مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۰۴ ب.ظ

انواع کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان یک متریال در دندانپزشکی است که برای از بین بردن زردی دندان، بدفرمی و ترمیم دندانهای شکسته، پوسیده و ترک خورده استفاده می‌شود و در داشتن لبخندی زیبا و خیره کننده برای شما نقش مهمی دارد.

کامپوزیت دندان در مواقعی که فرد از دندان خود به خوبی مراقبت نکند مثلا اگر به علت مصرف تخمه، مواد غذایی سخت و یا بر اثر برخورد با اجسام سخت لب پر شده باشد، نقص های دندان را با استفاده از کامپوزیت ترمیم می‌کنند.

مورد دیگری که باعث خرید کامپوزیت استفاده می‌شود برای پرکردن دندان و جایگزینی برای آمالگام است زیرا آمالگام در دهان به دلیل رنگ تیره ای که دارد ممکن است خیلی مورد پسند نباشد ولی استفاده از کامپوزیت به دلیل همرنگی با دندان بسیار پرطرفدار است.

همچنین از کامپوزیت ونیر برای سفیدکردن، زیباسازی و بلند کردن دندان های کوتاه استفاده می‌شود.

موارد استفاده از کامپوزیت ونیر چیست؟

از کامپوزیت ونیر جهت بازسازی دندان و پر کردن دندان استفاده می‌شود. کامپوزیت دندان می تواند مشکلات زیبایی دندان، مانند دندان های بد رنگی که به سایر روشهای سفید کردن دندان ها جواب نمی دهند ، دندانهای خرد شده یا ضعیف که نیاز به بهبود دارند ، را اصلاح کند و فاصله ی بین دندان ها را برطرف کند.

از کامپوزیت ونیر چگونه استفاده می‌شود؟

برای استفاده از خرید کامپوزیت زیبایی دندان، این ماده را به شکل خمیر در می‌آورند سپس بر روی قسمتی از دندان که صدمه دیده میگذارند و با استفاده از تاباندن امواج نور مواد کامپوزیت را بر روی دندان فیکس می‌کنند. از آنجاییکه کامپوزیت دندان مستقیما توسط دندانپزشک روی دندان شکل می گیرد ، تجربه و مهارت متخصص دندانپزشک زیبایی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. برخلاف لمینت دندان که ساخت آن در آزمایشگاه دندانپزشکی صورت می گیرد. بنابراین کامپوزیت ونیر علاوه بر آنکه به مهارت و تجربه متخصص دندانپزشکی زیبایی وابسته است ، هنر وی نیز در نتیجه ی نهایی کامپوزیت تاثیرگذار است. بنابراین توصیه می شود برای دسیابی به یک نتیجه ی عالی،  کامپوزیت دندان های خود را حتما توسط یک متخصص دندانپزشکی زیبایی که مهارت و آموزش لازم را در این زمینه دارا باشد انجام دهید.

تفاوت بین ونیرهای کامپوزیتی و پرسلن در چیست؟

جنس ونیرهای پرسلن سرامیکی است به همین دلیل نسبت به ونیر کامپوزیت دارای استقامت و ماندگاری بیشتری هستند. روکش های کامپوزیت به طور مستقیم روی دندان طبیعی شما توسط متخصص دندانپزشک زیبایی ساخته می شوند. کامپوزیت دندان معمولاً به حداقل آمادگی دندان نیاز دارد ، بنابراین ممکن است در بعضی موارد برگشت پذیر باشد. و از آنجا که مراحل کامپوزیت دندان اغلب در یک روز به پایان می رسد ، دیگر نیازی به استفاده از روکش موقت وجود ندارد.

کامپوزیت دندان گزینه ای مقرون به صرفه می باشد که مزایای زیادی برای کامپوزیت ارائه می دهند اما دارای اشکالاتی بالقوه نیز هستند. به عنوان مثال ، کامپوزیت دندان به اندازه لمینت دندان قوی نیست ، روکشهای کامپوزیت ونیر به طور معمول طول عمر کمتری نسبت به همتای خود لمینت سرامیکی دارند. و همچنین ممکن است کامپوزیت دندان به میزان لمینت دندان نتواند نواقص دندان را بپوشاند. بیمارانی که به دنبال راهی نسبتاً ارزان برای رفع نگرانی های دندانپزشکی خود هستند ، ممکن است کامپوزیت دندان را در نظر بگیرند. با این وجود ، نتایج کامپوزیت ونیر اغلب نسبت به روکش لمینت سرامیکی از زیبایی کمتری برخوردار است.

آیا کامپوزیت دندان دارای رنگهای متفاوتی است؟

کامپوزیت دندان از نوعی مواد پلاستیکی که هم رنگ دندان است تشکیل شده این ماده پلاستیکی دارای رنگهای گوناگونی است که مطابق با رنگ پوست شما دندانپزشکتان بهترین رنگ را انتخاب می‌کند. فقط به یاد داشته باشید رنگی که برای کامپوزیت انتخاب می‌کنید طبیعی و خیلی از دندان خودتان سفیدتر نباشد.

انواع مختلف رنگ کامپوزیت دندان

  • دسته A مایل به قهوه ای
  • دسته B مایل به زرد
  • دسته C مایل به خاکستری – زرد
  • دسته D مایل به زرد- قرمز

متمایل می گردند.

متخصص زیبایی دندان شما با تشخیص رنگ دندان طبیعی شما تصمیم میگیرد چه رنگی برای کامپوزیت شما انجام دهد و در نهایت با رضایت شما کار شروع میشود.

کامپوزیت ونیر ، می تواند به زیبایی و شفافیت سرامیک انجام شود .
در این مورد چند نکته قابل توجه است:
برند کامپوزیت
تکنیک مورد استفاده
کیفیت پالیش

تفاوت میان لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر دندان چیست؟ کدام روش بهتر است؟

دندانپزشک بر اساس نوع دندان و مشکلاتی که بیمار دارد گاهی اوقات کامپوزیت و گاهی هم لمینت را پیشنهاد می‌کند. اگر دندانهای فرد دچار شکستگی خاص و یا تغییر رنگ حادی باشد پزشک اصولا از لمینت سرامیکی دندان استفاده می‌کند ولی برخی اوقات که مشکلات دندانی فرد جزئی باشند خیلی راحت می‌توان با استفاده از کامپوزیت ونیر دندان مشکل را برطرف کرد.

ماندگاری کامپوزیت دندان چقدر است؟

اگر کامپوزیت دندان به روش درستی انجام شود و مواد مورد استفاده در انجام کامپوزیت مرغوب باشد این روش یکی از ماندگارترین روشهای سفید کردن دندان است. دلایل دیگری که در ماندگاری کامپوزیت دندان نقش بسیاری دارد: رعایت بهداشت دهان و دندان،جنس دندان و رژیم غذایی فرد می‌باشد. به طور متوسط طول عمر کامپوزیت دندان در حدود 7 تا 10 سال می باشد. رعایت بهداشت دهان و دندان منظم و یا نامنظم می تواند طول عمر کامپوزیت دندان را افزایش و یا کاهش دهد.

نکته: روش درست تمیز کردن دندان باید توسط دندانپزشک توصیه شود زیرا اگر تمیز کردن دندان به درستی صورت نگیرد باعث تجمع میکروبها بین پوسته ونیر و دندان می‌شود و همین امر بوی بد و نامطبوع دهان را در پی خواهد داشت که در نهایت منجر به تعویض کامپوزیت ونیر در دهان می‌شود.

آیا بر روی روکش دندان هم میتوان کامپوزیت انجام داد؟

این حالت کاملا بستگی به موقعیت روکش دندان دارد اگر روکش دندان در موقعیت مناسبی نسبت به دندانهای دیگر باشد (سالم باشد) میتوان از ونیر برای یکسان کردن روکش و سایر دندانهای ونیر شده استفاده کرد ولی اگر روکش دندان در موقعیت مناسبی نباشد باید روکش با جنس سرامیکی آن تعویض شود. فقط اینکار باید حتما تحت نظر پزشک باشد. معمولا برای استحکام کامپوزیت روی دندان روکش شده از چسب لمینت اسفاده میکنند که کمی هزینه بر است.

آیا روی دندانی که ایمپلنت شده میتوان از کامپوزیت استفاده کرد؟

این مورد هم بسیار به روکش دندان شباهت دارد اگر ایمپلنت در شرایط ایده آلی باشد میتوان از کامپوزیت دندان استفاده کرد در غیراینصورت باید ایمپلنت دندان تعویض شود.

  • اگر بخواهیم جراحی بینی انجام دهیم بهتر است بعد از کامپوزیت دندان یا قبل از آن انجام داد؟

پس از انجام کامپوزیت دندان لب در موقعیتی جدید قرار می‌گیرد به همین دلیل پزشکان بیشتر توصیه می‌کنند جراحی بینی پس از انجام کامپوزیت، انجام شود.

 

سلبریتی هایی که دندان های خود را کامپوزیت دندان یا لمینت کردند:

سلبریتی هایی که ما خنده های زیبایی از آنها در ذهن خود داریم مانند تام کروز، هیلاری داف، نیکلاس کیج و ...زیباسازی های مختلفی از لمینت و کامپوزیت گرفته تا ارتودنسی و ایمپلنت را تجربه کرده اند.

1.تام کروز (بازیگر)

ستاره ی "Business Risky"، "Mission Impossible"، "Top Gun" و تعدادی از فیلم های دیگر، کار خود را با دندان های تغییر رنگ یافته و ناهماهنگ آغاز کرد. کروز برای تبدیل شدن به یک مرد پیشرو واقعی که بتواند مخاطبان را از فیلم های ققنوس، AZ؛ به سوی بالتیمور و MD؛ به سمت خود بکشد هزینه های زیادی صرف جراحی زیبایی دندان کرد. که شامل سفید کردن و صاف کردن دندان ها بود. ظاهرا این کافی نبود هواداران گزارش کردند که بعدها کل دندان ها کامل با ونیر پوشش داده شدند.

تاج طلایی جای کامپوزیت دندان یا پرسلن

در دندانپزشکی از طلا برای تعمیر دندان بیش از 4،000 سال است که استفاده می شود. امروز دندانپزشکان اغلب طلا را با فلزات دیگر مانند پالادیوم، نیکل یا کروم ترکیب می کنند. این باعث افزایش قدرت تاج و کاهش هزینه آن می شود.

تاج های طلایی ممکن است به رنگ نقره یا طلا باشند. این تاج ها به ندرت ترک می خورند یا شکسته می شوند. به راحتی ساییده نمی شوند و مقدار کمی از دندان برای قرار گرفتن آنها نیاز به برداشته شدن دارد. این تاج بسیار بادوام است و می تواند برای چندین دهه دوام داشته باشد.https://pishrodent.com/shop/edenta-tri-jet/

چگونه بهترین کامپوزیت دندان مناسب صورت خود را انتخاب کنید

انتخاب کامپوزیت دندان یا کامپوزیت ونیر های مناسب برای صورت شما می تواند یک اثر هنری باشد. از آنجا که ونیرها شامل انواع و اقسام سبک ها و اشکال مختلف می باشند، متغیرهای زیادی وجود دارد که شما و دندانپزشک تان به هنگام انتخاب ونیرهای مناسب برای دهان تان باید در نظر داشته باشید. اندازه "کامپوزیت دندان" یا ونیرهای شما باید شکل صورت شما را متوازن یا متعادل کند. به همین دلیل چهره های گرد بیشتر با گامپوزیت ونیرهای بلند تر همخوانی دارد، در حالی که صورت هایی که به شکل قلب هستند با ونیرهای کوتاه زیباتر می شوند. 

براکت یا کامپوزیت ونیر؟

براى بستن فاصله بین دندانها دو راه وجود دارد :
ارتودنسى
کامپوزیت ونییر یا لمینت
در صورتیکه فاصله بین دو دندان بیش از دو و نیم میلیمتر باشد بهتر است از روش ارتودنسى استفاده شود ولى اگر فاصله کمتر از این میزان باشد ، از روش کامپوزیت یا لمینت نیز مى توان براى بستن فاصله بین دندانها در حداقل زمان ممکن استفاده کرد .
در روش کامپوزیت یا لمینت براى بستن فاصله دندانى ، این فاصله به دو قسمت تقسیم شده و نیمى از این فاصله به عرض دندانهاى کنارى اضافه مى شود تا فاصله بین آنها بسته شود. هر دو درمان جوانب مثبت و منفی خود را دارند. با براکت، شما می توانید دندان های صاف و مرتبی داشته باشید، اما آیا دندان های شما همان رنگ، شکل و اندازه ای که شما می خواهید را دارند؟ اغلب اوقات، اگر مردم از اندازه، شکل و یا رنگ دندان های خود راضی نیستند، در نهایت به کامپوزیت دندان یا کامپوزیت ونیرها پناه خواهند برد. با این حال، اگر شما شکل، رنگ و اندازه دندان های طبیعی خود را دوست دارید، براکت ها یک انتخاب عالی و بسیار ارزان تر هستند. اگر فقط به تغییرات جزئی در دندان های خود نیاز دارید، براکت ها بهترین گزینه هستند. (در مورد ونیر کامپوزیت ها بیشتر بخوانید)

چگونه می توان لثه های بزرگ را کوچک کرد؟

لثه های بزرگ اساسا به کشیدگی شکل صورت بستگی دارد وقتی که فک بالا به سمت پایین رشد می کند و به فک پایین می رسد وهمراه با آن لثه نیز گسترش می یابد. از این حالت به عنوان "لبخند لثه ای" یاد می شود، اما در واقع، دندان ها در صورت پایین تر از چیزی هستند که باید باشند. ما می توانیم با توجه به میزان شدت این مسئله را با چند روش درمان کنیم:

  1. ارتودنسی یا براکت، دندان درگیر می شود: این درمان ممکن است تا دو سال طول بکشد، و باید حداقل سه سال بعد از آن از نگهدارنده استفاده کنید.
  2. تاج ممتد و کامپوزیت دندان یا ونیرها: در این روش، لثه ها برداشته شده و در کنار پیوند ونیرهای پرسلن به روی دندان های موجود رشد می کنند. این زیبا ترین گزینه ی درمانی است.
  3. تغییر موقعیت لب: این درمان را می توان به تنهایی و یا در ترکیب با گزینه ی دوم انجام داد. در این روش یک قطعه پوست نازک از داخل چین لب بالایی برداشته می شود. این به این معنی است که لب نمی تواند هنگام لبخند کامل به سمت بالا حرکت کند، بنابراین لثه زیاد مشخص نمی شود.
  4. بوتاکس: یک گزینه عالی نیست، اما می توانیم از بوتاکس در عضلاتی که به لبخند کمک می کنند استفاده کنیم تا لب هنگام لبخند کامل زیاد بالا نرود. https://b2n.ir/d65051

کامپوزیت دندان سوئیسی سارمکو

خرید کامپوزیت سارمکو در حال حاضر مشهورترین برند بین دندانپزشکان ایرانی است. برای بررسی کامپوزیت دندان سوئیسی و مقایسه آنها با انواع کامپوزیت دندان آلمانی معمولا برند سارمکو با ایووکولار در کنار هم قرار می گیرد. چون دوام و طول عمر کامپوزیت دندان هیچ برند اروپایی دیگری به پای این دو شرکت معتبر نمی رسد.

کامپوزیت دندان سری els مشهورترین انواع رزین کامپوزیت ساخت شرکت Saremco است. که از ویژگی های آن می توان به طول عمر بالای کامپوزیت دندان، جنس کامپوزیت دندان از نوع میکروهیبرید، حداقل انقباض تحت فشار و زیبایی فوق العاده به خصوص برای اصلاح طرح لبخند دندان های جلویی فک اشاره کرد.

کامپوزیت دندان آلمانی ایووکولار

کامپوزیت دندان المانی ایووکولار در مقایسه با کامپوزیت دندان سوئیسی کار خود را با تولید دندان مصنوعی سرامیکی آغاز کرد. اما امروزه، Ivoclar Vivadent یک شرکت جهانی است که طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های نوآورانه از جمله کامپزیت دندان را برای دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی ارائه می دهد.

آنچه در زوریخ در سال 1923 با تولید دندانهای مصنوعی آغاز شد، به یک شرکت برجسته بین المللی دندانپزشکی با محصول و دامنه جامع برای دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی تبدیل شده است. Ivoclar Vivadent AG که مقر آن در Schaan ، Principality of Lihthtenstein است ، از زمان تأسیس تاکنون یک شرکت خصوصی بوده است. 

کامپوزیت آلمانی ایووکولار مانند کامپوزیت سوئیسی سامکو به بیش از 130 کشور جهان ارسال می شوند. به عنوان یک شرکت بین المللی، Ivoclar Vivadent دارای شرکت های تابعه و دفاتر پشتیبانی بازاریابی و فروش در 30 کشور و با حدود 3597 کارمند در سراسر جهان است.

شرکت ایووکولار ویوادنیت به تحقیق و توسعه درخصوص طراحی و تولید کامپوزیت دندان با تکنولوژی های جدید و توسعه مفاهیم یکپارچه و همکاری روزانه با مؤسسات و دانشگاههای مشهور است. نوآوری های Ivoclar Vivadent نتیجه اثر متقابل امکان سنجی فنی، جهت گیری بازار و تجربه است. تحولاتی که توسط Ivocular روی کامپوزیت آلمانی ایجاد شده ارزش خود را در استفاده عملی اثبات کرده است.

Ivoclar Vivadent به منظور ساخت کامپوزیت ونیر با جنس و کیفیت بالا و همچنین دوام و طول عمر فوق العاده روی تحقیق و توسعه سرمایه گذاری زیادی کرده است. تمامی متخصصین این شرکت از دانش و مهارت بالایی برخورداند که کیفیت کامپوزیت آلمانی Ivoclar Vivadent را تضمین می کنند.https://b2n.ir/z98017

مقایسه کامپوزیت دندان آلمانی ایووکولار با کامپوزیت سوئیسی ELS سارمکو

کامپوزیت آلمانی آی پی اس ایمپرس (IPS Empress Direct ) ساخت شرکت Ivoclar Vivadent جزو کامپوزیت ونیرهای بسیار زیبا برای ترمیم مستقیم در ناحیه قدامی و خلفی است. این نوع کامپوزیت از لحاظ دوام و طول عمر و جنس با کیفیت خود همرده با کامپوزیت دندان سوئیسی ELS شرکت سارمکو است. 

ویژگی های کامپوزیت آلمانی IPS Empress Direct ایووکولار

IPS Empress Direct با سایه های نگ متنوع و در پنج سطح مختلف شفافیت موجود است. بنابراین ، انواع مختلفی از ویژگیهای آناتومیکی را می توان با این کامپوزیت ایجاد کرد.

جنس کامپوزیت دندان IPS Empress Direct Effect و IPS Empress Direct Color مانند کامپوزیت سوئیسی سارمکو آنقدر بالا است که هر ترمیم دندان را می توان به صورت خلاقانه ای با آن انجام داد. 

تکنیک لایه گذاری با کامپوزیت آلمانی IPS Empress Direct Opaquer مانند کامپوزیت سوئیسی ELS سارمکو به راحتی انجام می گیرد. 

ویژگی های کامپوزیت سوئیسی ELS سارمکو 

کامپوزیت سوئیسی ELS ساخت شرکت سارمکو از لحاظ زیبایی ظاهری کاملا شبیه به دندان طبیعی به نظر می رسد. انواع سایه های رنگ مختلفی برای رزین کامپوزیت ای ال اس سارمکو در نظر گرفته شده که انتخاب رنگ شبیه به دندان های طبیعی بیمار را برای دندانپزشک بسیار راحت می کند.https://b2n.ir/x77641

کامپوزیت سوئیسی ELS کیفیت بسیار بالایی دارد و دوام و طول عمر آن نیز بیش از 5 سال است. به علت نتایج طولانی مدت زیبایی شناسی و ماندگاری طولانی از این نوع کامپوزیت دندان برای ترمیم عیوب ظاهری پیچیده استفاده می شود. 

قیمت کامپوزیت کاریزما

کامپوزیت کاریزما به سبب کیفیت عالی و استحکام بالا در مقایسه با سایر کامپوزیت های بی کیفیت بالاتر است. این کامپوزیت ساخت کشور آلمان می باشد و کشور آلمان نیز یکی از آن دسته کشورهایی است که در تولید کامپوزیت های با کیفیت بسیار عالی عمل نموده است. کاربرد دیگر این کامپوزیت، اسپلینت کردن دندان ها می باشد و از مزایای آن عدم چسبندگی به قلم است. عدم پسبندگی به قلم ویژگی بسیار مهمی می باشد در واقع چسبندگی کامپوزیت ونیر به ابزارها و قلم می تواند یکی از موارد تعیین کننده در انتخاب برند کامپوزیت باشد. کامپوزیت های بسیاری بودند که پالیش بسیار خوب و یا فیلر بالایی داشتند اما به علت چسبندگی فراوان کنار گذاشته شدند.

ونیر کامپوزیت یک روش درمانی برای ترمیم و زیبایی دندان های جلو و برطرف نمودن عیوب ظاهری آن ها استفاده می شود. به علت این موضوع لازم است که در انتخاب برند کامپوزیت دقت لازم را داشت تا بهترین گزینه را انتخاب نمود. مهم ترین خصوصیتی که سبب می شود انواع مارک کامپوزیت ونیر دندان از یکدیگر متمایز شوند مواد سازنده و اندازه ذرات به کار رفته در ساخت رزین کامپوزیت است. در ادامه مطلب قیمت خرید کامپوزیت کاریزما قصد داریم در خصوص مواد سازنده کامپوزیت ونیر صحبت کرده و شما را با برندهای معتبر دیگر کامپوزیت آشنا سازیم:  

میکروفیل

میکروفیل ها در حقیقت اصلی ترین مواد تشکیل دهنده رزین کامپوزیت محسوب می شوند. میکروفیل ها به طور متوسط کوچک ترین اندازه ذره را دارا هستند و به همین علت آن ها نسبت به سایر رزین های کامپوزیتی، تخلخل کمتری دارند و بعد از پولیش شدن، براق تر به نظر می آیند. کامپوزیت ونیرهایی که از جنس میکروفیل می باشند با گذشت زمان براقیت و شفافیت خود را از دست نداده و از مقاومت بسیار بالاتری در مقایسه با کامپوزیت های دیگر در مقابل سایش برخوردار هستند. همچنین میکروفیل ها دیرتر زرد می شوند و تجمع پلاکت روی آنها کمتر مشاهده می‌ شود. به همین دلیل سازگاری رزین های کامپوزیت ونیر میکروفیل با بافت های دهان و دندان بسیار بیشتر است. شفافیت کامپوزیت ونیر میکروفیل به علت بازتاب نور فوق‌العاده، روی دندان ها کاملا طبیعی به نظر می رسد.

https://b2n.ir/t95682

میکروهیبرید

میکروهیبرید ها می ‌توانند روی لایه عاج دندان نیز فرم دهی شوند. این نوع رزین کامپوزیت ونیر از مقاومت بالایی برخوردار است و حتی برای حمایت از لایه میکروفیل مینای دندان نیز گزینه مناسبی محسوب       می شود. اندازه ذرات میکروهیبرید نسبت به نانو فیل و میکروفیل بزرگتر است و به همین علت مقاومت آن در برابر زرد شدن کمتر خواهد بود از طرف دیگر به علت داشتن ذرات بزرگتر خواص استحکامی آن بالاتر است. میکروهیبرید ها از سه نوع کامپوزیت متفاوت ساخته می شوند و برای پوشاندن دندان‌هایی که تغییر رنگ داده اند بسیار مناسب می باشند.

نانوفیل

کامپوزیت‌ونیر نانوفیل با ترکیبی از تکنولوژی فیلرهای قدیمی با ذرات نانو بسیار مستحکم و با مقاومت بالا تولید شدند که از لحاظ ظاهری نیز کاملا طبیعی به نظر می رسند و این طبیعی بودن سبب زیبایی بیشتر آن ها شده است. در حال حاضر دو نوع رزین کامپوزیت نانوفیل به نام های رزین نانوفیل کامل و رزین نانو هیبرید در بازار موجود می باشد. رزین نانو فیل کامل، ذراتی با اندازه نانو در ماتریس رزین دارند. در صورتی که نانوهیبریدها حاوی ذرات بزرگتری اطراف ذرات به اندازه نانو می باشند. قیمت کامپوزیت کاریزما به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت که رزین های نانوفیل نسبت به تجمع پلاک یا زرد شدن در طول زمان به اندازه میکروفیل ها مقاوم نیستند و در مقایسه با رزین های میکروهیبرید سطح صیقلی تری دارند.


کامپوزیتی با ویژگی های سرامیک


خرید کامپوزیت IPS  با دارا بودن خواص مطلوب فیزیکی، تنها کامپوزیتی است که قابلیت ایجاد زیبایی مشابه با ترمیم های سرامیکی را دارا می باشد.
این کامپوزیت از دیدگاه مواد دندانی، یک ماده با ساختار نانو هیبرید محسوب می شود که ترکیبات پایه ای و فیلرهای موجود در آن مشابه با سرامیک های
 IPS Empress می باشد.
کامپوزیت های Dentin با دارا بودن اپسیتی بالا و کرومای بیشتر در مقایسه با کامپوزیتت های Enamel امکان ایجاد رنگ پایه و ساختاری را فراهم می نمایند.
کامپوزیت های Enamel با ایجاد ترنسلوسنسی مناسب و مشابه با مینای دندان، جلوه طبیعی بهدندان خصوصا در ترمیم های Layerting می بخشند.
جهت افزایشمیزان ترنسلوسنسی می توان از گروه های Trans20، Trans30 و نهایتا Opalescence استفاده نمود.
مزایا:
- کاربرد آسان
- جلوه طبیعی و زیبایی چشمگیر
- پولیش پذیری عالی
- استحکام بالا
- در دو فرم سرنگی و کپسولی

 

خرید و قیمت بلیچینگ وایت اسمایل | White Smile Office

سفید کردن دندان ( خرید بلیچینگ دندان) ، درمانی است که برای برطرف کردن تیرگی ها و رنگدانه هایی که به مرور زمان و براثر مواد رنگدانه دار مثل چای، قهوه، توت فرنگی و حتی گوجه فرنگی ایجاد می شوند را از بین می برد. حتی بعضی از بد رنگی های ژنتیکی را برطرف می کند و ظاهر دندان ها را زیباتر می کند. افزایش سن و عادت های غذا خوردن و عادت های روزانه مثل سیگار کشیدن، خوردن نوشابه های رنگی و ادویه ها هم می تواند باعث تغییر رنگ دندان ها شود.

بلیچینگ وایت اسمایل با ۴۰% پراکسید هیدروژن (۳۲% مخلوط) برای سفید کردن دندان های شما بسیار مناسب می باشد.

بلیچینگ وایت اسمایل یکی از پرمصرف ترین محصولات در زمینه زیبایی دندان در ایران می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

بلیچینگ وایت اسمایل | White Smile Office

محتویات: 

  • یک عدد سرنگ دوقلو ۲٫۵ میلی لیتری حاوی هیدروژن پراکساید ۴۰ درصد

  • یک عدد سرنگ ۱٫۵ گرمی حاوی محافظ لثه
  • یک عدد سرنگ ۱٫۲ میلی لیتری حاوی ماده ضد حساسیت پس از بلیچینگ
  • یک عدد جدول رنگ جهت بررسی تغییر رنگ دندان قبل و پس از بلیچینگ

نوع فعال شدن: شیمیایی (بدون نیاز به نور)

ماده فعال: هیدروژن پراکساید ۴۰ درصد

ساخت کشور آلمان

توجه : دمای نگهداری این پک بین ۴ – ۱۲ سانتیگراد است .

https://pishrodent.com/shop/bleaching-white-smile/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۰۴