مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ کدام بهتر است ؟

xiaomi tvمقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ ؛ تلویزیون وسیلهای بسیار جذاب است که سالیان سال است در مدل و نوعهای مختلف ارائه میشود. تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ که به مرور زمان تکنولوژی و فناوریهای جدیدی به آنها اضافه شده ؛ چگونگی عملکرد تلویزیونها را دچار تحول کرده است. و به شکل امروزی در آورده است که مطمئناً تلویزیونها در آینده پیشرفتهتر و بالاتر نیز خواهند بود. کمپانیهای مختلف لوازم الکترونیک هر ساله با تولید تلویزیونهای عالی و جدید به رقابت و هیجان این عرصه میافزایند. برندهای برجستهای همچون سامسونگ ، سونی ، الجی ، شیائومی ، فیلیپس و… عرضهکننده عالیترین تلویزیونها هستند که از عملکرد عالی و بروز برخوردار هستند و میتوان گفت تا حدی به هم شبیه هستند. ما در این مطلب قصد داریم فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم . مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ ، بهترین برند کدام است ؟ تفاوت ؛ همانطور که گفتیم تلویزیونها وسیلههای قدیمی هستند که در گذر زمان از جذابیت آنها کاسته نشده است و همانطور قطب اصلی سالن هر خانهای است.

 

تلویزیون شیائومی مدل Q1 از جمله محصولات جدید و با کیفیت کمپانی شیائومی است که در سال ۲۰۲۱ معرفی و به صورت گلوبال روانهی بازار شد. تلویزیون شیائومی 55q1 مجهز به صفحه نمایش 4K میباشند و از فناوری QLED پشتیبانی میکنند. ، HDR و … برای انتقال دادههای صوت و تصویر در تلویزیون میتواند یک امتیاز رقابتی ویژه برای آن به شمار بیاید. علاوه بر اینها، تلویزیون MI TV Q1 شیائومی به سبب پشتیبانی از پردازندهی فوقالعاده و سیستمعامل قوی اندروید، میتواند نقش یک نمایشگر هوشمند خانگی بینقص و کامل را در منزل برای شما ایفا کند. وجود قابلیتهای مجازی دیگر همچون اتصال دستگاه تلویزیون به اینترنت، مرورگر قوی و گوشیهای هوشمند از مزایای کاربردی تلویزیون Q1 شیائومی میباشد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی در تلویزیون زیبا و حرفهای Q1 شیائومی، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تلویزیون شیائومی مدل Q1 با وجود طراحی خاص و بینظیری که دارد، میتواند زیبای بخش منازل شما با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی باشد.

با دستورهای صوتی هم میتوانید تلویزیون رو کنترل کنید.

تلویزیون شیائومی 5X با قابلیت پلتفرم Patchwall میباشد، این ویژگی دارای 700 هزار برنامه محتوا است و شما و خانواده را سرگرم میکند این برنامهها و محتواها دائماً در حال آپدیت شدن هستند. تلویزیون شیائومی از چیپ 64 بیتی پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای حافظه 8 گیگابایت میباشد و میتوان محتواها و فایل های زیادی را ذخیره کرد. تلویزیون شیائومی دارای ریموت کنترل جادویی میباشد. این ریموت کنترل با اتصال بلوتوث کار میکند و قابلیت این را دارد که در جهات 360 درجه نیز کار کند. قابلیت NFC نیز در این کنترل قرار گرفته است. این قابلیت باعث میشود شما سریع گوشی موبایل را به تلویزیون وصل کنید و به دیدن فیلم و سریال بپردازید. با دستورهای صوتی هم میتوانید تلویزیون رو کنترل کنید. کنترل جادویی تلویزیون 55 اینچ شیائومی 5X تمام آن چیزی است که شما برای کنترل سرگرمی های خود به آن نیاز دارید. به آسانی کلیک کنید و یا با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد تشخیص صدا کانالها را عوض کرده و یا چیزهایی را برای مشاهده پیدا کنید.

تلویزیون شیائومی P1 از فناوری ۴K پشتیبانی می کند و به دلیل وجود ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل صحنه هایی با وضوع عالی در صفحه نمایش آن به اجرا در می آید. می باشد و باعث شده نظر خریداران را به خود جلب نماید. تلویزیون شیائومی مدل L55M6-6AEU که در بازار به تلویزیون پی ۱ معروف است برای استفاده خانگی و تماشای فیلم ایده آل است. تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی دارای پنلی LED می باشد و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. شرکت Xiaomi به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی ۱۰ به همراه دستیار صوتی گوگل در این مدل دیده می شود در نتیجه قابلیت نصب برنامه و بازی های اندرویدی را دارد. FRC) را داشته و توانایی تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد و شما عزیزان می توانید از تماشای رنگ های طبیعی لذت بیشتری ببرید. تلویزیون شیائومی مدل ۵۵P1 از تکنولوژی ALLM و eARC پشتیبانی می کند و تجربه بهتری هنگام بازی کردن برای شما به ارمغان می آورد.

تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP از محصولات سال 2019 میباشد که در کنار ال ای دی های سایر شرکتهای تولید کننده توانسته تا حد زیادی در بین کاربران محبوبیت کسب کند. از کیفیت تصویر 4k آن گرفته تا بخش هوشمند همگی سبب شدهاند تا این مدل تلویزیون عالی جلوه داده شود. تلویزیون شیائومی به صورت هوشمند طراحی شده که از سیستم عامل اندروید بهره میبرد. این ال ای دی 55 اینچ دارای صفحهنمایش تخت است که برای محیطهای باز و هال بزرگ عالیست. قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی مواردی هستند که با مجهز شدن تلویزیون شیائومی به آن دنیای هوشمند و صفحات وب را در اختیار میگیرید. از دیگر مشخصاتی که LED شیائومی به آن مجهز میباشد پورتهای USB، HDMI و گیرنده دیجیتال هستند. حال با تمامی مشخصات ذکر شده اگر بخواهید این تلویزیون 55 اینچ شیائومی را برای خانه خود برگزینید پس چه بهتر که از سایت ما و با قیمتی مناسب آن را انتخاب کنید.

  • سیستم عامل مناسب
  • توضیحات تکمیلی
  • پردازنده قوی
  • کیفیت تصویر عالی
  • زمان پاسخگویی تصویر 9 میلی ثانیه
  • ایمیل شما

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65″ یک تلویزیون هوشمند تمام عیار است و بس! این تلویزیون ورژن 2020 به سیستم عامل اندروید 9 تجهیز شده و به همین واسطه امکانات هیجان انگیز بسیاری را در اختیار کاربر قرار میدهد. اگر بخواهید با تلویزیون هوشمند خود گشتی در اینترنت بزنید یا اپلیکیشنی (از گوگل پلی) را نصب کنید، اندروید تی وی ها بهترین گزینه برای شما هستند. علاوه بر این، 2 گیگابایت رم برای پردازش اطلاعات و 8 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت که بستر مناسبی برای دانلود اپلیکیشن و استفاده از آن است. پردازنده اصلی این دستگاه پردازنده 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz و پردازنده گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz اعلام شده است. سیستم صوتی دو کاناله در تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65 میتواند مهر تاییدی برای خرید مطمئن این مدل باشد. همانطور که میدانید، نمایشگرهای بزرگ از جمله نمایشگر 65 اینچی این تلویزیون شیائومی، مناسب فضاهایی با متراژ بالا هستند، به همین دلیل بکارگیری سیستم صوتی مناسب، لذت تماشای بی نظیر این تلویزیون را تکمیل میکند. کلکسیون درگاه ها و اتصالات موجود روی هر تلویزیون، یکی از مهمترین معیارهای خرید تلویزیون است. اگر میخواهید دستگاه های جانبی دیگر مثل کنسول بازی، سینما خانگی یا انواع اسپیکر را به تلویزیون خود متصل کنید، شدیدا به این درگاه ها نیاز پیدا میکنید.

  • نظرات (0)
  • پایه های فلزی و با کیفیت
  • نوع پنل: VA
  • سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  • دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
  • آنتن ورودی

قیمت این دستگاه، با توجه به امکانات گفته شده، 7.5 تا 8 میلیون تومان ارزیابی میشود. تلویزیونهای شیائومی، بیشتر به دلیل قیمتهای مقرون به صرفه، طرفدارانی در میان مردم پیدا کردهاند؛ اما کیفیت این محصولات نیز در مقایسه با برندهای دیگر، تا حدود زیادی قابل قبول است. امروزه در میان قشرهای با درآمد متوسط جامعه، خرید تلویزیون شیائومی بسیار بهصرفهتر از برندهای دیگر است. از همین رو، این محصولات در ایران طرفداران بیشتری دارند. در ادامه، به معرفی تعدادی از پرفروشترین مدلهای تلویزیون شیائومی میپردازیم. یکی از مدلهای 2021 برند شیائومی که در بین محصولات همرده فروش زیادی دارد، مدل p1 شیائومی است. این تلویزیون که با مدلهای برندهای رقیب مانند سامسونگ و الجی تقریبا در یک سطح قرار دارد، از قیمت کمتری برخوردار است و از این رو فروش خوبی را تجربه میکند. این مدل 55 اینچی، با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR، از سیستمعامل اندروید 10 بهره میبرد. زاویه دید 178 درجه، توان صوتی 20 واتی، رم 2 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگ از دیگر ویژگیهای این مدل در خرید تلویزیون شیائومی هستند.

جنگ علیه تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبعد از آن وارد قسمت device preferences شوید. سپس گزینه keyboard و keyboard settings را انتخاب نمایید. در مرحله بعد در قسمت language باید تیک گزینه ی use system language را بزنید. تا قادر به اضافه کردن زبان دیگری به کیبورد تان شوید. 5) بعد از آن در قسمت بعدی زبان Arabic-egypt را فعال نمایید. شما با انجام دادن این کار میتوانید زبان عربی مصری را در کنار زبان انگلیسی در بخش long beach به راحتی مشاهده نمایید. در صورتی هم که به تایپ فارسی نیازمند بودید علامت کره زمین را فشار داده تا زبان کیبورد تان به عربی تبدیل شود. برای تایپ کردن حروف فارسی شما باید به صورت مثال روی کلمه “ب” فشار دهید تا بتوانید کلمه “پ” را تایپ کنید. و مثلاً برای نوشتن حرف “ژ” بایستی روی حرف “ز” کلیک نمایید تا برای شما ظاهر شود. مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ کدام بهتر است ؟ بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم ؟ یکی از روش های اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون از طریق کابل USB است . به صورت بی سیم هم امکان اتصال گوشی به تی وی فراهم است که از طریق Screen Mirroring می باشد . مشکلات تلویزیون شیائومی کدامند ؟ یکی از معایب و مشکلات تلویزیون شیائومی حجم صدای نسبتا محدود ، تنوع کم در مدل ها ، همچنین محدودیت در تعداد پورت وجود دارد. اما با این وجود از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار است .

تلویزیون شیائومی

کیفیت تصاویر در تلویزیون هوشمند شیائومی به دلیل وجود لامپ پس زمینه ال ای دی عمق رنگ بالایی را نمایش میدهد. در واقع پنل مورد استفاده در تلویزیون شیائومی ۴s از باکیفیت ترین قطعاتی است که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته و با برخورداری از تکنولوژیهای روز دنیا پشتیبانی از برخی قابلیتها تصاویری کاملاً طبیعی ارائه میدهد. با توجه به داشتن زاویه دید ۱۷۸ درجه و مناسب، دیگر نگران پیکسلهای سوخته نباشید؛ زیرا این تلویزیون میتواند در همه جهات نیاز کاربران قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ بانه را پاسخ بگوید. تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل ۴S به دلیل نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر میتوان گفت که این تلویزیون مجهز به سیستم ۴k و HDR است که به آسانی از فرمت HDR10 نیز پشتیبانی میکند. به دلیل داشتن قابلیتهای خاص و برخورداری از محدوده دینامیکی بالا این تلویزیون را میتوان در محیطهای بسیار روشن و همچنین در محیطهایی با نور کم با کیفیت بالا استفاده کرد. تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل ۴S دو بلندگوی ۱۰ واتی قرار دارد که در مجموع صدا را با توان ۲۰ وات منتقل میکند.

روش‌ها تا تلویزیون شیائومی کمی شناسایی

xiaomi tvشیائومی یک شرکت موفق با ارائه محصولات پیشرفته و قیمت مناسب به خوبی توانسته است، با حفظ رنج قیمت در محدوده متوسط خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون شیائومی 4 ایکس از وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند، که با استفاده از آن می توانید محتوای دلخواه تان را بین دستگاه ها رد و بدل کنید. البته این محصول پورت های کابلی همچون HDMI و USB را نیز در خود جای داده است، که در ادامه بیشتر در موردشان توضیح خواهیم داد. در صورتی که قصد خرید تلویزیون شیائومی 4X را دارید، بررسی آن را از دست ندهید، تا با دید بازتری به مقایسه آن به سایر مدل های موجود در بازار بپردازید. محصولات شیائومی همیشه طراحی خوبی داشته اند، البته بیشر موبایل های هوشمند این برند در بازار به چشم می خورند، اما با این وجود محصولات دیگرش نیز از دیزاین و طراحی بسیار خوبی برخوردارند. تلویزیون شیائومی 4X نمایشگری خوش طرح، در قالب در فریم باریک قرار گرفته شده است، که در آن می توانید به تماشای تصاویر و ویدیوهای دلخواه تان بپردازید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی 4s 59 وب سایت خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی