مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۴۰ ب.ظ

مشکل زیرنویس فارسی در تلویزیون سامسونگ سری 5

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000 به فناوری HDR مجهز شده است و جزییات دقیقی را از صحنه ها نمایش میدهد. تکنولوژی هایی که در تلویزیون جدید سامسونگ TU7000 به کار رفته است، صحنه هایی واقعی، دقیق و شفاف را پخش میکند. TU7000 سامسونگ از فناوری Auto Motion Plus برخوردار استت. این تلویزیون به فناوری PurColor مجهز شده است و با تولید رنگهای طبیعی در طیف گسترده تصاویر را به صورت واقعی نمایش خواهد داد. فناوری Digital Clean View در این تلویزیون برای از بین بردن نویز تصاویر استفاده شده است و با از بین بردن نویز، در نهایت صحنه هایی شفاف را مشاهده خواهید کرد. این تکنولوژی باعث میشود تا تصاویر سریع و اکشن را کاملا روان و شفاف مشاهده کنید. تلویزیون فورکی TU7000 به کمک فناوری ارتقاء کنتراست یا Contrast Enhancer باعث می شود محتوای HDR را با بیشترین کنتراست ممکن مشاهده کرده و جزئیات بیشتری را در نقاط تاریک و روشن مشاهده کنید.

{بازگشت به تنظیمات کارخانه تلویزیون سامسونگ|چطور تلویزیون سامسونگ را تنظیم کنیم|برنامه تلویزیون اسمارت سامسونگ}

پنل IPS نیز در سالهای بعد دوچار دگرگونی و بهینه سازی شد و خروجیش، نمونه های کامل امروزیست. پیشتر برای بازی از مانیتور های گیمینگ که مخصوص همین کار طراحی شده استفاده میشد. پنل IPS مشکل نشستن مقابل تلویزیون را به طور کامل مرتفع نمود و امروزه دیگر سر نشستن مقابل تلویزیون ،جدلی درکار نیست . مهمترین عیب مانیتورهای گیمینگ ،قیمت نجومی آنهاست به طوری که با پول بعضی از مدلها میتوان چند تلویزیون آخر مدل خرید . مانیتورهای گیمینگ دو قابلیت اساسی دارند که آنها را از تلویزیونهای معمولی مجزا کرده است . تلویزیون های جدید شرکت SAMSUNG از فناوری دید گسترده یا عریض پشتیبانی میکنند . اولین تفاوت مجهز بودن به پردازنده های قدرتمند است که گیمرها را قادر میسازد،گیم های حجم بالا را به آسانی بارگذاری کنند. این سیستم محدود به نمایشگرهای تخت نیست وحتی مدلهای منحنی همانند RU7300 نیز از دید عریض،پشتیبانی میکند . گیمینگ یا همان بازی کردن با تلویزیون ، مقوله ی نسبتا جدید است که در چند سال اخیر باب شده است .

نرخ استاندارد به روزرسانی در تلویزیونها برابر با 60 هرتز است؛ این به معنای آن است که تلویزیون مورد بحث، توانایی آن را دارد که در هر یک ثانیه، 60 فریم را به تصویر تبدیل میکند. برای معرفی انواع تلویزیون ایرانی موجود در بازار، لازم است تا ویژگی اندازه یا ابعاد را هم به درستی مورد بررسی قرار دهیم. تلویزیونهای موجود در بازار که از سال 2019 تا کنون ساخته شدهاند، از میزان نرخ به روزرسانی برابر با 120 هرتز بهرهمند شدهاند تا هیچ چیز مانع پخش تصاویر نشود. یکی از نکات مهم معرفی انواع تلویزیون ایرانی موجود در بازار، بررسی مشخصات کلی محصول در قیمت کاتالوگ دستگاه است. البته ناگفته نماند که تلویزیونهای 60 هرتزی دیگر از محبوبیت خاصی برخوردار نیستند و به نوعی برای کاربران حرفهای، یک کیفیت بسیار معمولی تلقی میشود. میزان 60 هرتز در این قابلیت، بسیار معمولی و پیش پا افتاده محسوب میشود و بهتر است تلویزیون ایرانی مورد نظر شما از ویژگی کاربردی و خوبی برخوردار باشد.

تلویزیون ال جی، سامسونگ یا سونی؟ سامسونگ هم وطن ال جی و رقیب اصلی آن در حوزه لوازم خانگی است؛ که تلویزیون هایی شبیه یا متفاوت از ال جی تولید می کند. ال جی تنوع بالایی در محصولات دارد و برای هر قشر با هر سلیقه ای چند مدل را پیشنهاد می دهد. سونی در سال ۲۰۲۱ از جدیدترین تکنولوژی پردازشی خود در تلویزیون هایش استفاده کرده است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. به ترتیب کیفیت و قیمت تلویزیون های ال جی از OLED شروع می شوند، به NanoCell می رسند و در آخر تلویزیون های LED/LCD هستند. اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید؛ با وجود ۴ شرکت تولیدکننده قدرتمند در جهان یک پروسه سخت در پیش دارید تا در بین مدل های های متنوعی که هر برند تولید می کند یک تلویزیون با کیفیت خریداری نمایید. سونی آن قدر روی کیفیت تلویزیون های خود مانور می دهد که کاربران حاضرند برای کیفیت بیشتر قیمت بالاتری هم پرداخت کنند. پردازنده XR Cognitive هوش شناختی را در تصاویر بکار می برد و به کمک آن می تواند ژانر محتوایی صوتی و تصویری را تشخیص دهد و آنالیز کند. انتخابی سخت با ظهور شیائومی! چون رقابت را در اولویت های بعدی گذاشته و تمرکزش را روی افزایش کیفیت محصولاتش قرار داده است. در سال ۲۰۲۱ شاهد تولید تلویزیون های سری Mini -LED هستیم که فناوری تصویری NanoCell و Quantum Dot را با هم ترکیب کرده اند. ال جی در تولید تلویزیون های خود یک استراتژی ثابت دارد و هر ساله به دنبال آن دست به تولید تلویزیون هایی با فناوری جدید می زند. سونی همچنین امسال برای تسهیل کاربری از Google TV در تلویزیون های خود استفاده کرده است که سیستم عامل اندروید را با کاربری راحت تر از قبل ارائه می دهد.

آنها سری Mini LED را در سال 2021 با برچسب QN در نام مدل مانند QN90A سامسونگ معرفی کردند. در مورد مدلهای غیر QLED، حروف پیشوند سال را نشان میدهند، برای مثال AU8000 مدل 2021 است. این بدان معنا نیست که آنها بسیار خوب بودند، زیرا چندین سال طول کشید تا پلتفرم های تلویزیون هوشمند به چیزی قابل مقایسه با ستاپ باکس های خارجی تبدیل شوند. در سال 2017، آنها قابلیتهای صوتی را به پلتفرم ریموت کنترل هوشمند خود اضافه کردند و باعث شد تا بتوانید در منوها حرکت کنید. در ابتدای راه اندازی تلویزیون های هوشمند، سامسونگ پیشرو در عملکرد و ویژگی های هوشمند بود. با این حال، شرکتهای دیگر به سامسونگ رسیدهاند و عملکرد همه جانبه مشابهی مانند Roku TV یا webOS الجی ارائه میکنند. سامسونگ به طور مداوم پلتفرم تایزن خود را به روز می کند تا مطمئن شود که با رقبای خود رقابت می کند. سپس در سال 2018، دستیار مجازی Bixby را اضافه کردند تا بتوانید از کنترل صوتی برای کنترل سایر دستگاه های سامسونگ در خانه خود مانند چراغ ها، یخچال ها و قفل درها استفاده کنید.

  1. دکمههای مشخصشده را تنها یک بار بزنید
  2. Q70A یک تلویزیون QLED سری 7 ساخت 2021
  3. مجهز به راهنمای جهانی
  4. دستگاه را روشن کرده و وارد یوتیوب شوید

سلام و وقت به خیر؛ این مورد قابل انتخاب نیست و در بیشتر موارد در حافظه داخلی ضبط میشه. در مورد این دستگاه اعلام نشده. سلام و وقت به خیر؛ وقتی به صورت آنلاین فایلی رو باز میکنید صدا بر روی تلویزین پخش نمیشه و این طبیعی هست چون فقط تصویر رو انتقال میده. سلام خسته نباشید مدل gtv-50kh512n هوشمنده؟ در حال حاضر hbb tv در مفهوم گسترده اون که در کشورها ارائه میشه، بر روی دستگاهههای این منطقه قابل استفاده نیست. سلام و وقت به خیر؛ لازمه برنامهی E Share رو روی گوشی نصب کنید و هر دو دستگاه رو به یه مودم متصل کنید. سلام و وقت به خیر؛ خیر این مدل هوشمند نیست. سلام و وقت به خیر؛ قابلیت HDR برای پخش محتوای HDR هست و امکان نصب برنامه به این منظور وجود نداره. برای باقی فایلها که از قبل دانلود شده هم از قسمت File manager گزینه open with EShare رو انتخاب کنید. لطفا برنامه رو روی خود تلویزیون باز کنید.

2. حالا به تنظیمات گوشی خود و بخش Wi-Fi بروید. Miracast یکی دیگر از فناوریهای اتصال بیسیم است که عملکرد گستردهتری نسبت به Wi-Fi Direct دارد. در این بخش قصد داریم متصل کردن گوشی سامسونگ A52s به تلویزیون آموزش دهیم. بهعنوانمثال، این امکان وجود دارد که نهتنها یک فایل جداگانه، بلکه تمام برنامههای گوشی خود را بر روی صفحه تلویزیون نمایش دهید. پس از انجام این مراحل، فایل موردنظر خود را از روی گوشی انتخاب، روی دکمه اشتراکگذاری کلیک و Wi-Fi Direct را بهعنوان روش ارسال انتخاب کنید. 3. تلویزیون خود را از میان دستگاههای موجود انتخاب کنید. از این روش میتوانید برای گوشی A52s، گوشی A72، گوشی A32 و A22 هم استفاده کنید. 1. در تنظیمات تلویزیون گزینه Miracast را فعال کنید. 3. در این بخش بر روی آیکون سهنقطه ضربه بزنید و سپس Wi-Fi Direct را انتخاب کنید. 4. حالا گیرنده تلویزیون خود را از منوی دستگاههای نمایشدادهشده انتخاب کنید.

نکتهی مهم بعدی، فاصلهای است که قرار است در مقابل تلویزیون بنشینید. تا ۵۰ اینچ تقریبا قیمت تلویزیونها منطقی افزایش پیدا میکند اما از ۵۰ اینچ که بالاتر بروید و مثلا تلویزیون ۶۵ یا ۷۵ خریداری کنید قیمت به یک مرتبه دوبرابر یا حتی بیشتر میشود. در زمان خرید تلویزیون به اندازه آن هم توجه زیادی داشته باشید. پس اگر بودجهی محدودی دارید به سراغ اندازهی بیشتر از ۵۰ اینچ نروید. اندازهی تلویزیون همچنین یکی از مهمترین عوامل تعیین کنندهی قیمت است. قبل از آنکه دست به محاسبه بزنید، لازم به یادآوری است که اینچ تلویزیون در واقع طول مورب صفحهی آن از گوشهی پایین به گوشهی بالا در سمت دیگر است. اندازهی صفحهی نمایش بهتر است دو برابر فاصلهی تلویزیون و مبل باشد. تلویزیون تخت یا منحنی؟ چند سال قبل برای اولین بار تلویزیون منحنی به بازار عرضه شد و مورد توجه همگان قرار گرفت؛ چرا که این فناوری بسیار جدید بود و کاربران داشتن تلویزیونی منحنی را بسیار عجیب میدانستند. یک قاعدهی طلایی برای محاسبهی اینچ تلویزون با توجه به فاصلهی مبلها از آن وجود دارد.

قابلیت های جدید اضافه کرده و تلویزیون خود را با محتواهای جدید از نو بسازید. لذت مشاهده را با کیفیت برتر تصویر ارتقا داده و تجربه بسیار واقعیتر و واضح تر و جذاب تری از سرگرمیها داشته باشید. با عینک های 3 بعدی سامسونگ میتوانید تصاویر خارق العاده 3 بعدی را با دقت فول اچ دی 1080p تماشا کنید. به دنیای جدیدی از برنامه های تعاملی و قابلیت های جدید گام بگذارید. حرکت تصاویر با قابلیت 960هرتز Clear Motion Rate بسیار نرم تر خواهد بود تا صحنه های پر تحرک و هیجانی را با نهایت وضوح تماشا کنید. تلویزیونی را کشف کنید که در آن طراحی حیرت انگیز و امکانات برتر مشاهده با هم ادغام شده اند.محیط زندگی خود را با این طراحی پیچیده و شیک متحول سازید. طراحی جذاب و زیبای منحصر به فرد سامسونگ از حاشیه باریک بدنه استفاده میکند تا تجربه فراگیرتر و گسترده تری داشته باشید. با الگوریتم پیچیده و برتر تنظیم دقیق نور که کنتراست، رنگ و وضوح را بهبود میبخشد، کیفیت تصاویر پیش چشم خود را باور نخواهید کرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 48 اینچ اسمارت سری 6

سامسونگ همواره به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم صوتی و تصویری و مخصوصا تلویزیون مطرح بوده است. تلویزیون F8880 در واقع همان F8000 است که در CES 2013 رونمایی شد و کمی پیش نیز در باره مشخصات کلی آن در زومیت خواندید. F8880 نه تنها باریک است بلکه حاشیه دور پنل نمایشگر آن نیز بسیار باریک طراحی شده تا وقتی از روبرو به تماشای تلویزیون مینشینید، غرق در تصاویر سه بعدی شوید. سامسونگ تمام تلاش خود را نموده تا تلویزیون سری 8 خود را آنقدر زیبا طراحی کند که نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. سامسونگ در CES 2012 برای اولین از قابلیت خاص و منحصر به فرد خود با نام Evolution Kit پرده برداشت و در CES 2013 نیز بار دیگر به آن توجه کرد. در نگاه اون آنچه بیش از همه چیز در تلویزیون هوشمند F8880 توجه ما رو به خود جلب کرد، باریکی و طراحی زیبای این محصول بود. حاشیه دور صفحه نمایش نه تنها باریک است بلکه همانند پنل اصلی به رنگ مشکی است تا وقتی که تلویزیون خاموش است بصورت یکپارچه به نظر برسد.

بعد از انجام این کار؛ صفحه دستگاه شما در تلویزیون نشان داده می شود. در زیر دسته SCREEN SHARE؛ می توانید SCREEN SHARING یا MIRROR SCREENرا انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که گوشی هوشمند و تلویزیون ال جی شما در یک شبکه وای فای هستند. به تنظیمات گوشی خود بروید و بعد SHARE AND CONNECT را انتخاب کنید. اکثر گوشی های ال جی دارای قابلیت اشتراک گذاری صفحه و سایر فناوری های اشتراک گذاری محتوا هستند. برنامه LG Screen Share را دانلود کنید. اگر از اندروید 4.0 و بالاتر استفاده می کنید؛ ممکن است گوشی دارای قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش باشد. می توانید با استفاده از برنامه LG Screen Share در وای فای، Wifi-Direct یا WiDi اشتراک گذاری را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که گوشی همراه و تلویزیون شما به یک Wi-Fi متصل هستند. شما می توانید با استفاده از DLNA players اشتراک گذاری را انجام دهید. می توانید با استفاده از Miracast یا Screen Cast اشتراک گذاری را انجام دهید.

این شما را به صفحه نصب برنامه می برد، که همچنین اطلاعاتی در مورد آنچه که برنامه انجام می دهد، و همچنین برخی از تصاویر نمونه نشان می دهد که چگونه برنامه کار می کند. پس از نصب برنامه شما از شما خواسته می شود که برنامه را باز کنید. با این حال، یک راه حل این است که شما ممکن است قادر به دسترسی به برخی از کانال های جریان اینترنتی با استفاده از مرورگر وب داخلی تلویزیون. برای دریافت برنامه، فقط روی نصب کلیک کنید. اگر شما به دنبال برنامه ای هستید که در فهرست نیست، می توانید ببینید که آیا در فروشگاه سامسونگ با استفاده از قابلیت جستجوی موجود است که در گوشه سمت راست بالای هر صفحه منوی برنامه قرار دارد. اگر نمی خواهید اپلیکیشن را بعد از نصب باز کنید، می توانید فقط منو را باز کنید و بعدا باز کنید. اگر برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده اید، مراحل مشابهی را که در پاراگراف بالا ذکر شده است، دنبال کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که پس از به روزرسانی نرم افزار ، تنظیمات صوتی و تصویری شما ممکن است به طور خودکار به صورت پیش فرض بازنشانی شوند. اگر تلویزیون به اینترنت متصل است، می توانید هنگام تماشای تلویزیون ، به روزرسانی های نرم افزار را به طور خودکار انجام دهید. پس از به روزرسانی، بار بعدی که تلویزیون روشن شود ، این بروز رسانی اعمال خواهد شد. برای استفاده بیشتر از تلویزیون ، باید به روزرسانی های نرم افزار را به محض دسترسی دریافت کنید. به Settings بروید ، و سپس Support را انتخاب کنید. با استفاده از ریموت تلویزیون خود ، به Settings بروید و Support را انتخاب کنید. Software Update را انتخاب کرده و سپس Auto Update را انتخاب کنید. همچنین ، هنگامی که در تنظیم اولیه با شرایط و ضوابط Smart Hub موافقت می کنید ، به روز رسانی به صورت خودکار روشن می شود.

تکنولوژی بازتاب صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ ( Samsung’s enhanced screen mirroring technology ) بدون نیاز به تغییر منبع تلویزیون این فرایند را بسیار آسان کرده است . فقط پنل اطلاع رسانی را بر روی موبایل خود باز کنید و آیکون بازتاب صفحه نمایش را انتخاب کرده و در نهایت تلویزیون را انتخاب کنید . این تمام چیزیست که شما برای لذت بردن از نرم افزارها , بازی ها و هر چیز دیگری بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود باید انجام دهید . تکنولوژی فول اچ دی سه بعدی پیچیده سامسونگ به این معناست که شما می توانید از فیلم ها و برنامه های سه بعدی با وضوح فول اچ دی خیره کننده سامسونگ لذت ببرید . خود را برای مشاهده سرگرمی های خود از یک راه جدید و کامل آماده کنید . تکنولوژی بازتاب صفحه نمایش در سوریه در دسترس نمی باشد . این همچنین کیفیت تصاویر سه بعدی شما را افزایش داده و با کاهش تیرگی تصویر تصویری شفاف و کاملا همه جانبه را به شما ارائه می دهد .

{گزینه System manager را انتخاب کنید.|گزینه Samsung Account را انتخاب کنید.|گزینه My Account را انتخاب کنید.|چگونه اکانت سامسونگ در تلویزیون را حذف کنیم؟|بعد گزینه Yes را انتخاب کنید.|تلویزیون سامسونگ گیمینگ|نحوه وصل صدای تلویزیون سامسونگ|تلویزیون جدید سامسونگ 8k}

صفحه " Create Account" ظاهر خواهد شد. حذف حساب کاربری را انتخاب کنید. گزینه System manager را انتخاب کنید. شما میتوانید در طول راهاندازی حساب کاربری، هر زمان که بخواهید، حساب کاربری سامسونگ خود را ایجاد کنید یا به آن وارد شوید. گزینه Samsung Account را انتخاب کنید. حالا که حساب کاربری شما ساخته شد،گزینه Done را انتخاب کنید. گزینه My Account را انتخاب کنید. اگر نمیخواهید یک حساب کاربری سامسونگ ایجاد کنید یا وارد آن شوید، کافی است روی فلش در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا از این بخش رد شوید. رمز عبور حساب کاربری که می خواهید حذف کنید را وارد کنید و سپس دکمه Done را فشار دهید. حالا تمامی فیلدها را پر کنید سپس برای نشان دادن موافقت چک باکس را انتخاب کنید و کار را ادامه دهید. تصویر پروفایلی که میخواهید برای شناسایی حساب کاربری خود استفاده کنید، را انتخاب کنید. چگونه اکانت سامسونگ در تلویزیون را حذف کنیم؟ بعد گزینه Yes را انتخاب کنید. آیا میتوانم از ساخت حساب کاربری سامسونگ برای تلویزیون هوشمند صرف نظر کنم؟ تنظیمات را باز کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ فول اچ دی

به بیان دیگر تلویزیون های LED همان LCD ها هستند با این تفاوت که نور زمینه آن ها LED می باشد. این محصول ها تصویری که به مخاطب نشان می دهند FULL HD می باشد و کیفیت آن بهتر از پلاسما و LCD می باشد. کیفیت تصویر در تلویزیون های OLED بسیار بالاتر از تلویزیون های LED می باشد. در طراحی این مدل از محصول ها ظرافت خاص و ویژه ای به کار رفته است و ضخامت آن بسیار باریک شده است. تلویزیونهای OLED با یکنواختی خاکستری ، سیاهی کامل ، زاویه دید وسیع ، گسترده و بیشتر از حد متوسط تصویر بهتری نسبت به LED برای شما ارائه می دهد. تفاوت OLED با LED چیست؟ در ساخت این محصول میلیون ها لامپ ال ای دی کوچک به کار رفته است همچنین کنتراست آن ها نیز بالا می باشد و رنگ مشکی را کاملا واضح نمایش می دهند. در صورتی که به دنبال بهترین کیفیت ممکن می باشید مدل OLED بهترین انتخاب برای شما می باشد.

با حالت فوتبال در این تلویزیون درست همانند این است که شما خود در مسابقه حضور داشته باشید . حالت صدای فراگیر قدرتمند این تلویزیون به شما امکان می دهد تا تمام صداهای هیجان انگیز داخل استادیوم را به طور کامل بشنوید . اکنون از تماشای تصاویری که با استفاده از بهبود دهنده رنگ گسترده از کیفیت بالایی برخوردارند لذت ببرید . اکنون شما می توانید طیف وسیعی از محتوا را در راحتی اتاق نشیمن خود داشته باشید . با استفاده از الگوریتم بهبود کیفیت تصویر پیشرفته , تقویت کننده رنگ پیشرفته سامسونگ , کیفیت تمام تصاویر را بهبود بخشیده و تمام جزئیات پنهان را آشکار می سازد . تنها با فشار دادن یک دکمه شما می توانید ورزشهای مورد علاقه خود را با دوستانتان داشته باشید . با استفاده از ConnectShare Movie به آسانی , حافظه usb یا HDD خود را به پورت تلویزیون خود وصل کرده و به آسانی و بلافاصله از تماشای فیلم , موسیقی و عکس ای خود لذت برید . این برنامه چمن سبز زمین مسابقه و سایر رنگ های داخل استادیوم را به صورت کاملا واضح و شفاف برای شما به ارمغان می آورد . شما همچنین می توانید بر روی قسمت خاصی از صفحه نمایش برای مشاهده دقیق تر زووم کنید .

{تغییر زبان تلویزیون سامسونگ|تلویزیون 4k سامسونگ یا ال جی|تنظیمات شبکه تلویزیون سامسونگ}

میزان حاشیه پنل کمی دارد اما می تواند کاربر را بیشتر در تصویر متمرکز کند. شاید کنتراست آن به اندازه تلویزیون TU8500 نباشد اما به واسطه پنل IPS زاویه دید بالایی را دارد و می تواند از هر طرف کاربر را از تصویر با کیفیت بهرمند سازد. تلویزیون 50 اینچ نانو80 ال جی در سال 2021 در اندازه 50 اینچ موجود می باشد. آنچه در این تلویزیون به عنوان تمایز مورد توجه است میزان کنتراست بالا و نمایش رنگ مشکی عمیق است. این تلویزیون فوق العاده است و می تواند همه ویژگی های تلویزیون TU8500 را داشته باشد. این تلویزیون نورپردازی edge را دارد و می تواند با فناوری نانوسل کیفیت رنگ بالایی را داشته باشد. در آن از نورپردازی Direct استفاده شده است و نرخ فرکانس آن هم 50 هرتز می باشد. در این تلویزیون پایه ها در کناره ها نصب شده و دو پایه V شکل وزن تلویزیون را نگه می دارند. تلویزیون ال جی Nano75 در اندازه 50 اینچ تولید شده و ال جی آن را با پنل VA روانه بازار کرده است.

اگر میخواهید ساعتها پای تلویزیون بنشینید و به تماشای تلویزیون بپردازید باید تلویزیونی متناسب با فضای خانه خودتان خریداری نمایید. اگر تلویزیون مورد نظر شما از جمله تلویزیونهای فورکا میباشد فاصله نشستن شما از تلویزیون 1 تا 1.5 برابر سایز تلویزیون است. اگر تلویزیون شما از نوع کیفیت تصویر FULL HD باشد دو تا 2.5 برابر نسبت به سایز تلویزیون فاصله بگیرید. فاصله نشستن از تلویزیون چقدر است؟ تلویزیون از نظر کیفیت تصویر به چند دسته تقسیم میشود. اگر تلویزیون شما سایز و کیفیت پایینی داشته باشد میتواند برای چشم و ذهن شما مشکلاتی به وجود بیاورد. یعنی فاصله نشستن در یک تلویزیون 4k کمتر از یک تلویزیون FULL HD میباشد. برای اینکه فاصله دقیق نشستن تا تلویزیون را محاسبه کنیم فرمول دقیق وجود دارد. این فرمول با توجه به کیفیت صفحه نمایش تلویزیون متغیر است هر چه این کیفیت افزایش یابد شما باید فاصله خود را از تلویزیون کمتر کنید.

پس از یافتن بلوتوث سینمای خانگی احتمالاً پیامی برای تأیید جفت شدن (pairing) نمایش داده میشود که باید گزینه pair یا Yes را انتخاب کنید. گزینه بلوتوث در برندهای مختلف تلویزیون در بخشهای مختلفی قرار دارد؛ مثلاً در تلویزیون الجی در بخش sound out، در تلویزیون سونی در بخش remote & accessories و در تلویزیونهای سامسونگ در بخش sound output قرار دارد. برای فعال کردن میتوانید به بخش Connect & Share یا بخشهای مشابه مراجعه کنید. پس از اتصال سینما خانواده به تلویزیون ، مدل تلویزیون در نمایشگر سینمای خانگی نمایش داده میشود و صدای تلویزیون به سینمای خانگی انتقال داده میشود. مرسومترین روش، استفاده از بلوتوث است که در مورد آن توضیح دادیم. همچنین میتوانید با لمس آیکون NFC در نوار نوتیفیکیشنها، نیز این قابلیت را فعال کنید. روش دوم برای اتصال سینما خانواده به تلویزیون استفاده از کابل استریو AUX است. گوشی را نیز میتوان با روشهای مختلف به سینمای خانگی متصل کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی