مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۴۰ ب.ظ

قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی

قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی

  • سیم برق 80 سانتی متری
  • مصرف برق آن میتوانست کمتر باشد
  • فن بی صدا
  • دوده نمی زند

بخاری هوشمند شیائومیجایگزینی بخاریهای گازی معمولی و پکیجهای گرمایشی با بخاری هوشمند و کم مصرف میتواند گامی به سوی کاهش مصرف انرژی قیمت هیتر شیائومی S باشد. از طرف دیگر گرمای مطبوع و امکانات فراوان باعث میشود تا بخاری برقی هوشمند شیائومی به عنوان یکی از بهترین وسایل سرمایشی شناخته شود. مصرف بهینه: مصرف گاز و برق باید حساب شده باشد. با تنظیماتی ساده میتوانید دمای محیط را ثابت نگه دارید و دستگاه مصرف کمتری داشته باشد. گرمایش ایمن: ایمنی برای کودکان بسیار مهم است. از طرف دیگر دی اکسید کربن و گازهای سمی تولید شده ممکن است در دراز مدت به شما آسیب برساند. لذا بخاری هوشمند شیائومی میتواند جایگزینی مناسب و کارآمد برای گرمایش منزل شما باشد. قابلیت تنظیم: شما میتوانید دما، نوع گرما و … را به آسانی و با کمک گوشی همراه خود کنترل کنید. راحتی و آسایش بیشتر را تجربه خواهید کرد. بخاریبرقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوختهای فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدلهای بخاری گازی یا نفتی دارد. این بخاریبرقی هوشمند با حداکثر توان گرمایشی 2200 وات بهسرعت، محیط را با مساحت فضای 20 تا 46 مترمربع را گرم میکند. این بخاریبرقی در 6 سطح (از 18 درجه تا 28 درجه سانتیگراد) قابلیت تنظیم دمای گرمایشی دارد که بهصورت دستی یا کنترل هوشمند تنظیم میشود. این بخاری را از طریق گوشی هوشمند خود، بهراحتی و با نصب اپلیکیشن Mi Home، بهصورت بیسیم با وای فای، را کنترل و مدیریت کنید. این بخاریبرقی، مجهز به قفل کودک و دسته آویز لباس است. همچنین این محصول مجهز به خاموش شدن بهصورت خودکار است و سنسورهای محافظت در برابر گرمای بیشازحد، در آن تعبیه شده است. ویژگیهایی از قبیل: جابهجایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و . باعث شده است که این بخاریبرقی شیائومی جایگزین مناسبی برای بخاریهای گازی باشد.

هیتر خانگی۵۰ دسی بل تقریبا برابر با صدای فضای آرام داخل ماشین هنگام رانندگی است. ۶۰ دسی بل تقریبا برابر با صدای مکالمه ی معمولی است. ۷۰-۸۰ دسی بل تقریبا برابر با صدای جاروبرقی است. وجود ترموستات از اصلی ترین و مهم ترین قابلیت های یک فن هیتر به شمار می رود. فن هیتر استاندارد از قابلیت ترموستات برخوردار است. ترموستات به فن هیتر کمک می کند بیش از حد داغ نشود. بنابراین در هنگام خرید حتما مطمئن شوید که دستگاه انتخابی شما ترموستات داشته باشد. اگر فن هیتر تایمر داشته باشد شما می توانید با خیال راحت زمانی را برای کار دستگاه انتخاب کنید و پس از آن مدت دستگاه خودکار خاموش شود. این کار هم به افزایش طول عمر دستگاه و هم به کاهش مصرف برق و ایجاد ایمنی بیشتر در استفاده از دستگاه کمک خواهد کرد. قیمت فن هیتر براساس قابلیت هایی که به شما عرضه می کند، تعیین می شود. برندهای مختلف، فن هیتر را با قیمت های متنوعی عرضه می کنند.

سوالات بی پاسخ درباره هیتر خانگی که باید درباره آنها بدانید

هیتر خانگیتفاوت دیگر هیتر با بخاری برقی، تعبیۀ ترموستات در هیتر است. به این صورت که وقتی دمای محل از دمای خاصی که مورد نظر کاربر است پایینتر برود، هیتر به صورت اتوماتیک شروع به کار خواهد کرد. بخاریهای برقی، عمدتاً از این امکان برخودار نیستند. بخاریهای برقی گزینهای عالی برای افزایش دمای فضای زندگی شما و راحت تر کردن هر اتاقی هستند. در حالی که برخی از بخاریهای برقی مانند بخاریهای برقی دیواری در یک موقعیت ثابت نصب میشوند، برخی دیگر انعطافپذیرتر و قابل حمل هستند. بخاریهای برقی را به ویژه میتوانند در هر اتاقی که نیاز به افزایش دما دارید، قرار دهید. این بخاریها از یک یا چند سرامیک یا آجر نسوز که بر روی آنها المنت کشیده است، ساخته میشود. بعد از وصل شدن جریان برق، این المنت آجر یا سرامیک را داغ میکند. حرارت تولید شده با برخورد به صفحه باز تابنده که در پشت سرامیک یا آجر نصب شده است، به صورت تابشی در محیط پخش میشود.

که دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست.

هیتر خانگیمورد استفاده قرار میگیرد جت هیتر میباشد. شما همچنین میتوانید اطلاعات کامل هیتر برقی را در قسمت سیستم های گرمایشی دسته بندی هیتر برقی مطالعه کنید. هیتر گازی یکی از سیستم های گرمایشی پرکاربرد و در بین بقیه هیتر ها میباشد که بدلیل در دسترس بودن گاز شهری در اکثر نقاط از محبوبیت خاصی بر خوردار میباشد . هیتر گازی فن دار از پرکابردترین و محبوبترین تجهیزات گرمایشی جهت تولید حرارت و گرما میباشد، این نوع هیتر ها بصورت مستقل کار میکنند به عبارتی جهت گرمایش نیازی به موتورخانه نمیباشد. که دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست. هیتر گازی فن دار مناسب برای انواع مراکز تفریجی ، ورزشی ، ادارات ، کارگاه ها ، کارخانجات ، مساجد ، دانشگاه و… بدلیل استفاده از فن آکسیال در داخل بخاری فن دار گازسوز صدای تولید شده در حین فعال شدن فن بسیار کم میباشد و قابل استفاده در مراکز مسکونی و تجاری است. همچنین گاز های سمی تولید شده در حین احتراق از طریق دودکش تعبیه شده در قسمت پشت دستگاه خارج میگردد تا خطر مسمومیت افراد از طریق گاز دی اکسیدکربن کاهش یابد. کوره هوای گرم فن دار یا همان هیتر کابینی بدلیل وجود فن پرقدرت و امکان پرتاب باد هوای گرم به سمت جلو مناسب برای محیط ها و فضاهایی میباشد که نیاز به تامین گرمایش سریع و مطبوع دارند . هیتر گازی بدلیل مصرف انرژی بسیار پایین نسبت به سایر سیستم های گرمایشی کاربرد بالایی در تامین گرمایش محیط های صنعتی دارند. از دیگر کاربرد هیتر فن دار قابلیت تنظیم دما دستگاه بصورت دلخواه و تنظیم جهت پرتاب باد توسط دمپر میباشد که باعث محبوبت بالای این سیستم گرمایشی فن در استفاده از محیط های صنعتی و تجاری شده است.

هیتر هوشمنداین بخاری برقی شیائومی از لحاظ ظاهری خیلی شبیه به شوفاژ های قدیمی و جذاب طراحی شده . اما این محصول شیائومی با توان 2200 واتی میتونه اتاق هامون رو خیلی سریع گرم کنه و با داشتن ترموستات دیجیتال توی مصرف انرژی هم به شدت صرفه جویی میکنه که به محض رسیدن به دمای مطلوب برق خاموش میشه. با این بخاری هوشمند ما میتونیم دمای اتاق رو توی 6 سطح 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتیگراد تنظیم کنیم. این بخاری هوشمند خیلی راحت وبا استفاده از Mi Home قابل کنترل هستش و یک زندگی هوشمند رو برای ما فراهم میکنه. بخاری برقی شیائومی Mi Smart Heater S برای امنیت بیشتر از قفل کودک هم استفاده کرده که باعث میشه با لمس کردن دکمه های کناری نتونیم دما رو تغییر بدیم . شیائومی توی این محصول یک سیستم امنیتی دیگه هم داره که باعث میشه برای جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دما، بخاری به صورت خودکار خاموش بشه.

هیتر هرچه جمع و جورتر، محبوبیتش نزد خریداران بیشتر!

با سرد شدن هوا، فصل تدارک لوازم گرمایشی فرا میرسد. بیشترین تاکید طراحان هیترهای برقی یا گازی، معطوف به فضایی است که اشغال میکنند. واقعیت این است که این روزها، ظاهر لوازم خانه و ابعادشان حسابی اهمیت پیدا کردهاند. شیائومی هم استاد طراحی و عرضه لوازم مینیمال و خوش ساخت است که سابقه درخشانی در این زمینه بر جای گذاشته است. هیتر هرچه جمع و جورتر، محبوبیتش نزد خریداران بیشتر! شیائومی توجه ویژه به این فرمول محبوب نزد مخاطب داشته و تا حد ممکن، هیتر برقی شیائومی smartmi 1S را کم جا و جمعوجور طراحی کرده است. با وزن 6 کیلوگرمی، به راحتی میتوانید آن را در محیط جابجا کنید و از طریق کنترلرهای فیزیکی، آن را تنظیم نمایید. برای تسریع انتقال گرما، طبق انتظارمان از متریال آلومینیوم با روکش سفید استفاده شده که به هیچ عنوان بر اثر افزایش دما، کدر و زرد نمیشود. دو طرف هیتر دستگیرههای سگکی و زیر آن پایه های ضد لغزش تعبیه شده است. این بدان معناست که هم برای حمل و هم برای ثابت گذاشتن آن روی زمین، همه چیز فراهم است.

یونیت هیترها دسته دیگری از وسایل گرمایشی هستند که توانایی گرم کردن فضاهای بزرگ تر مثل مرغداری ها، گلخانه های بزرگ، سالنهای سرپوشیده، کارخانه ها را دارند. دستگاه هیتر چه کاربردی دارد ؟ برای پرورش گیاهان و جانداران دما را میتوان از مهمترین و ضروری ترین عامل در نظر گرفت. همیشه باید حواستان به تامین کردن دمای موردنیاز برای رشد آن ها باشد.اگر در این مورد غفلت کنید باعث کاهش راندمان تولید میشوید. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که انتخاب کردن یک هیتر مناسب براساس کاربرد آن و تناسب آن با نیاز شما اهمیت زیادی دارد. بخوانید روش های نگهداری از شومینه های فضای باز ؟ هیترهای گازی فن دار را با عنوان هیتر های گازی که مصرف انرژی آن ها کم میباشد در صنعت و خانه کاربرد زیادی دارند و علت آن میتواند بازدهی گرمایشی بالا این نوع از هیترهای گازی باشد. هیترهای گازی فن دار در صورت استفاده خانگی و صنعتی باعث کاهش یافتن هزینه گاز میشوند.

  • دارای خروجی باد گرم و سرد
  • وجود چرخ زیر فن هیتر، حمل و نقل آن را تسهیل میکند
  • دارای چراغ نشانگر وضعیت فعالیت دستگاه
  • نیازی به نصب ندارد
  • فن هیتر برقی انرژی با برق سه فاز کار میکند؛
  • مجهز به فناوری بازیابی حرارتی سریع
  • دارای قطع کن ایمنی خودکار
  • نوع مشعل و کیفیت آن

در استفاده از بخاریهای برقی معمولی نیز جریان همرفت اتفاق میافتد؛ اما سرعت رخدادن آن بسیار کم است و مدتزمان گرمشدن محیط طولانیتر میشود. حالا که با شیوه گرمایش فنهیترها آشنا شدیم، بیایید نگاهی به ساختمان کلی این دستگاههای گرمایشی بیندازیم. توجه داشته باشید که فن هیترها در مدلهای متنوعی تولید میشوند. از فن هیترهای رومیزی گرفته تا فن هیترهای ایستاده، هرکدام از این دسته کارایی خود را دارند و در مکانهای متفاوتی مورداستفاده قرار میگیرند. بااینوجود ساختمان کلی این دستگاهها شباهتهای زیادی به هم دارد. در ادامه، مهمترین اجزای یک فن هیتر را بدون درنظرگرفتن مدل خاصی معرفی میکنیم. مهمترین بخش در فن هیترها و دیگر مدلهای بخاری برقی، المنتهای حرارتی است. زمانی که جریان برق از یک جسم رسانا عبور میکند، مقداری از این جریان بهصورت گرما تلف میشود. حالا اگر مقاومت جسم رسانا زیاد باشد، این گرما به حدی است که میتوان از آن برای گرمایش محیط هم استفاده کرد. فن هیترها بر اساس ظرفیت گرمایشی و مدلهای متنوع ممکن است یک یا چند المنت حرارتی داشته باشند.

4 تاکتیک‌های کلیدی که حرفه‌ای‌ها برای هیتر شیائومی استفاده می‌کنند

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کالی ناب وب سایت خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی