، لپ تاپش قدیمی باشه و یا اصولا پول لازم باشه . پسره شاکی بود از این پیکانه ولی باباش میگفت تو اول با این پیکان قرازه تصادفاتو بکن و رانندگی یاد بگیر بعدش من واست پرادو می خرم . خرید اینترنتی لپ تاپ درست است ؟ یه بنده خدایی بود ماشین پیکان خریده بود واسه بچش در حالیکه پول پژو یا بالاتر رو هم داشت . فقط تو حالت سوم به نفع شماست وگرنه آدم عاقل لپ تاپ سالم و بدردبخور رو نمی فروشه . اگه با روش های تست نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ آشنا هستید که دیگه احتیاجی به توصیه من نیست ، خودتون اقدام کنید . خب تعداد سایت هایی که لوازم کامپیوتری می فروشن کم نیستن و در این بین بعضی سایت ها خداییش خوب کار می کنن و آدم ناخودآگاه بهشون اعتماد می کنه .

قدرت این لپتاپ برای وبگردی و کارهای اینترنتی بسیار مناسب است. بسیاری از دانشجویان برای امور دانشگاهی خود نیاز به لپتاپی با قدرت بیشتر و امکانات بالاتر هستند. در یک تست، حتی زمانی که یک ویدیوی یوتیوب با کیفیت 1080p پخش میشد این لپتاپ ۱۰ تب فایرفاکس را به راحتی بارگیری کرد. صفحهکلید این لپتاپ به دلیل فنری بودن و فاصله مناسب کلیدها برای تایپ راحت است. کیفیت ساخت این لپتاپ نیز خوب است و از پورتهایی مثل پورت HDMI، پورت USB Type-C و شبکه را نیز بهره میبرد. به نظر میرسد که لپتاپ Pavilion 14 برای بیشتر دانشجویان، بهترین لپ تاپ دانشجویی موجود است. از نقاط ضعف این لپتاپ میتوان به وزن زیاد و طراحی نسبتا حجیم اشاره کرد. عمر باتری تا ۱۱ ساعت است و با یک نسخه ویندوز ۱۰، به بازار عرضه میشود. استفاده از این لپتاپ در خوابگاه یا کلاس آسان است. لپتاپ Aspire E 15 به همان اندازه که یک لپتاپ کمتر از ۵۰۰ دلار میتواند باشد، با کیفیت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۰۱ ، ۲۲:۰۸

رکنا:مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: برای ایام اربعین موکب سلامت تامین اجتماعی در مرز مهران مستقر می شود. وی در این جلسه با اشاره به راهاندازی موکب سلامت تامین اجتماعی در مرز مهران، اضافه کرد: موکب سلامت تامین اجتماعی استان ایلام در مرز مهران به مدت ۱۷ شبانه روز با تخصصهای پزشک عمومی و متخصص، داروخانه، تزریقات و پانسمان، خدمات دندانپزشکی و… به صورت رایگان به زوار اهل بیت خدمت میکند. مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: تمامی ماموریتهای کادر درمان از طریق بسیج جامعه پزشکی صادر میشود. سلیمانی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با سازمان و استانهای معین، گفت: تاکنون به صورت هفتگی جلسات کارگروه اربعین برگزار شده است و روسای کار گروه انتخاب و تیمهای بسیج جامعه پزشکی استانها مشخص شدهاند. برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید! 1. ارسال کامنت بدون عضویت. ترس از بی آبرویی/ چالش عکس بدون آرایش زن جوان را گرفتار کرد! مرد عصبانی باجناقش را زیر چرخ های پراید له کرد!

صندلی یونیت پارس دنتال دارای روکش سلفون همراه با فوت کنترل می باشد. دستگاه یونیت پارس دنتال مدل سپهر مجهز به دو تابوره و بقیه مدل ها دارای یک تابوره می باشد. تابلت تمامی یونیت های پارس دنتال، متصل به زمین و ثابت هستند و با حرکت صندلی جابه جا نمی شوند. تابلت یونیت صدرا دارای سه شلنگ از پایین، مدل سپهر دارای چهار شلنگ از بالا و سایر مدل ها دارای سه شلنگ از بالا با قابلیت چرخش می باشند. سیستم اینسترومنت در تمامی مدل های یونیت پارس دنتال دارای دو سوراخ می باشد. تجهیزات دندانپزشکی قیمت در یونیت های پارس دنتال، امکاناتی نظیر نمایشگر هوا، پدال تک زبانه، کراشوار سرامیکی و متحرک، صفحه کلید الکترونیکی، نگاتسکوب عریض و پداتوکلاوابل نیز تعبیه شده است. چراغ های موجود در این یونیت ها از نوع هالوژنی با نورپردازی بالا و درجه حرارت پایین می باشد. دو دستگاه پوآر آب و هوا و تابلت دستیار نیز در این یونیت قرار گرفته است.

شدت آب این وسیله نیز قابل تنظیم است و این سبب می شود که دهان بیمار پس از دندانپزشکی بطور کامل شستشو داده شود. در دستگاههای یونیت های دندانپزشکی جدید میتوان از آب گرم هم در کراشوار استفاده کرد. در یونیت های دارای حافظه ممکن است مقدار آبی را که از دوش آب لیوان میریزد و علاوه بر آن مدت زمان ریزش آب را نیز برنامه ریزی کرد. میز کنسول یا تابلت از اجزای مهم یونیت بشمار می رود . این مورد میزی هست که کنار صندلی دندانپزشک قرار دارد و کاملا در هر جهتی قابل تنظیم است تا پزشک و بیمار در پوزیشن راحتی قرار گیرند. روی این میز چند دکمه برای کنترل کردن قسمتهای مختلف یونیت و صندلی و امکانات اضافی دیگر (option) قابل مشاهده است و هر دکمه می تواند مسیر و حالت میز را تغییر دهد. در یونیتهایی که قابل برنامه ریزی هستند دکمه هایی برای دادن برنامه به حافظههای یونیت وجود دارد.تابلت به صفحه ای گفته میشود که ابزار تراش دندان بر روی آن قرار می گیرند .

  • وب سایت dentcity
  • آمالگام پلاگر
  • آنگل ترمیمی
  • پاره شدن شلنگ ها
  • یونیت طب زمان کیان

ویژگیهای عمده فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟ تجهیزات پزشکی و بهداشتی با سلامت مردم سر و کار دارد و فروش این محصولات مسئولیت سنگینی دارد. بنابراین اولین و مهمترین اصل در خصوص تهیه تجهیزات پزشکی، اصالت و کیفیت کالای مورد نظر است. فردی که قصد تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی را دارد، به دنبال شفافیت است و حتما باید از مشخصات محصول مورد نظر خود اطلاع کامل داشته باشد. رسالت اصلی این سامانه ایجاد جامعیت، شفافیت، اصالت و کیفیت در تامین کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم با روش حذف کلیه واسطه ها و بر هم زنندگان نظام طبیعی بازار میباشد. خریداران تجهیزات پزشکی نیاز به بستری دارند که ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند. در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است.

برای دسترسی به فیلمهای آموزشی میتوانید اینجا کلیک کنید. ماده 21- روشهای استریلیزاسیون و ضدعفونی کردن هر دو به درجات مختلف به منظور کاهش بار میکروبی موجود روی وسایل و سطوح بکار میروند . 21-2 ضد عفونی کردن یا گند زدایی فرآیندی است که بوسیله آن همه میکروارگانیزم های بیماری زای یک جسم ،از بین رفته و یا غیر فعال می شوند ولی الزاماً همه اسپورهای باکتریال مقاوم از بین نمی روند. در حقیقت در فرآیند ضدعفونی کردن هر چند از بار میکروبی سطوح کاسته می شود ولی فرآیند سترون سازی اتفاق نمی افتد. عمل ضد عفونی کردن در سه پایه ضعیف ، متوسط و قوی انجام می گردد. 1-22 وسایل بحرانی این وسایل در بافت نرم نفوذ کرده یا بااستخوان تماس پیدا می کنند. مانند وسایل جراحی،سرسوزن. وسایل بحرانی باید به روش استریلیزاسیون حرارتی ، استریل شوند و یا پس از مصرف دورانداخته شوند. روشهای دفع پسماندهای ویژه و عفونی در موارد بعدی ذکر خواهد شد.

در مطالعه حاضر 6/86 درصد دندانپزشکان از میزان کیلوولتاژ دستگاه رادیوگرافی خود اطلاعی نداشتند که با نتایج سایر مطالعات آسیایی در این زمینه مطابقت داشت.(19, 18, 14) در حالی که مطالعهAps (15) در بلژیک حاکی از عدم اطلاع 32 درصد دندانپزشکان از کیلوولتاژ دستگاه بود. این تفاوت می تواند بیانگر آگاهی و یا اهمیت بیشتر به رعایت اصول بهداشت اشعه در کشورهای توسعه یافته باشد. تجهیزات مصرفی دندانپزشکی می باشد.(21, 20, 18, 12, 11, 7, 1) و علت احتمالی این امر دشوار بودن انجام رادیوگرافی به وسیله کولیماسیون مستطیلی است که سبب رغبت کمتر دندانپزشکان برای کاربرد آن می شود، همچنین این نوع کولیماسیون در ایران کمیاب می باشد. در مطالعه حاضر 1/82 درصد دستگاههای رادیوگرافی مجهز به کولیماسیون بلند بودند که تقریباً مشابه یافته های توکلی و همکاران(21) و Ilguy و همکاران(18) و متفاوت از یافتههای اسکندرلو و اختری(10) و Aps (15) می باشد. ارکان مهم اصول حفاظتی اشعه به شمار می رود.

با پیشرفت علم دندانپزشکی تکنیکهای جدید و کاربردی به این عرصه اضافه شده است. یکی از این روشها ایمپلنت دندان است. حتماً شما هم تاکنون نام آن را شنیدهاید. در این خصوص لازم به توضیح است که ایمپلنت تنها کاربرد زیبایی ندارد، بلکه برای سلامت دهان و دندان افراد نیز بسیار مفید و کاربردی محسوب میشود. دندانها به دلایل مختلفی ممکن است از بین بروند. بهعنوان مثال شخصی ممکن است به دلیل تصادف یا وارد شدن ضربه دندان خود را از دست بدهد. در برخی موارد هم عدم رعایت بهداشت دهان و دندان میتواند سبب از بین رفتن دندانهای طبیعی شود. از بین رفتن دندان به هر دلیلی که باشد تأثیر زیادی بر روی سلامت دهان و زیبایی آن دارد. بودن جای خالی یک دندان میتواند فرم و شکل بقیه دندانها را خراب کند. اگر دندان افتاده در قسمت جلویی دهان باشد تأثیر آن بر روی زیبایی بسیار زیاد است.

سیگنال آنالوگ توسط ADC (تبدیل کننده) به سیگنال دیجیتال تبدیل میشود. در آخر، سیگنال پایانی از سنسور CMOS خارج شده و توسط سیستمهای کامپیوتری پردازش و نمایش داده میشود. وظیفهی اصلی لایهی فایبراپتیک حذف هر میزان اشعهی ایکسی است که توسط سنتیلاتور به نور تبدیل نشده است. زیرا اشعهی ایکس عبور کرده از لایهی سنتیلاتور باعث آسیب به برد الکترونیک میشود. لایهی آنتی شک نیز سنسور RVG را در برابر ضربههای اتفاقی محافظت می نماید. کمّیترین معیار اندازهگیری کیفیت است که بدون نیاز به دانش پردازش تصویر در اختیار همگان قرار دارد. این معیار، تعداد نقاط تصویر در اینچ مربع را مشخص مینماید. RVGها در دو کیفیت ۱۲۰۰ dpi برای سنسورهای با کیفیت بالا و ۶۰۰ dpi برای سنسورهای با کیفیت کمتر ساخته میشوند. لاین پر، واحد توصیف کیفی سنسور RVG و به معنی تعداد جفت خط سیاه و سفید در هر میلیمتر تصویر است. هر چه لاینپر یا جفت خط سیاه و سفید بالاتر باشد، تفکیک تصویر نیز بیشتر شده و بر کیفیت بهتر آن میافزاید.

منبع:

https://pishrodent.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۱۸
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۱۳ ب.ظ

خرید استوک لپ تاپ و قیمت لب تاپ لنوو دست دوم

بدنه این لپ تاپ از ترکیب فلز آلومنیوم و منیزیوم ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر ضربه بالاتر برده است. لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3 دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچ با کیفیت تصویر Full HD با تکنولوژی LED backlight، روکش ضد تابش یا Anti Glear و تکنولوژی IPS می باشد. روکش مات ضد تابش، یکی دیگر از خصوصیات نمایشگر می باشد، کە بە شما این امکان را می دهد تا در محیط های پر نور و روشن روز با آن کار کنید و تصویر روشن و واضحی داشتە باشید.خرید استوک لپ تاپ  مدل هایی که به این قابلیت مجهز نیستند زمانی که در محیط های پر نور بخواهید فیلم ببینید نمایشگر حالت آینه ای پیدا می کند و به جای فیلم تصاویر اطراف را منعکس می کند. IPS بودن مانیتور دیگر ویژگی مهم ZBook 17 G3 Mobile Workstation می باشد. صفحە نمایش های با این مزیت بە شما این امکان را میدهند تا زاویە 170 درجەای دید داشتە باشید و دقیق مانند کسی کە روبروی صفحە نمایش نشستە باشد، با همان کیفیت تصاویر را مشاهدە کنید.

  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX506LH
  • Fingerprint reader
  • مانیتور لپ تاپ شما نیازمند سلیقه شما است
  • NVIDIA Quadro FX 1800M graphics with 1GB dedicated GDDR3 video memory (128 Bit @ 1100 MHz)

وزن لپ تاپ به طور کلی 2 کیلوگرم است. و Dell inspiron 5423 با توجه به وزن ایده آلش در میان لپ تاپ های سبک وزن قرار می گیرد. لپ تاپ های سبک وزن این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرند. چرا که آنها دائما در حال جا به جایی لپ تاپ ها هستند. و اگر لپ تاپ وزن سنگینی داشته باشد کاربر را دچار زحمت می کند. صفحه کلید این لپ تاپ نیز بسیار با کیفیت و خوش ساخت است. این صفحه کلید از یک پلاستیک بسیار باکیفیت ساخته شده است. و همین باعث می شود که دارای کلیدهایی بسیار نرم و روان باشد. تاچ پد این لپ تاپ نیز در اندازه کاملا استانداری ساخته شده است. این تاچ پد بسیار روان می باشد و هیچ مشکل خاصی ندارد. در پایان و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که لپ تاپ استوک Dell inspiron 5423-i5 یکی از لپ تاپ های بسیار خوبی است که هر کاربری از داشتنش لذت خواهد برد. این لپ تاپ بسیار خوش ساخت در همه زمینه ها بسیار خوب عمل می کند.

این لپ تاپ ها در کشورهای آمریکا و بخش زیادی از کشورهای اروپایی جمع آوری می شوند. با توجه به روزرسانی مداوم سخت افزار و نرم افزارهای موجود، کاربران در این کشورها ترجیح می دهند خود را به روز نگه دارند. به همین علت تعداد زیادی از شرکت های اروپایی پس از عدم فروش این محصولات، ترجیح می دهند آن ها را به کشورهای خاورمیانه و بخشی از کشورهای آفریقایی ارسال کنند. به عبارت دیگر در بسیاری از شرایط ممکن است با انتخاب یک لپ تاپ استوک بتوانید محصول کاملا نو و آکبند در اختیار داشته باشید. آیا لپ تاپ دست دوم ارزش خرید دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال بیایید چند نکته ساده را به صورت اجمالی با هم مرور کنیم. آیا قبل از خرید لپ تاپ تست های مورد نظر را بر روی آن انجام داده اید؟ آیا از صحت و سلامت لپ تاپ مورد نظر اطمینان حاصل کرده اید؟

اینها همه از مواردی هستند که دلیلی بر معیوب بودن باتری می باشند. در اولین مرحله از تست باتری و شارژر لپ تاپ استوک به تست باتری می پردازیم . برای تست راه های متفاوتی وجود دارد. قیمت لپ تاپ دست دوم hp ساده ترین راه آن است که باتری را فول شارژ کنید و در حالتی که فقط از باتری استفاده می کند ، چند کلیپ تصویری را پخش کنید. زمان شروع تست خود را یادداشت کنید و بررسی کنید بعد از چند دقیقه شارژ لپ تاپ پایان می یابد. در صورتی که این زمان کمتر از ۱ ساعت باشد این نشان از ضعیف بودن باتری دارد.این اصولی ترین و ساده ترین روش است. این روش کلی است و شما می توانید برای هر لپ تاپی از این روش استفاده کنید. در صورتی که باتری برای مدت طولانی استفاده نشده باشد، در اصطلاح گفته می شود باتری به خواب رفته است. برای رفع این مشکل شما می توانید برای مدت طولانی ۷ الی ۸ ساعت باتری را به شارژ بزنید تا دوباره زنده شده و شروع به شارژ شدن بکند.

  • لپ تاپ استوک ایسر
  • عمر متوسط باتری
  • کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE MX 130
  • HP EliteBook x360 1040
  • سرعت ساعت: 6 هسته 2.6 گیگاهرتز

در قسمت بالای آن دو قسمت “کارایی” و “سلامت” را نشان می دهد. در حالت عادی کارایی هارد PERFORMANCE باید ۱۰۰% باشد و سلامت هارد HEALTH نیز باید ۱۰۰% باشد. در طول زمان این مقادیر ممکن است کم شود، اما زمانی که شما یک لپ تاپ استوک می خرید سعی کنید دستگاهی انتخاب کنید که سلامت هارد آن ۱۰۰% باشد. ولی اگر به کمتر راضی شدید نباید این عدد کمتر از 80 درصد باشد. در غیر این صورت بهتر است به همراه خرید دستگاه استوک یک هارد نو برای آن نیز خریداری کنید. در قسمت پایین تر برنامه، تعداد روزهای کارکرد و سرعت هارد را نیز نشان می دهد و همچنین بیشترین دمایی که هارد متحمل شده نیز در سمت چپ برنامه می توانید ببینید. برای تست حافظه های اس اس دی ssd نیز نرم افزار SSD Life Pro پیشنهاد می شود. ابتدا مطمئن شوید بر روی صفحه نمایش خط و خشی وجود ندارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ Asus در حال حاضر ارزش خرید بالایی دارند؛ زیرا این برند میان قیمت و عملکرد تعادل برقرار کرده و طراحی هوشمندانهای را به این توازن بهترین لپ تاپ های راگ اضافه میکند. به همین منظور برای انتخاب بهترین لپ تاپ ایسوس مخصوص بازی لازم است که بهترین لپ تاپ های راگ از لحاظ مشخصات فنی و قیمت بررسی شوند. اگر بدنبال یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که قصد داریم مواردی بسیار خوبی را در این زمینه برای شما عزیزان معرفی نمائیم. بررسی تمامی لپتاپ های معرفی شده بطور کامل انجام گرفته است که در این زمینه میتوانید به نقاط قوت و ضعف آنها دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که قیمتی تقریبی هریک از محصولات زیر در توضیحات بخش مربوط قرار گرفته است تا بتوانید با قیمت خرید آنها نیز آشنا شوید. لپ تاپ های سری راگ ایسوس قدرت بالا، قیمت مناسب و عمر شارژ باتری بادوامی دارند و عملکرد عالی خود را در بسیاری از بازیهای پی سی (PC) نشان میدهند.

لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با توجه به سختافزار آن یکی از بزرگترین دغدغههای طراحان و گرافیستها میباشد. قیمت لپ تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد. به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازههای قیمتی مختلف بهترین لپتاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح دادهایم. پیش از این در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی (2021)، به پارامترهای مهم در زمان خرید اشاره کردهایم. این بازه قیمتی برای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی امور 2 بعدی مانند فتوشاپهای متوسط و نیمهسنگین مناسب است. لپ تاپ لنوو V15-OD در این بخش بهترین انتخاب است. Hp 15-DW3158NIA یکی از بهترین گزینههادر لیست لپ تاپ برای کارهای گرافیکی است. این لپ تاپ از یک پردازنده Core i5 نسل 11، رم 8GB DDR4 2666MHz، حافظه اس اس دی 512 گیگ و یک گرافیک نسل جدید 2GB MX350 GDDR5 بهره میبرد.

قبل از انتخاب حتما تکبه تک نکات زیر رو اجرا کنید و بعد هم با خیال راحت خرید کنید. همهی ما میدونیم که وجود این دو تاثیری در کارایی لپ تاپ ندارن و به هر دلیلی ممکنه یک لپ تاپ استوک جعبه و شارژر نداشته باشه. بهخصوص لپ تاپهای استوکی که وبسایتهای فروش کالای استوک عرضه میکنن. اما با توجه به اینکه هیچ شناختی نسبت به فروشنده، سابقه خرید و فروش قبلی لپ تاپ مورد نظر ندارید، بهتره اعتماد رو کنار بذارید و وجود جعبه و شارژر رو بهعنوان یک اصل مهم بپذیرید. وجود جعبهی لپ تاپ و تطبیق اطلاعات اون با موارد درج شده روی لپ تاپ به شما اطمینان میده که کالای مورد نظر دزدی نیست. حتی در بخش دیگهای هم به کمک شما میاد که در ادامه به اون میپردازیم. گاهی اوقات لپ تاپی که میخرید، در صورتی که دست دوم باشه، نیازه تا باتری اون رو به خوبی بررسی کنید.

  • تماس با ما
  • ال سی دی و تاچ تبلت - ال سی دی-ال ای دی تبلت
  • Dell Latitude 14 Rugged
  • صفحه نمایش: Full HD Display - 4K Ultra HD Molecular Display

یکی از نقاط ضعف آن عمر باتری حدود پنج ساعت محسوب می شود که کمتر از حد مورد انتظار برای یک کروم بوک است. تعدا زیاد لپ تاپ های لنوو با طراحی ساده و قیمت پایین کمی عجیب بوده اما گزینه هایی خوب برای لپ تاپ های دانشجویی هستند. لنوو G500s مدل به روز شده مدل G505 بوده و از پردازنده اینتل پنتیوم 2020M با فرکانس 2.4 گیگاهرتز سود می برد. به همراه رم قابل توجه 8 گیگابایتی، این مدل به راحتی ویندوز 8 را اجرا کرده و برای انجام فعالیت های عادی روزانه دانشجویان به میزان کافی سریع است. با این وجود، لنوو G500s از صفحه کلید خوبی سود نمی برد. گرافیک مجتمع اینتل اچ دی می تواند نیازهای اولیه کاربر را پاسخگو بوده اما برای بازی های سنگین مناسب نیست. نمایشگر 15.6 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1366×768 پیکسل است. از نظر امکانات ارتباطی لنوو G500s دارای دو درگاه USB 3، وای فای داخلی و یک دی وی دی رایتر است.

  • LCD و تاچ
  • اندازه صفحه نمایش 11.6 اینچ
  • حافظه رم پایین
  • وجود Bloatware در بخش های مختلف نوتبوک
  • ۱۶ گیگابایت حافظهی رم
  • بدنه محکم و طراحی صنعتی
  • صفحه نمایش درخشان

برای گیمرها از گرافیکی بهره میبرد که دو برابر بهتر از نسلهای قبلی خود است. با این حال، از فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی موجود، بیشتر آن توسط سیستم عامل استفاده میشود و مقدار بسیار کمی برای کاربر باقی میماند. این مینی لپ تاپ از یک فناوری مشابه با فناوری شارژ سریع Qualcomm بهره میبرد. باتری طی تنها چند دقیقه شارژ، 80 درصد پر میشود. یکی دیگر از بهترین لپ تاپهای مینی موجود در این فهرست، لپ تاپ مینی دل سری Inspiron 11 3000 است.قیمت لب تاپ لنوو دست دوم این لپ تاپ مطابق با معیارهایی طراحی شده است که دل برای خودش تعیین کرده است. مین لپ تاپ دل در 3 رنگ پر جنب و جوش با طراحی منحصر به فرد و براق در دسترس است. 768 باعث شده است در مقایسه با سایر دستگاههایی که وضوح نمایشگر مشابهی دارند، مشاهده فیلمها کمی بهتر شود. با تا کردن لولاها میتوان این دستگاه را به حالت خمیده تبدیل کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۱۳