مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

■ قیمت NOR گرون تر در میاد . ■ NAND عمر مفید بیشتری داره . ■ حافظه NAND تعداد پایه های سخت افزاری کمتری نسبت به NOR نیاز داره و از طرفی شرکت سازنده می تونه یه فضای فیزیکی مشخص واسه حجم های مختلف در نظر بگیره . بالاتر توضیح دادم که اطلاعات چجوری توی خونه های حافظه ذخیره میشه . از تکنولوژی NOR در موارد خاصی استفاده میشه که احتیاج به دسترسی تصادفی و مسائل پیچیده تر برنامه نویسی میشه که بعدا انشالا بیشتر توضیح میدم . نهایتا نتیجه میگیریم که تکنولوژی NAND در حافظه SSD بسیار بهتر و به صرفه تر از NOR هست . اکثر مایکروکنترلر ها دارای حافظه فلش از نوع NOR هستن چون برای کدنویسی بسیار مناسبه . مجله تکنولوژی و فناوری تا همینجا میشه فهمید که تکنولوژی MLC به صرفه تره چون میشه با تعداد ترانزیستور های کمتر ، اطلاعات بیشتری رو ذخیره کرد . واسه همینه که اندازه یه فلش 2 گیگ با یه فلش مموری 32 گیگ برابره .

مجله تکنولوژی جستجوی پیشرفته گوشی

ایده های جالب چگونه به سراغ ما می آیند تفکر مابه واقعیت می پیوندد سیری چیست؟ عناوین مطالب ماهنامه دانشجویار شماره اسفندماه 1393 : تازهها تازهترین خبرها Nvidia وارد میشود آیا USB Type-C باعث فراموشی Thunderbolt و Lightning خواهدشد؟ عناوین شماره 5 خردادماه نشریه دانشجویار: تازههای دنیای فناوری نگاهی به اتفاقات مهم هشتمین کنفرانس I/O گوگل تفاوت بین UNIX و Linux در چیست؟ دستپخت گوگل، پویا و سریع! اجرای سیستم عامل فایرفاکس در گوشی های اندرویدی Bloatware چیست؟ ماهنامه تخصصی دانشجویار، کاری از تیم آموزشی دانشجویار و با موضوع کامپیوتر و فناوری اطلاعات است که زین پس هرماه از طریق اینترنت و به صورت چاپی در سطح استان خراسان جنوبی منتشر خواهد شد. ماهنامه فناوری اطلاعات و کسب کار ماهنامه ای برای ارتقای سطح دانش مردم و با خبر کردن آن ها از جدید ترین تکنولوژی ها است در این ماهنامه مطالب از قبیل: سوالات عجیب اپل در مصاحبههای استخدامی؟

با این حال، برخی از طراحان همچنان به استفاده از ابزار دستی و سنتی برای تولید مشغول هستند، مانند میلتون گلیزر. برخی از ابزارهای مختلف ساخت علامت و منابع کامپیوتر برای مجسمهسازی به عنوان وسیلهای الهامبخش خلاقیت استفاده میشوند. حرکت طراح از طریق فرایند خلاق به سرعت بیشتر انجام میپذیرد. یکی از ویژگیهای کلیدی طراحی گرافیک آن است که یک ابزار انتخاب تصویر مناسب به منظور انتقال معنا میسازد. در این باره که آیا کامپیوتر فرایند خلاق طراحی گرافیک را افزایش میدهد بحث وجود دارد. برخی از طراحان ایده را با استفاده از مداد و کاغذ جستجو میکنند. تولید سریع از کامپیوتر اجازه میدهد تا بسیاری از طراحان برای کشف ایدههای متعدد، به سرعت و با جزئیات بیشتر از آنچه میتوان با کار سنتی دستی یا چسباندن بر روی کاغذ به دست آورد، کار کنند. ایدههای جدید میتواند از طریق تجربه با ابزار و روش به وجود بیاید. با این حال، مواجه شدن با انتخابهای بیحد و حصر کمک نمیکند بهترین راه حل طراحی و انتخاب شود و میتواند به تکرار بیپایان بدون هیچ نتیجه طراحی منجرشود.

Optimus از کلمه Optimum به معنی ” بهینه ” گرفته شده و واقعا هم عمل بهینه سازی عملکرد گرافیک های لپ تاپ رو به خوبی انجام میده . Nvidia Optimus در لپ تاپ های جدید و لپ تاپ هایی که گرافیک Nvidia دارن وجود داره . برای فعال سازی این تکنولوژی باید حتما درایور چیپ گرافیک لپ تاپ تون که موقع خرید از فروشنده میگیرید رو نصب کنید . تا زمانی که گرافیک اینتل رو نصب نکنید ،  سیستم عامل به شما اجازه نصب درایور گرافیک انویدیا رو نمیده . ضمن اینکه تکنولوزی Nvidia Optimus بدون درایور ( نرم افزار راه انداز و کنترل کننده ) هیچی نیست . بهترین لپ تاپ معماری این نکته لازمه بگم که درایور گرافیک انویدیا در گرو نصب درایور گرافیک اینتل هست . بعد از نصب ، کنترل پنل انویدیا در راست کلیک دسکتاپ ظاهر میشه که در ادامه نحوه فعال سازی و طریقه سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ تون رو توضیح مبدم .

ابتدا گوشی را خاموش و روشن کنید شاید مشکل نرم افزاری باشد و حل شود. برای رفع این مشکل، پیشنهاد میشود که دستگاه خود را بهروزرسانی کنید. اختلال در خواب باتری یکی از نامطلوبترین مشکلاتِ مربوط به خالیشدن باطری است. اگر با این روش های ابتدایی مشکل حل نشد، باید گوشی را Full Flash کنید. گوشیهای شیائومی خصوصاً مدلهای جدید قادر هستند با باتری 5020 میلیآمپری حداکثر میزان روشنبودن نمایشگر را فراهم کند؛ اما ازآنجاییکه در رابط کاربری شیائومی از نظر بهینهسازی باتری دارای اشکلاتی است، ممکن است در برخیموارد باتری زودتر خالی شود. منبع بلوتوث یا Wifi را چک کنید که بدون مشکل باشند. این روش برای زمانی است که یکی از این موارد کار نکند، بلوتوث یا وای فای. این اختلال زمانی رخ میدهد که حتی شما از دستگاه استفادهای هم نمیکنید، اما باتری تخلیه میشود. اگر هر دو با هم کار نکنند مشکل سخت افزاری است و باید به تعمیرگاه های معتبر مراجعه کنید.

باتری پوکو F3 GT دارای ظرفیت 5065 میلی آمپر است با فناوری شارژ بسیار سریع 67 وات که می تواند در کمتر از 45 دقیقه این گوشی را از صفر تا 100 درصد شارژ کند. راگ فون 3 دارای نمایشگر 6.59 اینچی AMOLED لمسی خازنی است که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل دارد. از بهترین گوشی های گیمینگ میتوان به گوشی گمینگ ایسوس راگ فون 3 اشاره کرد که یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2020 میباشد. بهترین بازی های ایفون را نمیشناسید؟ ما قبلا لیست کاملی از بهترین بازی های ios را تهیه کرده ایم. با قیمت بسیار اقتصادی ای که این گوشی گیمینگ دارد، می توانیم آینده خوبی را برای گوشی های مخصوص بازی پیش بینی کنیم و امیدوار به پیشرفت بیشتر این نوع گوشی ها در مقابل قیمت ارزان باشیم. شما می توانید یک روز کامل با این گوشی بازی کنید و نه با داغی زیاد و لگ رو به رو شوید و همینطور باتاری خود را به سرعت شارژ کنید تا از بازی کردن و استریم جا نمانید.

در حال حاضر، شارژر فوقسریع اوپو قادر است با سرعت ۶۰ وات دستگاههای شما را شارژ کند، اما شرکتهای دیگر هم مشغول کار بر روی شارژرهای خود هستند. این انتظار وجود دارد که تا پایان ۲۰۲۱، شاهد شارژرهایی با سرعت ۱۲۵وات باشیم که قادرند یک باتری ۶۰۰۰ میلیآمپرساعتی را در نیمساعت کاملا شارژ کنند. برای مثال لنوو برای گوشی مخصوص بازی خود، Legion، یک شارژر دوگانه با سرعت ۹۰ وات طراحی کرده است. اما مدتهاست که شرکتها مشغول کار بر روی سرعتدهی به تکنولوژی شارژ بیسیم هستند. آموزش غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10 شارژ بیسیم سریع، آنچنان هم سریع نیست، اما کارآمد است. شارژ معکوس هنوز دارای استاندارد خاصی نیست و هیچیک از تولیدکنندهها هم در خصوص جزئیات آن صحبتی نکردهاند. برخی گوشیها از سرعت ۳۰ وات پشتیبانی میکنند (OnePlus 8 Pro) و برخی دیگر تا ۴۵ وات هم پیش رفتهاند (OnePlus 9 Pro). لازم به یادآوری مجدد نیست که همچنان سرعت آن در حدود ۱۰ وات یا پایینتر است.

طراحی تمیز و مدرن، در کنار خوشساختی و جمع و جور بودن، باعث شده تا علاقمندان به بازیهای فیفا، نتوانند از کنار اسم Dell Alienware AW2521H به راحتی عبور کنند. در برخی موارد، مانیتورهای دست دوم تعمیر شده هستند، در زمان خرید سعی کنید اطمینان حاصل کنید که Monitor مورد نظر شما دچار مشکل و تعمیری نباشد، زیرا صفحهنمایشهایی که تعمیر میشوند، معمولا کیفیت اولیه خود را از دست میدهند. افرادی که به دنبال خرید مانیتور ۴K هستند، باید علاوه بر نکات عمومی در مورد خرید Monitor به چند نکته اساسی دیگر توجه کنند تا انتخاب آنها شایسته و بهترین گزینه ممکن باشد. از طرفی اگر صفحه نمایش شما از ۲۷ اینچ نیز بزرگتر باشد، فضای زیادی از میز کار را اشغال میکند. به همین دلیل ما به شما یک مانیتور ۴K با اندازه ۲۷ اینچ را پیشنهاد میدهیم. برخی اوقات افراد به دلایل مختلف همچون صرفهجویی در هزینه و یا موراد دیگر ترجیح میدهند تا به جای خرید یک مانیتور نو، به سراغ مانیتورهای دست دوم بروند.

کانال مجله تکنولوژی

با توجه به این که بسیاری از کاربران تلگرام تمایل دارند فیلمها، آهنگها و یا ویسهای مورد نظر خود را در حافظه گوشی ذخیره کنند، همیشه سوالاتی از جمله چگونه فیلم از تلگرام ذخیره کنیم؟ برای ذخیره عکس یا فیلم بعد از دانلود می توانید گزینه ذخیره در گالری را بزنید. ذخیره فایلهای دانلود شده از تلگرام موجود بر روی گوشیها و دستگاههای با سیستم عامل اندروید، درون sd card و پوشه Telegram انجام خواهد شد. با وارد شدن به پوشه Telegram شاهد پوشههایی دیگر با نامهای متفاوت خواهید بود. در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم تا به این سوالات رایج پاسخ دهیم. چگونه ویس در تلگرام ذخیره کنیم؟ هر کدام از این پوشهها جهت ذخیرهسازی فرمت خاصی تعریف شده است. با توجه به این که شما از گوشی اندروید، iOS و یا از تلگرام دسکتاپ استفاده میکنید، نحوه ذخیره فیلم، آهنگ و ویس از تلگرام میتواند متفاوت باشد. و یا چگونه آهنگ در تلگرام ذخیره کنیم؟

بعد از دانلود و نصب نرم افزار، آن را اجرا کرده و درایوهای مبدا و مقصد را انتخاب کنید. در مرحله بعدی، میتوانید اندازه درایو منبع خود را با فضای SSD مقایسه کنید. سپس محفظه پشتی آن را باز کنید تا به هارد دیسک سیستم خود دسترسی داشته باشید. بوت نشدن کامپیوتر برای اینکار، از منوی اصلی EaseUS Todo Backup گزینه Clone را انتخاب کرده و برای تعیین هارد HDD به عنوان مبدا و SSD برای مقصد، ویزارد را دنبال کنید. این کار، معمولا حدود ۴۵ دقیقه طول میکشد. بعد از انتقال موفقیت آمیز ویندوز و فایلهای سیستمی به هارد جدید، نوبت به حذف هارد قبلی و نصب هارد SSD جدید میرسد. روی “Proceed” کلیک کرده و در ادامه، گزینه “Shut down computer when the operation completed” را انتخاب کنید تا فرایند شبیهسازی نهایی شود. نکته: در زمان انتخاب مقصد، حتما دقت کنید که گزینه “Optimize for SSD” فعال باشد. برای این کار، ابتدا لپ تاپ را خاموش کرده و تمام اتصالات آن ( از جمله هارد SSD) را جدا کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی