مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸ ب.ظ

لپ تاپ Acer ConceptD 7

Acer ConceptD 7 از جدیدترین لپ تاپ های ایسر بوده که وارد بازار ایران شده است. دلیل آن نیز کاملا مشخص است. با این وجود هیچ ابزار حرفهای ارزان نخواهد بود. مشخصاً این لپتاپ توسط متخصصان ایسر به شکل ویژهای طراحی شده تا به بهترین مدل لپ تاپ ایسر برای طراحان گرافیک تبدیل شود. طراحی سفید مینیمالیستی و صفحه نمایش خیره کننده 4K به اعتبار پنل Pantone تمام آن چیزی است که یک طراح به آن احتیاج دارد. نسل قبلی Swift 3x یعنی Acer Swift 3 نیز در این فهرست حضور دارد. این لپتاپ به لطف گرافیک Nvidia RTX قادر به انجام کارهای پیچیده و سنگین گرافیکی مانند ویرایش فایلهای تصویری و طراحی سه بعدی و همچنین بازیهای مختلف است. یعنی علاوه بر عملکرد سخت افزاری فوقالعاده، در انتخاب پورتها و طراحی ظاهری دقت نظر ویژهای شده است. لذا این لپتاپ نیز در لیست قیمت لپ تاپ های ایسر در ردههای بالایی قرار میگیرد، اما کماکان از محصولاتی همچون مکبوک اپل و سرفیسبوک مایکروسافت ارزانتر است. لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟

این لپتاپ اچ پی باریک و سبک است و ابعادی 15.6 اینچی دارد.

پردازنده اینتل آن از سری Celeron است و 4 گیگابایت رم دارد. این دستگاه بهطور کلی برای کاربری عمومی، دانشجویی، تحقیقاتی و امثال آن طراحی و تولید شده است. این محصول حدود 4 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و صفحه استاندارد 15.6 اینچی، رم 8 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی آن نشان میدهند که نسبت قیمت و امکانات این لپتاپ بسیار بهینه و بهصرفه است. قیمت آن 5 میلیون و 600 هزار تومان است و این قیمت نسبت به رم 4 گیگابایتی، حافظه یک ترابایتی، پردازنده گرافیکی AMD، پردازنده Ryzen 3 و… مقرونبهصرفه است. نوع کاربری این لپتاپ هم عمومی تعریف شده است که با توجه به وزن 1.7 کیلوگرمی آن، برای دانشجویان و کسانی که سفر میکنند بسیار مناسب است. این لپتاپ اچ پی باریک و سبک است و ابعادی 15.6 اینچی دارد. این مدل از لپ تاپ لنوو یکی از بهترین لپتاپهای مقرونبهصرفه در بازار کشور است. حافظه این دستگاه از دو مورد قبلی کمتر و 500 گیگابایت است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آینده شغلی مسئلهای است که تقریباً همه افراد نگرانیهای بسیاری در رابطه با آن دارند. ، بازار نسبتاً مناسبتری در برابر دیگر مشاغل داراست. در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید. مشکلات لپ تاپ متفاوت بوده و کاربران لپ تاپ ممکن است بنا به دلایل گوناگونی با مشکلاتی در لپ تاپ مواجه شوند. با توجه به نرخ بیکاری ۲۱.۸ درصدی جامعه ما (با توجه به گزارش مرکز آمار) پیدا کردن شغل ایده آل کاری نسبتاً سخت است. در میان مشاغل گوناگون، حرفه تعمیرات خودرو به دلیل مسائلی نظیر کیفیت پایین ساخت خودروهای داخلی و چینی، تحریم در صنایع خودرو سازی و … به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر مشاغل فنی جز مشاغل درآمدزا در ایران و سایر کشورهای جهان هستند. تعمیرات خودرو نیز خود به دستههای مختلفی تقسیم میشود، نظیر صاف کاری، نقاشی، مکانیکی، تعمیرات گیربکس، تعمیرات برق و الکترونیک خودرو و غیره.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال"

اگر قصد شروع یک کسبوکار را دارید ولی نمیدانید در کدام حوزه و شغل وارد شوید، یا ایدهای در سر دارید ولی از موفقیت و پولساز بودن آن ایده اطمینان ندارید، به جای درستی آمدهاید؛ در این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا به شما توضیح خواهیم داد که ویژگیهای یک ایده پولساز چیست؟ ایده های پول ساز چه ویژگی هایی دارند؟ منظور از ایده های پولساز چیست؟ شاید یکی از مهمترین ویژگیهای ایده های پولساز، وجود خلاقیت و نوآوری در محصول یا خدمتی است که ارائه میدهند. در مورد قبلی شما ایدهای که از قبل کار شده است را با انجام اصلاحاتی بهتر میکنید؛ اما در این مورد، شما دست به پیادهسازی و تجاریسازیِ ایدهای میزنید که قبل از شما کسی سراغ آن نرفته است. به ایدههایی که در زمان کوتاهتری، شما را به درآمد بیشتری برسانند، ایده های پولساز میگویند. و همچنین چند ایدهی پولساز را به شما معرفی و آنها را بررسی خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

این بدان معناست که آنها نمیتوانند نرمافزارهایی که قبلاً برای کامپیوتر Windows یا Mac در اختیار داشتید را اجرا کنید. فرقی نمیکند خرید تبلت را برای تماشای فیلم و وبگردی بخواهید و یا برای کلاسهای آنلاین فرزندانتان خرید آن را در برنامه داشته باشید، در هر دو حالت انتخاب بهترین تبلت میتواند چالشبرانگیز باشد. حتی پس از در نظر گرفتن همه این عوامل، باز هم نمیتوانید بهترین تبلت را فهرست بندی کنید. همانطور که گفتیم شما باید نمایشگری با اندازه مناسب و یک پردازنده سریع را انتخاب کرده و باتری هم باید حداقل یک روز دوام بیاورد. بهترین مارک تبلت چیست و بهترین تبلت با قیمت مناسب چه مدلهایی هستند؟ البته اکنون تمامی نرم افزارهایی که برای ویندور وجود دارند، در نسخه اندروید و iOS هم عرضه شده است. از آنجاییکه در بازار انواع مارک تبلت وجود دارد، سوالات زیادی ممکنست برایتان پیش آید، بهترین تبلت ها کدام مدلها هستند؟

اگر ایدهی پولسازی دارید ولی در اجرای درست و مناسب آن موفق نباشید، ایدهی شما - به قول معروف - خواهد سوخت و به آن سودی که در ذهن دارید نخواهید رسید. یکی از ایده های پولساز در حال حاضر، «تولید محتوا» است؛ زیرا هر روز وبسایتها و کسبوکارهای اینترنتی جدید به وجود میآیند که نیاز به محتوای مناسب و جدیدِ مخصوص به خودشان دارند. ساخت یک فروشگاه اینترنتی برای کسبوکارِ خود و یا راهاندازی یک وبسایت جهت همکاری در فروش با کسبوکارهای کوچک و بزرگ (افیلیت مارکتینگ) یکی از ایدههای بهشدت پولساز است. اگر ذهن خلاق، قلم خوب و اطلاعات کافی در حوزهی خاصی دارید، توصیه میکنیم «ایده پولسازِ تولید محتوا» را جدی بگیرید. در عصر جدید، با ظهور اینترنت و همهگیری فضای مجازی، کسبوکارها و ایدههای جدیدِ آنلاین در کنار ایدههای سنتی یا آفلاین وارد عرصه شدند. در ادامه بیش از 15 مورد از ایده های پولساز آنلاین و بیش از 20 مورد از ایده های پولساز آفلاین را معرفی و بررسی خواهیم کرد. برای اطلاع درباره لپ تاپ ایسوس گیمینگ و لپ تاپ برای حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.

اگر بازار لپ تاپ و اخبار آن را دنبال کنید، متوجه می شوید که وجود کمپانی لنوو در آن چقدر چشمگیر است. و لپ تاپ های امروزه به پردازنده های قدرتمندتری مجهز شده اند. در ادامه مواردی وجود دارد که کمپانی لنوو را به عنوان بهترین برند لپ تاپ به دنیا معرفی کرده است. آنها چگونه توانستند رتبه های بالا را بدست بیاورند و رقیبان بزرگی مانند اپل و اچ پی را کنار بزنند؟ چه چیزی لپ تاپ های لنوو را برتر از سایر برندها می کند؟ در سال 2015، لنوو به عنوان شماره 6 فهرست انتخاب شد. هر کاربر حرفه ای به شما می گوید که در چند سال گذشته، لپ تاپ ها به طور قابل توجهی بهتر و پیشرفته تر شده اند. چه چیزی در مورد این لپ تاپ ها وجود دارد که متخصصان آن را بسیار دوست دارند؟ در سال 2016، لپ تاپ های لنوو مقام چهارم را بدست آوردند. گرافیک آنها بهتر از همیشه است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سامسونگ

پنجمین همایش «کنکاشهای مفهومی و نظری درباره جامعه ایران» را انجمن جامعه شناسی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه تلفنهای همراه برند اپل با مدلها و ویژگیهای مختلفی در بازار موجود است؛ این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفنهای برند اپل، بسیاری از افراد خواستار تلفنهای این برند هستند. شاید شما هم برای سال جدید نیاز به خرید تجهیزات آشپزخانه همچون گاز صفحه ای، سینک، فر توکار و یا هود آشپزخانه دارید. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس و انواع مدلهای پرفروش گوشیهای تلفن همراه برند اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است. انتظار نمی­رود دگرگونیهای وسیع و ژرف به­یکباره متوقف شوند یا تغییر جهت دهند یا حتی از شدت آنها کاسته شود. قیمت انواع مدلهای پرفروش گوشیهای تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت مورد توجه کاربران فضای مجازی است. تارنمای انجمن جامعه شناسی ایران در این زمینه نوشته است این همایش به موضوع «دگرگونیها و پایداریهای جامعه ایران: امیدها و بیمها» اختصاص دارد. اخبار بازار - این موضوع زمانی جدی می شود که سری به بازار بزنید و برندهای متفاوت با تنوع گوناگون را مشاهده کنید تا انتخاب برایتان سخت شود. درباره لپ تاپ استوک اروپایی مطالعه کنید.

ببینید الان تو سال 92 دیگه کسی جنس دسته دومش رو نمی فروشه چون دیگه همون رو نمی تونه بخره . مگر اینکه لپ تاپش یه عیب نهفته داشته باشه ، لپ تاپش قدیمی باشه و یا اصولا پول لازم باشه . پسره شاکی بود از این پیکانه ولی باباش میگفت تو اول با این پیکان قرازه تصادفاتو بکن و رانندگی یاد بگیر بعدش من واست پرادو می خرم . خرید اینترنتی لپ تاپ درست است ؟ یه بنده خدایی بود ماشین پیکان خریده بود واسه بچش در حالیکه پول پژو یا بالاتر رو هم داشت . فقط تو حالت سوم به نفع شماست وگرنه آدم عاقل لپ تاپ سالم و بدردبخور رو نمی فروشه . اگه با روش های تست نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ آشنا هستید که دیگه احتیاجی به توصیه من نیست ، خودتون اقدام کنید . خب تعداد سایت هایی که لوازم کامپیوتری می فروشن کم نیستن و در این بین بعضی سایت ها خداییش خوب کار می کنن و آدم ناخودآگاه بهشون اعتماد می کنه .

قدرت این لپتاپ برای وبگردی و کارهای اینترنتی بسیار مناسب است. بسیاری از دانشجویان برای امور دانشگاهی خود نیاز به لپتاپی با قدرت بیشتر و امکانات بالاتر هستند. در یک تست، حتی زمانی که یک ویدیوی یوتیوب با کیفیت 1080p پخش میشد این لپتاپ ۱۰ تب فایرفاکس را به راحتی بارگیری کرد. صفحهکلید این لپتاپ به دلیل فنری بودن و فاصله مناسب کلیدها برای تایپ راحت است. کیفیت ساخت این لپتاپ نیز خوب است و از پورتهایی مثل پورت HDMI، پورت USB Type-C و شبکه را نیز بهره میبرد. به نظر میرسد که لپتاپ Pavilion 14 برای بیشتر دانشجویان، بهترین لپ تاپ دانشجویی موجود است. از نقاط ضعف این لپتاپ میتوان به وزن زیاد و طراحی نسبتا حجیم اشاره کرد. عمر باتری تا ۱۱ ساعت است و با یک نسخه ویندوز ۱۰، به بازار عرضه میشود. استفاده از این لپتاپ در خوابگاه یا کلاس آسان است. لپتاپ Aspire E 15 به همان اندازه که یک لپتاپ کمتر از ۵۰۰ دلار میتواند باشد، با کیفیت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی