مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۱۶ ق.ظ

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

  • استفاده از نگهدارنده و خارج کردن براکت از دهان
  • ارتودنسی در کودکان
  • نحوه ترک عادت های بد رفتاری کودکان درخصوص دندان
  • ویزیت اولیه و دادن مشاوره های لازم به بیماران
  • ایمپلنت ای دی ای
  • گلاس آیونومر
  • ایمپلنت استرامن (Straumann) (ITI)
  • ایمپلنت وانژو

برنامه دندانپزشکی لبخند که قابلیت تحت وب نیز دارد، با فناوری های روز طراحی و پیاده سازی شده است. برنامه دندانپزشکی شرکت لبخند، قابلیت اجرا بر روی pc را دارد. هم چنین این نرم افزار به گونه ای برنامه ریزی شده است که در سیستم عامل اندروید، به صورت نرم افزار اندروید دندانپزشکی تحت وب کار می کند. در سیستم عامل ios نیز به همین گونه است و شما می توانید فارغ از نوع و مدل تلفن همراهتان از این برنامه دندانپزشکی لذت ببرید. نرم افزار دندانپزشکی لبخند در سه نسخه نرم افزار مطب دندانپزشکی ،نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و نرم افزار دانشگاه ارائه شده است. علاوه بر موارد بالا، این نرم افزار دندانپزشکی دارای قابلیت های زیر نیز می باشد. پشتیبانی نرم افزار دندانپزشکی لبخند به صورت آنلاین و تلفنی صورت می گیرد. برای پشتیبانی آنلاین، تنها نیاز است که شما کاربر عزیز، برنامه Any Desk را نصب کنید تا از پشتیبانی حرفه ای تیم نرم افزار دندانپزشکی بهره ببرید.

  1. افراد زیر 18 سال
  2. تراز کردن قسمت فوقانی و تیپ دندان ها
  3. جرمگیری و بروساژ
  4. پروش ذهن و قدرت تفکر کودک
  5. برند ایمپلنت
  6. سینوس لیفت باز
  7. دندان شما در اثر ضربه یا حادثه شکسته است

اما در روش فوری، همان روزی که ایمپلنت کاشته میشود، کراون یا روکش دندان نیز بر روی آن قرار میگیرد. کراونی که بر روی ایمپلنت قرار میگیرد معمولا از نوع موقتی است، بعد از ساخت کراون دائمی، با تاج اصلی جایگزین خواهد شد. این روش به بیمار اجازه میدهد در یک روز ایمپلنت خود را داشته باشید و دندانش بر روی آن قرار بگیرد. کاشت فوری ایمپلنت برای کسانی مناسب است که استخوان کافی داشته باشند. مینی ایمپلنتها به اندازهی یک خلال دندان هستند. جایگذاری مینی ایمپلنت دندان نسبت به سایر روشها به تهاجم کمتری نیاز دارد و یک برش بسیار کوچک برای کاشت آن کافی هزینه کنده شدن براکت ارتودنسی است. معمولاً از مینی ایمپلنتها برای حمایت پروتزهای فک پایین استفاده میشود. اگر بیماری بیشتر یا تمامی دندانهای خود را از دست داده باشد، میتواند از پروتز کامل دندانی استفاده کند. مینی ایمپلنتها این امکان را برای بیمار ایجاد میکند که پروتز کامل او در جای خود ثابت بماند و حمایت بیشتری خواهد داشت. مقاله آیا میشود همه دندانها را ایمپلنت کرد؟

ایمپلنت دندان

B سیم منحنی شکل: آرچ وایر (سیم منحنی شکل) به تمام بریسها گره خورده و نیروی لازم را برای حرکت دندانها به سمت موقعیت صحیح ایجاد میکند. C بریسها: بریسها به بندها متصل شده یا بطور مستقیم بر روی دندانها قرار میگیرد. از طریق بریسها سیمهای منحنی شکل در محل نگه داشته میشوند. D قلابهای ارتجاعی و بندهای پلاستیکی: قلابهای ارتجاعی برای اتصال بندهای پلاستیکی استفاده شده که میتوانند به حرکت دندانها به سمت موقعیت نهایی کمک کنند. E بند فلزی (که در شکل نشان داده نشده): این بند یک نوع حلقه فلزی است که دور دندان پیچیده میشود. در پایان مدت درمان، بریسها از دهان بیمار خارج شده و لازم است از نگهدارندهها و پلاکهای متحرک استفاده شود. در حقیقت استفاده از نگهدارندهها برای مدت زمان مشخص برای حفظ نتایج درمان ارتودنسی و جلوگیری از بازگشت دندانها به موقعیت اولیه لازم و ضروری است. براکتهای فلزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ به سادگی قابل تشخیص بوده و بطور گسترده برای درمان افراد در تمام گروههای عوارض دندان مصنوعی تکه ای سنی استفاده میشوند.

یقینا بارها نام ایمپلنت آمریکایی را شنیده اید.

در ادامه جدول قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 ارائه داده شده است. در برخی مواقع تعدادی از افراد هستند که بیش از 8 دندان خود را به طور ردیفی از دست داده اند یا به علت بیماری پوسیدگی نیاز به کشیدن دندان دارند. در چنین مواقعی نمی توان به صورت تک واحدی کاشت ایمپلنت را انجام داد. چرا که نیاز به مدت زمان طولانی بیش از 1 سال داشته و همچنین بیمار باید هر سری مبلغ قابل توجهی را برای کاشت دندان پرداخت نماید. در چنین زمانی می توان کاشت یک دست دندان کامل را بر پایه ایمپلنت انجام داد نه تنها مبلغ آن مقرون به صرفه است بلکه مدت زمان کمتری را برای درمان می طلبد. کاشت ایمپلنت کامل به نسبت دیگر روش هایی مانند نصب اوردنچر یا دندان مصنوعی دارای طول عمر بیشتر و کیفیت بالاتری می باشد. یقینا بارها نام ایمپلنت آمریکایی را شنیده اید. ایمپلنت های دندان آمریکایی به سبب کیفیت بالایی که دارد دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا می باشد و سالانه حجم بالایی از ایمپلنت های ساخت کشور آمریکا تولید شده و در سراسر جهان عرضه می شود.

قدرت و سلامت بدنی: کار طولانی مدت و معمولا در وضعیت ثابت نیازمند عضلات و اسکلت به نسب قوی است. افرادی که دچار مشکلات در این دو اندام خود نباشند قطعا بسیار بهتر از عهده انجام کارهای دندانپزشکی برمیآیند. صبر و تحمل: کار دندانپزشکان نیاز به دقت زیاد و تمرکز دارد و دندانپزشک باید صبوری لازم برای این کار را داشته باشد. مهارت کلامی: افراد بسیاری از انجام درمانهای دهان و درد آن وحشت دارند و این وظیفه یک دندانپزشک است که برقراری ارتباط کلامی و دادن آرامش، به بیمار اطمینان بدهد تا استرس او کمتر شود. مهارت اجتماعی: برقراری ارتباط انسانی و دوستانه با بیمار، علاوه بر ایجاد حس آرامش باعث همکاری بهتر بیمار حین انجام کار میشود. دندانپزشک باید بتواند با حوصله به سوالات بیماران پاسخ دهد و توضیحات لازم را ارائه کند. این مهارت خصوصا در کار با کودکان اهمیت بیشتری پیدا میکند. مهارت انجام کارهای ظریف با دست: هماهنگ بودن دست و چشم و قدرت دست در انجام کارهای ظریف مانند بخیه زدن نقش مهمی در موفقیت یک دندانپزشک دارند.

در این مورد معمولا از پروتزهای کامل متحرک استفاده می شود. ایجاد می کند. حال آنکه با ایمپلنت های دندانی می توان راحتی و زیبایی را بیمار بازگرداند. پس نمیزند چرا که تیتانیوم فلزی است که با محیط بدن کاملا سازگار است . در عین حال که گران هستند ، مزایایی همچون راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده ، باعث میشود تا رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر شود. در صورت رعایت کامل بهداشت، این دندان ها دائمی (Lifetime) خواهند بود. با درمان ایمپلنت، دندانهای دیگر قربانی جایگزینی دندان از دست رفته نمیشوند. پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان داخل استخوان قرار گرفته و استخوان فک به دلیل ساپورت توسط ایمپلنت تحلیل نمیرود. بنابراین فرم صورت، کمتر دستخوش تغییرات ناشی از از دست دادن دندان میشود. به طور معمول طول عمر ایمپلنت دندان از سایر درمانهای جایگزین طولانی تر است و در صورت از دست رفتن ایمپلنت، امکان جایگزینی مجدد وجود دارد.

ایمپلنت دندان راهنمای برقراری ارتباط ارزش

از دست دادن دندان ها مشکلات زیادی چه برای برای سلامت دهان و چه سلامت عمومی بدن ایجاد می کند. این معضل همچنین زیبایی طرح لبخند را تحت تاثیر قرار داده و اعتماد به نفس را کاهش میدهد. بنابراین باید زمانی که دندانی از دست می رود بدون فوت وقت یک جایگزین برای پر کردن جای خالی آن پیدا کرد. از میان تمام روش های جایگزین کردن دندان از دست رفته، مانند دندان مصنوعی و بریج دندان، ایمپلنت ظاهرا بهترین انتخاب موجود است. ما در این مقاله به طور کامل هرچیزی که شما باید درباره ایمپلنت دندان بدانید را توضیح داده ایم. ایمپلنت نوعی پروتز دندان چندجزئی است. و همانطور که احتمالا می دانید، پروتز دندان وسیله ای است که جایگزین دندان از دست رفته و یا آسیب دیده می شود. در واقع پروتز های دندانی دو نوع هستند برخی از آن ها مانند (روکش ها) تنها جایگزیم بخش های آسیب دیده می شوند و برخی دیگر مانند (ایمپلنت ها) به طور کامل جایگزین دندان از دست رفته می شوند.

انجام فشارهای فشاری سخت {به اندازه‌ی کافی} کافی است - این حتی سخت‌تر انجام ایمپلنت دندان

این امر شاید باعث شود که نه تنها از کنار برند خود گذشته بلکه از انجام کاشت ایمپلنت نیز خودداری کنید. در کلینیک دکتر آقاجری شما می توانید هر نوع ایمپلنت مد نظر را البته با توجه به تشخیص و صلاح دید پزشک انتخاب کرده و هزینه های آن را به صورت اقساطی با توجه به جدول زیر پرداخت نمایید. قبل از کاشت ایمپلنت دندان چه باید کرد؟ قدم اول برای کاشت ایمپلنت دندان مراجعه به یک پزشک متخصص در این زمینه می باشد. در این مرحله پزشک موظف است که بیمار را در رابطه با نحوه ی عمل جراحی، نوع ایمپلنت، برند ایمپلنت، قیمت، وضعیت دندان ها و استخوان فک و.. دندانپزشک برای آگاهی از وضعیت ندان های شما عکس رادیولوژی را تجویز می کند و شما باید در اولین فرصت نسبت به انجام آن اقدام کنید. پس از گرفتن عکس رادیولوژی و مشاهده آن توسط دندانپزشک نوبت بعدی برای مراجعه جهت عمل کاشت دندان به شما داده می شود.

دندانپزشکی کودکان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ایمپلنت بدون جراحی چگونه است لطفا به بازدید از وب سایت ما.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی