مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۲۶ ق.ظ

10 ماسک صورت خانگی برای انواع پوست + طرز تهیه

10 ماسک صورت خانگی برای انواع پوست + طرز تهیه

ماسک صورت خانگی تاثیرات مثبت بیشتری در مقابل ماسک های آماده و حتی بهترین برند banehluxx.com ماسک صورت دارد. اگر با این توضیح موافق هستید و میخواهید برای رفع مشکلات پوست صورت، از ماسک خانگی استفاده کنید، در ادامه طرز تهیه چند ماسک صورت طبیعی و خانگی را توضیح دادیم. سفیده تخممرغ، منافذ باز پوست شما را کاهش میدهد و یک احساس چسبندگی موقت در صورت ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس شما ایجاد میکند. ویتامین C موجود در لیمو میتواند جوشهای سر سیاه و سایر لکههای صورت شما را پاک کند. یک سفیده تخم مرغ را با چنگال آنقدر هم بزنید تا کف کند. چند قطره آب لیمو اضافه کنید، و روی صورت بمالید تا خشک شود. اگر تشخیص دادید که خشک شده است، لبخند زدن برای شما، دشوار خواهد بود. در نهایت، ماسک صورت را بشویید. گوجهفرنگی حاوی لیکوپن است که برای جلوگیری و پیشگیری از پیری زودرس بسیار مفید است. یک قاشق از شکر دانه ریز را در یک بشقاب بریزید. یک قسمت از برش گوجه فرنگی 1.4 اینچی ( 0.6 سانتی متر ) را روی شکر قرار دهید.

  • زعفران ۱ قاشق غذاخوری
  • اوه! من عاشق رنگ قرمز هستم
  • چای سبز: ۲ قاشق غذاخوری
  • نبستن مو با کش سر
  • داشتن ترکیبات موثر و مفید
  • قهوهای بنفش متوسط قوی ۴٫۲۲
  • افزایش الاستیسیته پوست
  • یخی پلاتینی

در ادامه با ۵ دلیل رایج این موضوع آشنا می شوید. یکی از نکات پایه که سبب افزایش ماندگاری کرم پود و عدم ماسیدن آن روی پوست صورت می شود، انتخاب کرم پودر مناسب پوست خودتان است. به عبارتی مهم ترین نکته ای که باعث شده آرایش صاف و یک دست روی پوست صورت بخوابد و آرایش صورت مخملی به نظر برسد این است که کرم پودر مناسب پوست صورت استفاده شده باشد. رعایت این نکته مهم سبب شده آرایش روی پوست شما طبیعی به نظر برسد. برای انتخاب کرم پودر مناسب، نوع پوست خود را در نظر بگیرید. مثلا پوست شما چرب است یا خشک، تیره است یا روشن؟ با شناختن درست پوست خود یک کرم پودر مناسب خریداری کنید. در صورتی که پوست شما چرب است، هنگام خرید دقت کنید که روی محصول عبارت matt یا oil free درج شده باشد. وگرنه هم براق شدن پوست صورت را تشدید می کند و هم سبب جوش زدن چهره شما می شود.

کرم روشن کننده و کرم سفید کننده چه تفاوتی دارند؟

اما باید قبول کرد که قیمت تا حد زیادی میتواند نشاندهندهی کیفیت یک محصول باشد. محصولات مراقبت از پوست هم از این قاعده مستثنی نیستند. در بازار صدها محصول مختلف با قیمتهای متفاوت وجود دارند؛ بنابراین پیدا کردن یک کرم مناسب که بتواند انتظارات شما را از هر لحاظ برآورده کند نسبتا سخت خواهد بود. در اولین قدم بهتر است محصولی را انتخاب کنید که مناسب بودجهی شما باشد. بهتر است پیش از آنکه به سراغ خرید یک کرم روشنکننده بروید با یک متخصص پوست مشورت کنید. مراقبت از پوست را باید جدی بگیرید و هر نوع محصولی را استفاده نکنید. یک متخصص پوست میتواند شما را در خرید این کرمها راهنمایی کند و بر اساس پوستتان محصول مناسب را معرفی کند. همچنین میتواند توضیحات لازم را در زمینهی مواد تشکیلدهندهی کرم به شما بدهد. کرم روشن کننده و کرم سفید کننده چه تفاوتی دارند؟ تفاوت کرم روشنکننده و کرم سفیدکننده در میزان اثر آنها بر کاهش تولید ملانین است. کرمهای روشنکننده اثر کمتری روی کاهش تولید ملانین دارند؛ در نتیجه نسبت به کرمهای سفیدکننده کمتر باعث سفیدی پوست میشوند.

  • ۱ قاشق چای خوری ماست طبیعی
  • آنتی اکسیدان برای کاهش قرمزی
  • ماسک خانگی برای موهای ضعیف
  • و دو قاشق غذاخوری آب

در میان تمام ترکیباتی که بعنوان ضد لک در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده میشود، هیدروکینون یکی از پرحاشیه ترینهاست. هیدروکینون (hydroquinone) یک ترکیب آلی معطر فنول از مشتقات بنزن است. هیدورکینون با دو غلظت 2 و 4% در انواع ضدلک روشن کننده وجود دارد اما امروزه با وجود احتمال عوارض جانبی آن، این کرمها عموما با غلظت هیدروکینون 2% یافت میشوند. این ماده مستقیما بر لایه درم پوست اثر میگذارد و روی آنزیم تیروزیناز موثر است و باعث جلوگیری از تشکیل ملانین و رنگدانه در پوست میشود. از آنجاییکه این ماده بر لایههای زیرین پوست تأثیر دارد، مصرف آن باید آگاهانه باشد، در غیر اینصورت ممکن است باعث بروز لکهای بیشتر روی پوست شود. کرم یا پماد هیدروکینون را ترجیحا شبها استفاده کنید و در طول روز محافظت بسیار خوبی در برابر آفتاب داشته باشید. 1. ابتدا باید صورت خود را با یک شوینده صورت سازگار با نوع پوست خود بشویید. 2. سپس کرم روشن کننده هیدروکینون را برای از بین بردن تیرگی و لک صورت روی پوست خود بمالید تا کاملا جذب شود.

ابتدا 10 مدل کرم مخصوص دست و بعد از آن 15 مدل کرم مخصوص صورت به شما معرفی می کنیم و سپس توضیحاتی درباره ی انواع کرمها و نقش آنها در طوبت رسانی و مراقبت روزانه از پوست . کرمهای مرطوب کننده و ضد آفتابقفسههای داروخانهها پر است از صدها فرآوردهای که جزو دسته نرمکنندهها یا مرطوبکنندهها منظور شدهاند. مجلات مملو از جار وجنجال فواید «منحصر به فرد» انواع فرآوردههای مختلف است. کرمها، لوسیونها و موسهای چشم، گلو و صورت، فراوان است.این فرآوردهها عناوین مختلف یک موضوعاند و اصولا همه یک کار انجام میدهند حتی اگر ترکیب، قوام، رنگ، بو، قیمت و بستهبندیشان متفاوت باشد. این کرمها از سه طریق می توانند رطوبت پوست را تأمین نمایندبرخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست مانع از دست رفتن آب پوست می شوند (مانند وازلین و کلد کرمها) ، برخی کرمها حاوی اجزاء جاذب رطوبت هستند که رطوبت را جذب و در خود نگه می دارند، برخی از کرمهای مرطوب کننده حرفه ای (مانند هیدرازن لانکوم) سیستم آب رسانی دارند و مرتب آب به پوست می رسانند.کرمهای مرطوبکننده واقعا پوست را مرطوب میکنند؟

پزشکان و متخصصان توصیه میکنند در طول روز، حداقل دو بار پوستتان را بشویید. صبح و پیش از آرایش کردن و در انتهای شب و قبل از خواب، بهترین زمان برای شستشوی پوستتان است. همگی از مضرات برخورد اشعه ماورا بنفش آفتاب با پوست است. این اشعه، قدرت نفوذ بسیار بالایی دارد و میتواند لایههای عمقی پوستتان را به راحتی تحت تاثیر قرار دهد. اشعه UV ، واکنش اکسیدانت را در سلولهای پوستی تحریک میکند و باعث افزایش تولید رادیکالهای آزاد میشود. همراه است. با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه، اشعه UV آفتاب امروزه بزرگترین تهدید برای سلامت پوست به شمار میرود. اما جای نگرانی نیست. ضدآفتابها طراحی شدهاند تا پوست صورت و بدن شما را از مضرات نور آفتاب در امان بدارند. ضد آفتابها، حاوی ترکیباتی از قبیل اکسید زینک و تیتانیوم دی اکسید هستند. این مواد، از نفوذ اشعههای UV/B و UV/A به عمق پوست جلوگیری میکنند و مانع از آفتاب سوختگی میشوند.

نکته 6: یک روش را انتخاب کنید؛ یا بوتاکس مو یا کراتین! قبل از خرید مواد بوتاکس مو در نظر داشته باشید که با توجه به نیاز موهای خود، بهتر است به سراغ بوتاکس مو بروید خرید کرم کلینیک اصل یا کراتین مو؟ مطمئنا نمی توانید هر دو روش را با هم انجام دهید. در روش بوتاکس مو، بافت مو تقویت میشود اما روش کراتین ساختار طبیعی مو را تغییر میدهد. نتیجه این دو روش تقریبا شبیه هم است به همین دلیل ممکن است افراد در این مورد به اشتباه بیفتند. نکته 7: برای تهیه مواد بوتاکس مو از فروشگاههای معتبر خرید کنید. آخرین و مهمترین نکته درباره خرید بوتاکس مو خرید اینترنتی یا حضوری از فروشگاههای معتبر است؛ البته برای صرفه جویی در وقت و کاهش هزینههای خود بهتر است روش خرید اینترنتی مواد بوتاکس مو را انتخاب کنید. در این صورت دقت کنید که فروشگاه آنلاین مورد نظر اعتبار لازم را داشته باشد و محصولات اصل و اورجینال را به مشتریان خود عرضه کند. این فروشگاه معتبر تمام محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کالا با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه میکند.

زندگی هولناک 50 کرم زیر پوست این زن مسن! یک خانم 97 ساله چینی برای زخم های بزرگ روی صورتش که کرم ها ایجاد کرده بودند به پزشک مراجعه می کند و آن ها برای پاکسازی و درآوردن کرم ها از زیر پوست صورتش موفق شدند. به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از فاطمه کرمزاده ورزشکار ملیپوش و المپیکی رشته تیراندازی اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران افتخارآفرین استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کار داریم. جوش یا آکنه یکی از مشکلاتی است که در سنین مختلف به خصوص در دوران بلوغ در صورت پدیدار میشود. وجود جوش در صورت بسیار آزاردهنده بوده و بیشتر افراد از جوش صورت تنفر دارند. پوست از مهمترین ارگان بدن بوده که تلاش برای حفظ سلامتی آن برای افراد جامعه به خصوص بانوان اهمیت بالایی دارد. فواید استفاده از روغن آووکادو برای پوست چیست؟ به گزارش اقتصادآنلاین، این روغن جذاب مزایای بیشماری برای پوست شما دارد، مانند مرطوب کردن پوست خشک و یا بهعنوان ضدآفتاب طبیعی است.

ویتامین C و آنتی اکسیدان های مختلف به کار رفته شده در ساختار این کرم موجب از بین رفتن تمام لک ها و تیرگی های پوستی شده و در نتیجه پوستی شاداب و روشن را ایجاد میکند. کرم ضد لک خیلی خوبی هست من قبلا هم استفاده کردم راضیم. برای لک گرفتم فعلا نسبت به زمان که استفاده کردم خوبه راضی ام. دیر جذبه ولی چرب نیست تعریفشو شنیده بودم واسه این سفارش دادم تاثیرشو بعد استفاده میگم. من چند ماهی هست که دارم از این کرم استفاده میکنم و تاثیر چشم گیری داشته است . کرم ضد لک میلیتو مدل Exfoliating با حجم ۱۵ میلی لیتر یکی از بهترین و موثرترین کرم های ضد لک ایرانی موجود در بازار است. این کرم ضد لک ساختاری با مواد آنتی اسپات پیشرفته مثل: رزورسینول، کوجیک اسید، گلایکولیک اسید و آسکوربیک اسید دارد که با مکانسیم مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین در پوست باعث جلوگیری از ایجاد لک و کمرنگ شدن لک های قهوه ای و تیره پوستی شده و در درمان انواع لک های ناشی از آفتاب سوختگی، افزایش سن، جای زخم، بارداری، تغییرات هورمونی و…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی