مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ

کامپوزیت زیبایی دندان های جلو

کلینیک دندانپزشکی ایران

پس کسی اون موقع موفق تر و مشتری دار تر هست که کاربلدتر باشه و مهارت بیشتری داشته باشه. خرید کامپوزیت دندان به فرض اینکه شما به اندازه کافی سابقه کار داشتید و امتیاز لازم واسه گرفتن مجوز تاسیس مطب در اون شهر رو کسب کردید و حالا میخواهید مطب یا کلینیک دندانپزشکی بزنید. اولا اگه بخواید کلینیک دندانپزشکی بزنید چون از هر وسیله و یونیت بیشتر از یکی نیاز دارید و جای بزرگتری هم میخواید قطعا هزینه بیشتری داره. {|} زیرا تمام متخصص های رشته ی دندان پزشکی در کلینیک حظور دارند تا به راحتی تمام مشکلات و بیماری های دهان و دندان ما را بهبود یابند. بعد از تاسیس مدرسه دارالفنون و تدریس استادان اروپایی، طب اروپایی وارد ایران شد. این جدایی سبب تفکیک رشته های پزشکی در ایران گردید تا زمانی که رضا شاه دانشگاه تهران را تاسیس نمود. از سال 1313 شمسی یعنی زمان تاسیس دانشگاه تهران، آموزش رشته های پزشکی در ایران گسترش یافت.

برنامه کارشناسی ارشد پروتزهای دندانی مصوب شد

در مهرماه آن سال، دکتر سیاح رئیس دانشکده، و دکتر محسن لک عهده‌دار تدریس کلینیکی شدند. دورهٔ آن پنج سال بود که چهار سال آن صرف آموزش‌های عملی و نظری می‌گردید و یک سال به تهیه و تدوین پایان‌نامه اختصاص داشت. خرید کامپوزیت زیبایی دندان محتوای دندانه شامل مجموعه‌ متنوعی از مطالب علمی، خبری، فرهنگی و هنری است که نقطه مشترک آن‌ها بحث دهان و دندان و دندان‌پزشکی است و در حال حاضر پویاترین و پر مخاطب‌ترین رسانه دندان‌پزشکی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. قیمت مواد هم خیلی متغیر هست و زود به زود بالا پایین میشه الان مثلا هر کیلو پودر امالگام بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان قیمتش هست. البته بسته ها کوچک هستن مثلا ۵۰ گرمی ۱۰۰ گرمی ۲۵۰ گرمی اینجوری یا به صورت واحدی میخرن دو واحدی سه واحدی. یا مثلا ماده پرکننده کانال ریشه هست یه سرنگش ۳ گرمیش ۲۵۰ هزار تومان قیمتشه. {|} وی همچنین بنیان گذار سندیکای دندان‌پزشکان ایران در سال ۱۳۲۲ بود. کلینیک دندانپزشکی ایران (مرکز دندان‌پزشکی) در محله گلستان اهواز و خیابان تربت غربی واقع شده است. با توجه به نزدیکی این مرکز به ایستگاه مترو سه راه فروردین، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید. دندان‌پزشکی در ایران به‌عنوان یکی از شاخه‌های پزشکی روز به روز، بیشتر پا می‌گرفت و با پیشرفت خود، جامعه دندان‌پزشکی ایران را نیز گسترش می‌ داد، این شاخه علمی در عرصه جهانی نیز دچار تحولات متعدد و مختلف می‌شد. به‌همین دلیل ارتباط با تشکل‌های جهانی دندان‌پزشکی، نه به عنوان یک امتیاز که به منزله یک نیاز، روز به روز بیشتر از قبل حس می‌شد. این موضوع باعث شد تا اعضای جامعه دندان‌پزشکی ایران از‌‌ همان بدو تاسیس در صدد راهیابی به مجامع جهانی باشند و طبیعتا فدراسیون بین‌المللی دندان‌پزشکی به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین تشکل‌های جهانی در این حوزه گزینه نخست دندان‌پزشکان ایرانی بود.

فعالیت بیش از هزار مرکز دندان‌پزشکی زیرزمینی و غیرمجاز در آذربایجان شرقی

یک کلینیک دندان پزشکی باید دندانپزشکان حداقل در سه رشته ی تخصصی دندانپزشکی فعالیت کنند.خرید کامپوزیت دندانی سارمکو  و علاو بر دندان پزشکان خوب و متخصص باید پرستار و دستیار دندان پزشک باشد به صورت شیفتی می آیند برای بهبود کار منشی دکتر و یک خدمتکار برای بهداشت و تمییزی کلینیک باشد. و در یک کلینیک دندان پزشکی خوب باید بهداشت رعایت شود. با رعایت بهداشت به بالاترین سطح پاکیزگی را حفظ کنند و از باتری ها و سایر میکروب ها جلوگیری کنند. کار دندانپزشکی امکان ابتلا به مشکلات اسکلتی مثل کمردرد و آرتروز گردن توش بیشتره مخصوصا اگه رعایت نکنی و نرمش و ورزش نکنی یا خیلی به خودت فشار بیاری ساعت های طولانی پشت سر هم کار کنی باید دیر یا زود منتظر این مشکلات جسمی باشی.  به منشیش گفتم چطور شده اینقد زود نوبت دادید؟ گفت که آقا مردم پول ندارن نمیان دندون هاشون رو درست کنن مشتری کم شده دیگه زود نوبتت میشه! اینجوریه که دندانپزشکی در بخش خصوصی به وضعیت مالی مردم و رکود و رونق اقتصادی کشور هم تا حد زیادی بستگی داره. لذا ما تا چند سال اول که مسئول شرکت های نفتی خارجی مستقر در ایران بودیم مجبور به فرستادن قالب های روکش و لامینیت به مالمو و انگلستان شدیم. {

شصت و یکمین کنگره دندانپزشکی ایران حضوری برگزار می شود

در مورخ ۲۱/۷/۱۳۷۲ امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی و داروسازی تصویب شد و از آن زمان به بعد لازم الاجرا گردیده است. خرید کامپوزیت دندانی کاریزما  رشته‌های وابسته به دندانپزشکی، دوره دو ساله (کاردانی) بهداشت دهان و دندان (پرستاری دندانپزشکی) و تکنسین ساخت پروتز دندانی می‌باشد. ادامه تحصیل و دریافت درجه تخصصی پس از فارغ التحصیل شدن در رشته دندانپزشکی عمومی در ۱۰ رشته (ارتودنسی، اطفال، اندودنتیکس، پاتولوژی، پروتز، پریودنتیکس، ترمیمی، تشخیص بیماریهای دهان، جراحی دهان و فک و صورت و رادیولوژی دهان) در داخل کشور امکان پذیر است. وظیفه تربیت و آموزش کادر درمانی دندانپزشکی (دندانپزشک، بهداشتکار دهان و دندان و تکنسین پروتز دندان) تا سال ۱۳۶۴ به عهده وزارت فرهنگ و آموزش عالی و از آن پس به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذاشته شد. پس از پیروزی انقلاب تاکنون دوره‌های مختلفی توسط دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور برای گزینش دانشجوی دوره دستیاری انجام گرفته است. همچنین به مننظور رسمی شدن درجه تخصصی دانشجویان فارغ التحصیل رشته‌های مختلف تخصصی تا کنون امتحانات بورد تخصصی بصورت متمرکز نیز برگزار گردیده است.  یا مثلا طرف وقتی وضع مالیش خوبه یه مقطع میره نگین میزاره واسه دندونش، ارتودنسی و کارای زیبایی میکنه، جرم گیری و بلیچینگ و … چیزهایی که شاید از نظر خودش ضرورتی ندارن و بدون اونها هم میشه به حیات مبارک ادامه بده! ولی وقتی وضع مالیش خراب میشه نه نگین میزاره، نه ارتودنسی، نه جرم گیری دندان، با همون دندون های زرد میسازه! یه چیزی هست مثل عمل زیبایی دماغ طرف وقتی پول نداره با همون دماغ فعلیش مجبور بسازه! یکی برام تعریف کرد گفت یه دندانپزشک بود مشتریش بودم همیشه میرفتم پیشش برا دندونام و هر وقت میرفتم واسه چند هفته بعد نوبت میداد بهم چون نوبت هاش پر بود همیشه. گفت تازگی ها رفتم پیشش مثلا واسه فرداش گفت بیا و زود بهم نوبت داد! undefined دفترچه راهنمای ثبت نام سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۰ منتشر شد. ایمپلنت دندان را می توان به عنوان یک نوع پروتز معرفی کرد که اصطلاحا در دهان کاشته می شود. من خیلی وقت بود که دنبال یک دندانپزشکی بودم که کار زیبایی انجام بده ولی یا قیمتشان نجومی بود یا وقت نداشتند یا کارشون شیک نبود و دندونا را مصنوعی درست می کردند که خیلی تابلوو بود. تبریک می گم بهشون و امیدوارم سالهای سال بتونند کار کنند. در فرانسه؛ آرایشگران اولین افرادی بودند که به ارائه خدمات مربوط به دهان و دندان پرداختند. آن‌ها به دو گروه عمده تقسیم می‌شدند؛ «آرایشگرهای ماهر و متخصص» و «آرایشگرهای عمومی».

  • در مهرماه آن سال، دکتر سیاح رئیس دانشکده، و دکتر محسن لک عهده‌دار تدریس کلینیکی شدند.
  • {
  • الان در کل کشور میانگین به ازای حدود هر ۲۵۰۰ نفر یک دندانپزشک وجود داره.
  • |}{
  • در سال ۱۳۰۰ خورشیدی، که دکتر سیاح تحصیلات خود را در اروپا به پایان رساند، به ایران مراجعت کرد و با افرادی نظیر دکتر میلچارسکی، دکتر اشتومپ و دکتر استپانیان آشنا شد.
  • |}
  • شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تدوین سند راهبردی پیرادندانپزشکی و نهایی کردن عناوین و برنامه درسی رشته‌های سلامت دهان و پروتزهای دندانی را مصوب کرد.
  • میزارن خوب دندانش خراب بشه با دردش که گاهی درد داره گاهی نداره سر میکنن تا اینقد خراب بشه که دیگه تنها راهش کشیدن کامل دندانه بشه و پول کمتری بدن!
  • {
  • مریض ها هم اخلاقهای مختلفی دارن یکی میره پیش بقیه میگه فلان دکتر دندانپزشک اونقد بی حسی بهم زد لثم سوراخ شد ولی دندونم سوراخ نشد!
  • |}

دندان‌پزشکی، که شاخه‌ای از طب است، تنها کلاس طب تا سال ۱۲۹۷ خورشیدی در مدرسهٔ دارالفنون بود. در آبان‌ماه آن سال، کلاس طب به مدرسهٔ طب تغییر کرد و درنتیجه این مدرسه دارای اتاق و رئیس جداگانه‌ای گشت که محل آن در حیاط بزرگ دارالفنون قرار داشت. موقعیت کلینیک دندانپزشکی ایران در محله گلستان اهواز را به همراه آدرس و تلفن در نقشه نشان ببینید. ایمپلنت دندان بازسازی استخوان فک و برگرداندن سلامتی دندان و لثه و استخوان فک می باشد. راه حلی مناسب برای خوب جویدن غذا، خوب صحبت کردن و زیبایی دندان ها در صورت نداشتن دندان می باشد.خرید کامپوزیت دندانی IPS

برگرفته از سایت pishrodent.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۶:۵۰
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۲ ب.ظ

فواید عسل وحشی

دلایل اهمیت عسل طبیعی

 

عسل از جمله مواد مغذی است که فواید بسیار زیادی در زمینه های، درمانی، زیبایی، میکروب کشی و دارویی دارد، بسیاری از محققان دارویی تحقیقات گسترده ای را بر روی عسل و خواص آن انجام داده اند و به دنبال ساخت داروهای مفیدی از این ماده معجزه آسا هستند.

شناسایی عسل :

 

عسل وحشی از جمله موادی است که در طب سنتی اغلب کشورها جایگاه ویژه ای دارد و کشت و تولید آن در اکثر کشورها در ابعاد گسترده انجام می شود. با توجه به خواص عسل استفاده از آن روز به روز در بین مردم جهان افزایش پیدا می کند. با استفاده از عسل به طور همزمان می توان مشکلات جسمی بسیاری را برطرف نمود، در واقع عسل این قابلیت را دارد که از بدن در مقابل انواع بیماری ها محافظت نماید. با خواص عسل خام در این مقاله بیشتر آشنا می شوید.

بسیاری از مردم بدنبال روش های تشخیص عسل خالص هستند ولی حقیقت این است که هیچ روش تشخیص خانگی برای تست عسل وجود ندارد و حتی خود زنبوردارها نیز از آزمایشگاه های تخصصی عسل استفاده میکنند.

عسل خام چیست؟

 

شاید شما هم هیچ وقت به این مسئله فکر نکرده باشید که عسلی را که از فروشگاه تهیه می کنید چه نوع عسلی است، و آیا تفاوتی بین عسل خام و عسل معمولی وجود دارد؟ یا شما هم مانند اکثر افراد تفاوتی را بین این دو نوع عسل نمی دانید؟ باید توجه کنید که عسل خام همان عسلی است که از موم زنبور عسل به طور مستقیم وارد ظروف بسته بندی می شود که گاهی همراه با موم و شانه زنبور عسل است.

ولی عسل معمولی بعد از اینکه از موم جدا می شود، پروسه پاستوریزاسیون را پشت سر می گذارد، و در صورتی که این فرآیند به طور اصولی انجام نشود، تمام خواص مفید عسل، از جمله: ویتامین ها، آمینو اسیدها، پروتئین ها و غیره از بین می روند و عسلی که مواد مفید آن از بین برود، دیگر با قند معمولی فرق چندانی ندارد. خواص عسل خام با عسل معمولی بسیار متفاوت است و ممکن است بسیاری از عسل های پاستوریزه خواص مفیدی نداشته باشند.

خواص عسل درمانی برای سلامتی

 

همه مواد مغذی در عسل خام به صورت کامل و دست نخورده موجود هستند، خاصیت ضد قارچی و ضد ویروسی در عسل خام وجود دارد، این عسل می تواند به از حساسیت های پوستی جلوگیری کند و حاوی آنتی اکسیدان های قوی است، این ماده به راحتی می تواند، قند خون و فشار خون را تنظیم کند، برای درمان بیماری های پوستی بسیار مفید می باشد، همچنین عسل خام در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد و مصرف آن باعث پیشگیری از انواع امراض می شود.

عسل چگونه تولید می شود؟

 

زنبورهای عسل قبل از بازگشت به کندو و تبدیل شهد به عسل، از یک گل به گل دیگر پرواز می کنند و ماده ای به نام شهد را جمع آوری می کنند و دوباره به کندو باز می گردند. این شهد به زنبورهای درون کندو منتقل می شود و آن ها مایع شیرین را به صورت شربت غلیظ فرآوری کرده و در لانه زنبوری ذخیره می کنند.

هنگامی که زنبورهای کارگر شهد را در سلول ها تخلیه می کنند، با بال های خود آن را هوا می دهند که رطوبت عسل کم تر و در برابر فساد مقاوم شود. سپس زنبورها سلول های لانه زنبوری را با موم بیشتری مهر و موم می کنند تا از عسل در هنگام نگهداری محافظت کنند.

 

عسل ها چگونه نامگذاری می شوند؟

 

عسل دارای طیف متنوعی از رنگ ها و طعم های مختلف است که با توجه به نوع شهد یا گل غالبی که زنبور عسل مصرف کرده است تعیین می شود. فصول و گل هایی که شکوفا می شوند نیز می توانند بر طعم، رنگ و بافت عسل تأثیر بگذارند. همچنین قرار دادن کندوها در کنار بعضی از گل ها یا محصولات نیز می تواند عطر و طعم آن را تعیین کند. یک زنبوردار می تواند کندوها را در نزدیکی شکوفه های پرتقال قرار دهد تا اطمینان حاصل کند که عسل تولید شده عسل مرکبات است.

مطالعات نشان می دهد که عسل خام حاوی انواع مختلفی از مواد مفید زیر است:

گرده زنبورعسل: که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

بره موم زنبورعسل: ماده ای چسب مانند است که به حفظ کندو کمک می کند.

ویتامین ها و مواد معدنی خاص

آنزیم ها

آمینو اسیدها

آنتی اکسیدان ها

ولی در مقابل عسل پاستوریزه، ممکن است حاوی یک سری از آنتی بیوتیک ها باشد، گرده گل در این عسل وجود ندارد چون در اثر حرارت از بین رفته است، ممکن است این عسل از شربت ذرت که دارای مقدار زیادی فروکتوز است، تولید شده باشد که استفاده از باعث چاقی، دیابت و آسیب های دیگر برای فرد می شود، این عسل همچنین ممکن است باعث افزایش فشار خون شود. پس همیشه توجه داشته باشید که عسل مورد نیاز خود را به صورت خام و از فروشگاه های معتبر مانند آهوتا تهیه کنید تا از خواص عسل بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید : عسل دیابتی

برخی دیگر از خواص عسل

 

• امروزه استفاده از عسل همراه با آبلیمو تازه برای درمان و بهبود سرماخوردگی افراد بسیار استفاده می شود و تاثیر مثبت آن قابل لمس می باشد.

• محققان بر روی خواص ضد سرطان عسل تحقیقات بسیاری را انجام داده اند، مواد مفیدی که در ترکیبات عسل موجود است در پیشگیری، بهبود و درمان سرطان بسیار مفید است.

• استفاده از عسل برای بهبود سیستم گوارشی و کنترل عملکرد آن، یک گزینه عالی است، عسل در درمان بیماری های معده از جمله ریفلاکس معده تاثیر بی نظیری دارد.

• بسیاری از بیماری های پوستی، با استفاده از عسل گران قیمت، درمان شده اند، در این موارد استفاده مالشی از عسل می تواند موثر باشد.

• از مهمترین خواص عسل می توان به افزایش و تقویت دستگاه ایمنی بدن اشاره کرد، که ترکیبات عسل مانع از تولید عوامل بیماری زا در بدن می شوند و نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها دارند.

خواص عسل برای بهبود زخم ها

 

در مطالعات متعدد دریافته اند که عسل یک ضد باکتریایی طبیعی با اثرات ترمیم زخم است. همچنین عسل با مایعات بدن واکنش نشان داده و باعث ایجاد پراکسید هیدروژن می شود و محیطی غیر جاذب برای باکتری ها ایجاد می کند. اما به یاد داشته باشید که برای مصرف این ماده مفید جهت ترمیم زخم و سوختگی حتما با پزشک مشورت کنید.

مطالعه بیشتر : عسل اصل کردستان

https://bitn.ir/4ztsm

http://alturl.com/d46q7

http://gestyy.com/eopN9x

https://1da.ir/QKvSQiD

https://zaya.io/n1z82

https://0rz.tw/6FITF

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۰ ، ۱۸:۱۲