مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳ ق.ظ

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس

راهنمای رایانه

  • ۱ ترابایت SSD NVMe
  • صفحه نمایش
  • ارائه و نمایش اطلاعات در ملاقات های تجاری
  • قیمت گذاری تهاجمی
  • لپتاپ صنعتی-تجاری
  • بر روی My Computer کلیک راست کنید

laptopلیست قیمت لپ تاپ ایسوس همیشه یکی از مواردی است که در زمان خرید لپ تاپ مورد لپتاپ استوک توجه قرار میگیرد. شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری آن ایسوس (یا اَسوس) شناخته میشود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانهای «اِیسر» فعالیت میکردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبداء، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قارهٔ جهان نیز توزیع میکند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانههای یونان باستان) گرفته شده است. ایسوس، بزرگترین شرکت تولیدکنندهی مادربورد در دنیاست و در یکسال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانههای دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده است. درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده است. از محصولات موفق ایسوس، رایانهٔ شخصی «ای» (Eee PC) میباشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده است. این نوتبوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکتهای رقیب مانند ایسر، لنوو، توشیبا، دل و هیولت پاکارد نیز، بیدرنگ به ساخت نتبوکهای مشابه پرداختند و شرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت. در سال ۲۰۱۰، این شرکت یک خانوادهٔ جدید را با نام «ایپد» (EeePAD) به سبد تولیدی خود اضافه نمود. همچنین ایسوس، نخستین نوتبوک سهبعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی کرد. ایسوس هم اکنون کروم بوک ها و لپتاپهای ویندوز خود را به عنوان سری VivoBook، سری گیمینگ ROG، سری TUF، سری Zenbook، سری ASUSPRO به فروش می رساند. با مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ایسوس در دیجی هایکو به روز باشید.

laptopبایوس لپ تاپ لنوو یکی از مسائلی است که با ورود برخی مدل های جدید از لپ تاپ های لنوو سر زبون ها افتاده و دوستانی که قصد تعویض ویندوز لپ تاپ های لنوو مثل G500 ، G510 و Z510 رو داشتن احتمال خیلی زیاد به این مسئله برخورد کردن… یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر! ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم. نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .

می توان از نشریه های اینترنتی بهره بگیرید.

laptopبا بررسی تست های هر دو لپ تاپ می توان تفاوت آن دو را کسب نمایید. قابل توجه است حتماً تست هر دو لپ تاپ یکی باشد. نمی توان دو تست متفاوت را با یکدیگر مقایسه کرد. بیشتر بررسی ها در یک سیستم گیمینگ بر روی پردازنده گرافیکی انجام می شود. به همین خاطر VGA از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. سایت هایی برای بررسی سیستم گیمینگ وجود دارند. این سایت ها با انجام تست های متعددی بر روی پردازنده های گرافیکی، می توانند سیستم ها را با یکدیگر مقایسه کنند. کارت گرافیکی بر روی مادر برد تعبیه شده است. در یک سیستم گیمینگ وجود یک VGA قوی مانند قلب یک لپ تاپ عمل می کند. به کمک بنچمارک می توان cpu را بررسی کرد. سپس بر اساس بررسی و تست های لازم عملکرد آن را تحلیل نمود. سنجش واحد پردازش بر اساس استانداردهای خاصی انجام می شود. قبل از هر اقدامی برای خرید به کمک معیارهای سنجش آن را بسنجید. اگر از امتیازی که معیارهای سنجش ارائه می دهند آگاهی ندارید. می توان از نشریه های اینترنتی بهره بگیرید. برای سنجش سی پی یو ابزارهای مختلفی وجود دارد که این معیارها به دو گروه زیر تقسیم می شود.

  • CPU قوی دارند
  • برند ایسوس (Asus)
  • اپل (APPLE)
  • احتمال بالای آسیبپذیری قطعات
  • دارای درایو ODD و دو درگاه USB 3.1و فاقد درگاه USB-C
  • نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی

شاید این سؤال در ذهن شما شکل گرفته باشد که چرا سارق ردیاب را از لپتاپ یا هر کالای دیگر جدا نمیکند؟ به خاطر داشته باشید که ردیاب پیشگیری از سرقت لپ تاپ بر روی مادربرد نصب میشود و به عنوان یک قطعه بسیار کوچک است که پیدا کردن آن برای سارقین معمولی و حتی سارقین حرفهای بسیار سخت است. جدا کردن این دستگاه نیاز به مهارت ویژه و آشنایی با بخش الکترونیکی لپ تاپ دارد و به همین دلیل امکان پیدا کردن آن توسط سارق بسیار کم است. ضمن اینکه سارق زمان کافی برای پیدا کردن ردیاب ندارد و تا زمانی که بخواهد آن را جدا کند صاحب کالا میتواند سارق را پیگیری کند. بیشتر بخوانید : توصیه های یک سارق برای جلوگیری از سرقت خودرو ! این ردیابها در چه موارد دیگری کاربرد دارند؟ نکته جالب و امیدوار کنندهای که در مورد ردیابهای پیشگیری از سرقت وجود دارد این است که میتوان آن را در موارد مختلف به کار برد و با توجه به شرایط هر فرد تغییراتی در آنها به وجود آورد.

عمل پردازش به وسیله مغز انجام می شود.

نکته جالب اینکه با رها کردن ترانزیستور در محیط طبیعی، قارچ ها آن را تجزیه کرده و به کودهای امن و قابل استفاده تبدیل می کنند. هر رایانه از دو جزء اصلی سخت افزار و نرم افزار می گردد و متناسب با کاربرد آن، از سخت افزارها و نرم افزارهای متفاوتی استفاده میکند. سخت افزار: به مجموعه ای از اجزای فیزیکی شامل قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی می گویند که یک رایانه را می سازد. نرم افزار: به مجموعه ای از برنامه ها می گویند که تعیین میکنند رایانه چه عملی خرید لپتاپ استوک را انجام دهد. به هر قسمت رایانه که فیزیکی و قابل لمس باشد، سخت افزار گمی گویند. الگوی ساخت تمام رایانه های امروزی معماری فون نویمان است. ما انسان ها تقریبا همیشه در ذهن خود در حال پردازش هستیم. عمل پردازش به وسیله مغز انجام می شود. روی اطلاعات ورودی پردازش انجام می دهد و آنها را به واحد خروجی ارسال می کند و واحد خروجی، آن را نمایش می دهد.

اکثر مردم هرگز در کامپیوتر عالی نخواهند بود. چرا را بخوانید

laptopاما در این میان بین افراد تفاوت وجود دارد . بیشتر افراد عادی کار خرید و فروش سهام را از طریق موبایل انجام می دهند . یکی از مهم ترین قسمت ها و قطعات لپ تاپ استوک و کامپیوتر پردازنده ی مناسب می باشد . باید در انتخاب پردازنده دقت زیادی داشته باشید که پردازنده ی مناسب با کار خود را انتخاب کنید . هر سری از این پردازنده ها ویژگی های خاصی به لپ تاپ ها می دهند . در این مقاله از سایت استوک شاپ به بررسی این تفاوت ها می پردازیم . می توان گفت که حدود 10 سال است که پردازنده های core i3 ، core i5 ، core i7 وارد بازار شده اند و امروزه مردم این مدل ها را به خوبی می شناسند . با این حال خیلی از افراد هنوز هم در انتخاب نوع پردازنده مردد هستند و انتخاب برایشان سخت است .

1. Mini PC ها بسیار کم مصرف هستند، به صورتی که مصرف برق در آنها به کمتر از 100 وات میرسد. جدیدترین مینی پی سی، به فناوری ویژهای به نام هیت پایپ یا هیت سینک مجهز می باشد. در این فناوری خبری از فن داخل Mini PC ها نیست و جریان خنک کنندگی به وسیله گاز مایع داخل کامپیوتر مینی ایجاد می شود. 2. به خاطر فن لس بودن Mini PC ها، علاوه بر کوچکتر شدن ابعاد و اندازه آنها، خبری از خرابی قطعات نیز نخواهد بود. زیرا یکی از دلایل مهم خرابی قطعات در کامپیوتر، گرمای بیش از اندازه است و هیت سینک این مشکل را به بهترین شکل ممکن حل کرده است. در نهایت این موضوع باعث افزایش طول عمر Mini PC ها نسبت به کامپیوترهای پی سی و شخصی خواهد شد. 3. همچنین در بحثهای امنیتی، Mini PC ها از انسداد فیزیکی پورتها برخوردار هستند و همچنین در برخی مدلها دارای پورت USB مخفی هستند که این خود مزیت ویژهای برای کسانی که به دنبال امنیت بیشتر می باشند، محسوب میشوند.

laptopدانستنی گوشی موبایل: کدام گوشی های هواوی سرویس گوگل دارند؟ اولین محصولی که قصد داریم به عنوان بهترین کامپیوتر بدون کیس یا بهترین کامپیوتر All in One به شما معرفی کنیم، از برند ایرانی GPlus است که GIO-K245HSD نام دارد. وجود وبکم، دو بلندگوی داخلی هر کدام با قدرت ۳ وات، درگاه ورودی HDMI، شش درگاه USB و قابلیتهای اتصالات کاربردی را نیز میتوان به لیست قابلیتهای این کامپیوتر همه کاره اضافه کرد. برای تامین قدرت مورد نیاز کاربران از یک پردازنده ۹۴۰۰ یا نسل نهمی سری Core i5 ساخت شرکت اینتل استفاده شده است که حافظه کش آن به ۹ مگابایت میرسد. این پردازنده از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری اینتل استفاده میکند که چندان رده بالا محسوب نمیشود، اما میتواند برای انجام امور مختلف کاربران کاملا کافی باشد. در صورتی که گوشی هواوی شما به طور ناگهانی خاموش می شود مطلب علت خاموش شدن گوشی هواوی چیست؟ زمانی که یک گوشی جدید خریداری می کنید، چطور باید مالکیت آن را انتقال دهید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی