مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

رکنا:مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: برای ایام اربعین موکب سلامت تامین اجتماعی در مرز مهران مستقر می شود. وی در این جلسه با اشاره به راهاندازی موکب سلامت تامین اجتماعی در مرز مهران، اضافه کرد: موکب سلامت تامین اجتماعی استان ایلام در مرز مهران به مدت ۱۷ شبانه روز با تخصصهای پزشک عمومی و متخصص، داروخانه، تزریقات و پانسمان، خدمات دندانپزشکی و… به صورت رایگان به زوار اهل بیت خدمت میکند. مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: تمامی ماموریتهای کادر درمان از طریق بسیج جامعه پزشکی صادر میشود. سلیمانی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با سازمان و استانهای معین، گفت: تاکنون به صورت هفتگی جلسات کارگروه اربعین برگزار شده است و روسای کار گروه انتخاب و تیمهای بسیج جامعه پزشکی استانها مشخص شدهاند. برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید! 1. ارسال کامنت بدون عضویت. ترس از بی آبرویی/ چالش عکس بدون آرایش زن جوان را گرفتار کرد! مرد عصبانی باجناقش را زیر چرخ های پراید له کرد!

صندلی یونیت پارس دنتال دارای روکش سلفون همراه با فوت کنترل می باشد. دستگاه یونیت پارس دنتال مدل سپهر مجهز به دو تابوره و بقیه مدل ها دارای یک تابوره می باشد. تابلت تمامی یونیت های پارس دنتال، متصل به زمین و ثابت هستند و با حرکت صندلی جابه جا نمی شوند. تابلت یونیت صدرا دارای سه شلنگ از پایین، مدل سپهر دارای چهار شلنگ از بالا و سایر مدل ها دارای سه شلنگ از بالا با قابلیت چرخش می باشند. سیستم اینسترومنت در تمامی مدل های یونیت پارس دنتال دارای دو سوراخ می باشد. تجهیزات دندانپزشکی قیمت در یونیت های پارس دنتال، امکاناتی نظیر نمایشگر هوا، پدال تک زبانه، کراشوار سرامیکی و متحرک، صفحه کلید الکترونیکی، نگاتسکوب عریض و پداتوکلاوابل نیز تعبیه شده است. چراغ های موجود در این یونیت ها از نوع هالوژنی با نورپردازی بالا و درجه حرارت پایین می باشد. دو دستگاه پوآر آب و هوا و تابلت دستیار نیز در این یونیت قرار گرفته است.

شدت آب این وسیله نیز قابل تنظیم است و این سبب می شود که دهان بیمار پس از دندانپزشکی بطور کامل شستشو داده شود. در دستگاههای یونیت های دندانپزشکی جدید میتوان از آب گرم هم در کراشوار استفاده کرد. در یونیت های دارای حافظه ممکن است مقدار آبی را که از دوش آب لیوان میریزد و علاوه بر آن مدت زمان ریزش آب را نیز برنامه ریزی کرد. میز کنسول یا تابلت از اجزای مهم یونیت بشمار می رود . این مورد میزی هست که کنار صندلی دندانپزشک قرار دارد و کاملا در هر جهتی قابل تنظیم است تا پزشک و بیمار در پوزیشن راحتی قرار گیرند. روی این میز چند دکمه برای کنترل کردن قسمتهای مختلف یونیت و صندلی و امکانات اضافی دیگر (option) قابل مشاهده است و هر دکمه می تواند مسیر و حالت میز را تغییر دهد. در یونیتهایی که قابل برنامه ریزی هستند دکمه هایی برای دادن برنامه به حافظههای یونیت وجود دارد.تابلت به صفحه ای گفته میشود که ابزار تراش دندان بر روی آن قرار می گیرند .

  • وب سایت dentcity
  • آمالگام پلاگر
  • آنگل ترمیمی
  • پاره شدن شلنگ ها
  • یونیت طب زمان کیان

ویژگیهای عمده فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟ تجهیزات پزشکی و بهداشتی با سلامت مردم سر و کار دارد و فروش این محصولات مسئولیت سنگینی دارد. بنابراین اولین و مهمترین اصل در خصوص تهیه تجهیزات پزشکی، اصالت و کیفیت کالای مورد نظر است. فردی که قصد تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی را دارد، به دنبال شفافیت است و حتما باید از مشخصات محصول مورد نظر خود اطلاع کامل داشته باشد. رسالت اصلی این سامانه ایجاد جامعیت، شفافیت، اصالت و کیفیت در تامین کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم با روش حذف کلیه واسطه ها و بر هم زنندگان نظام طبیعی بازار میباشد. خریداران تجهیزات پزشکی نیاز به بستری دارند که ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند. در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است.

برای دسترسی به فیلمهای آموزشی میتوانید اینجا کلیک کنید. ماده 21- روشهای استریلیزاسیون و ضدعفونی کردن هر دو به درجات مختلف به منظور کاهش بار میکروبی موجود روی وسایل و سطوح بکار میروند . 21-2 ضد عفونی کردن یا گند زدایی فرآیندی است که بوسیله آن همه میکروارگانیزم های بیماری زای یک جسم ،از بین رفته و یا غیر فعال می شوند ولی الزاماً همه اسپورهای باکتریال مقاوم از بین نمی روند. در حقیقت در فرآیند ضدعفونی کردن هر چند از بار میکروبی سطوح کاسته می شود ولی فرآیند سترون سازی اتفاق نمی افتد. عمل ضد عفونی کردن در سه پایه ضعیف ، متوسط و قوی انجام می گردد. 1-22 وسایل بحرانی این وسایل در بافت نرم نفوذ کرده یا بااستخوان تماس پیدا می کنند. مانند وسایل جراحی،سرسوزن. وسایل بحرانی باید به روش استریلیزاسیون حرارتی ، استریل شوند و یا پس از مصرف دورانداخته شوند. روشهای دفع پسماندهای ویژه و عفونی در موارد بعدی ذکر خواهد شد.

در مطالعه حاضر 6/86 درصد دندانپزشکان از میزان کیلوولتاژ دستگاه رادیوگرافی خود اطلاعی نداشتند که با نتایج سایر مطالعات آسیایی در این زمینه مطابقت داشت.(19, 18, 14) در حالی که مطالعهAps (15) در بلژیک حاکی از عدم اطلاع 32 درصد دندانپزشکان از کیلوولتاژ دستگاه بود. این تفاوت می تواند بیانگر آگاهی و یا اهمیت بیشتر به رعایت اصول بهداشت اشعه در کشورهای توسعه یافته باشد. تجهیزات مصرفی دندانپزشکی می باشد.(21, 20, 18, 12, 11, 7, 1) و علت احتمالی این امر دشوار بودن انجام رادیوگرافی به وسیله کولیماسیون مستطیلی است که سبب رغبت کمتر دندانپزشکان برای کاربرد آن می شود، همچنین این نوع کولیماسیون در ایران کمیاب می باشد. در مطالعه حاضر 1/82 درصد دستگاههای رادیوگرافی مجهز به کولیماسیون بلند بودند که تقریباً مشابه یافته های توکلی و همکاران(21) و Ilguy و همکاران(18) و متفاوت از یافتههای اسکندرلو و اختری(10) و Aps (15) می باشد. ارکان مهم اصول حفاظتی اشعه به شمار می رود.

با پیشرفت علم دندانپزشکی تکنیکهای جدید و کاربردی به این عرصه اضافه شده است. یکی از این روشها ایمپلنت دندان است. حتماً شما هم تاکنون نام آن را شنیدهاید. در این خصوص لازم به توضیح است که ایمپلنت تنها کاربرد زیبایی ندارد، بلکه برای سلامت دهان و دندان افراد نیز بسیار مفید و کاربردی محسوب میشود. دندانها به دلایل مختلفی ممکن است از بین بروند. بهعنوان مثال شخصی ممکن است به دلیل تصادف یا وارد شدن ضربه دندان خود را از دست بدهد. در برخی موارد هم عدم رعایت بهداشت دهان و دندان میتواند سبب از بین رفتن دندانهای طبیعی شود. از بین رفتن دندان به هر دلیلی که باشد تأثیر زیادی بر روی سلامت دهان و زیبایی آن دارد. بودن جای خالی یک دندان میتواند فرم و شکل بقیه دندانها را خراب کند. اگر دندان افتاده در قسمت جلویی دهان باشد تأثیر آن بر روی زیبایی بسیار زیاد است.

سیگنال آنالوگ توسط ADC (تبدیل کننده) به سیگنال دیجیتال تبدیل میشود. در آخر، سیگنال پایانی از سنسور CMOS خارج شده و توسط سیستمهای کامپیوتری پردازش و نمایش داده میشود. وظیفهی اصلی لایهی فایبراپتیک حذف هر میزان اشعهی ایکسی است که توسط سنتیلاتور به نور تبدیل نشده است. زیرا اشعهی ایکس عبور کرده از لایهی سنتیلاتور باعث آسیب به برد الکترونیک میشود. لایهی آنتی شک نیز سنسور RVG را در برابر ضربههای اتفاقی محافظت می نماید. کمّیترین معیار اندازهگیری کیفیت است که بدون نیاز به دانش پردازش تصویر در اختیار همگان قرار دارد. این معیار، تعداد نقاط تصویر در اینچ مربع را مشخص مینماید. RVGها در دو کیفیت ۱۲۰۰ dpi برای سنسورهای با کیفیت بالا و ۶۰۰ dpi برای سنسورهای با کیفیت کمتر ساخته میشوند. لاین پر، واحد توصیف کیفی سنسور RVG و به معنی تعداد جفت خط سیاه و سفید در هر میلیمتر تصویر است. هر چه لاینپر یا جفت خط سیاه و سفید بالاتر باشد، تفکیک تصویر نیز بیشتر شده و بر کیفیت بهتر آن میافزاید.

منبع:

https://pishrodent.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی