مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

راهنمای خرید جارو شارژی [ 10+ نکته انتخاب جارو شارژی ]

xiaomi trucleanدقت کنید که برای شارژ دستگاه از شارژر مخصوص خود دستگاه استفاده شود و استفاده از شارژرهای متفرقه میتواند به باتری خرید جارو شارژی شیائومی دستگاه آسیب برساند. اتصال بیش اندازه دستگاه به شارژر باعث آسیب به دستگاه میشود پس بهتراست بعد از شارژشدن کامل دستگاه، آن را از اتصال به برق جدا کنید. از مزایای جارو شارژی میتوان به عدم وجود سیم در آن اشاره کرد. یکی از رایجترین و مهمترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از جارو شارژی بروز کند، شارژنشدن دستگاه است. با استفاده از راهنمای استفاده جارو شارژی به ذکر برخی عوامل دخیل در این امر میپردازیم که بهتر است بههنگام بروز این مشکل بررسی شود. عواملی مانند قطعی برق، خراب بودن پریزبرق، اتصال نادرست باطری در پایه شارژر، خرابی داخلی باطری دستگاه، بروز مشکل در قسمت داخلی پایه شارژر و مانند اینها میتواند در روند شارژشدن دستگاه اختلال ایجاد کند. بههنگام بروز مشکل در شارژشدن دستگاه بهتر است به این عوامل توجه شود.

  1. قدرت موتور: 120 وات
  2. تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی جاروشارژی
  3. استفاده نامناسب از جارو شارژی
  4. وزن: 2.4 کیلوگرم
  5. بسیار کارآمد و عالی، 4 ساله دارمش
  6. ولتاژ باتری: 14.4 ولت
  7. تحویل دستگاه به پیک آی پی امداد
  8. قدرت مکش عالی

جاروشارژیجاروهای شارژی دسته دار، از یک دسته بلند، مخزنی در وسط و مکنده تشکیل شدهاند. دکمههایی که برای کنترل جارو نیاز دارید، هم روی بدنه هستند. این جاروها، برای کسانی خوب هستند که به علت کمردرد یا زانو درد، نمیتوانند خیلی خم شوند و میخواهند بدون خم شدن، زمین را جارو کنند. دستهی بعضی جاروهای دستهدار، قابل تنظیم و کوتاه شدن هم هست تا اگر خواستید روی مبل، پرده و دیگر قسمتهای این مدلی را تمیز کنید، مشکلی نداشته باشید. جاروهایی که محفظه خلاء دارند، شبیه جاروبرقیهای معمولی هستند که بدون سیم برق کار میکنند. محفظه بزرگ و مشخصی پشت جارو سوار است که آشغالها درون آن جمع میشوند. این جاروها معمولا شارژ را به مدت طولانیتری نسبت به جاروهای دستهدار نگه میدارند. جاروهای رباتی، جاروهای گردی هستند که روی زمین حرکت میکنند و آشعالهای ریزی که روی زمین ریخته را به داخل محفظه خود مکش میکنند. جاروهای رباتی قابل برنامه ریزیاند و لازم نیست خودتان موقع تمیزکاری بالای سرش باشید؛ تنها کافیست به آن برنامه بدهید که در زمان مورد نظر، فضای مورد نظر را تمیز کند.

جارو شارژی شیائومی

جاروشارژیمحصولات عرضه شده در خانه بوش که به عنوان سایت اصلی بوش در ایران شناخته میشود، بسیار متنوع است؛ از لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال و فریزر بوش گرفته تا لوازم خانگی کوچک مانند چای ساز بوش. تمام این محصولات بوش در بالاترین استانداردهای طراحی و فناوری قرار دارند و زندگی را برای اعضای خانه، راحتتر و دلنشینتر می کنند. لوازم خانگی و محصولات بوش موجود در خانه بوش هم از جدیدترین و بهترین محصولها و سریهای موجود در بازار ایران به حساب میآیند و همراه با تضمین کارکرد درست محصول به شما مشتریان عزیز، ارائه میشوند. ارسال فوری به سرتاسر ایران: هر زمان که خرید خود را چه به صورت آنلاین چه به صورت حضوری، نهایی کردید؛ بسته شما آماده و به هر نقطهای از ایران که میخواهید، به صورت فوری ارسال میشود. بیمه رایگان محصولات تا درب محل: تمام محصولات خریداری شده از زمان خرید تا زمانی که در محل به دست شما میرسند، در برابر هر گونه حادثه احتمالی بیمه میشوند.

این روزها وسایل خانگی نیز به سمت هوشمند شدن پیش میروند.

این نوع جارو دارای یک دسته، یک سری برای مکش آلودگیها، موتور کمنده و مخزن ذخیرهسازی است. این جارو برای نظافت سطوح بزرگتر و کف اتاق یا سالن نیز مناسب است. اما به اندازه جاروبرقی قدرتمند نیست. این روزها وسایل خانگی نیز به سمت هوشمند شدن پیش میروند. جاروهای رباتیک نیز نوعی جاروی شارژی هستند که میتوانند بدون نیاز به ما و حتی در مواقعی که منزل نیستیم به راحتی تمام خانه را جارو کند. این جاروها با برنامهها و حسگرهایی که دارند آلودگیهای سطوح را تشخیص میدهند و آن را به درون خود میکشند. البته قیمت جاروی شارژی رباتی نسبت به مدلهای دیگر بیشتر است. وزن و ابعاد: اگر میخواهید بهراحتی جارو را حمل کنید باید به این موارد توجه کنید. اگر جارو بسیار سنگین یا بزرگ باشد، کارایی لازم را نخواهد داشت. میزان شارژدهی باتری: برای اینکه یک انتخاب مناسب داشته باشید باید میزان قدرت باتری این جارو را بدانید. اگر از آن به میزان زیادی استفاده میکنید، بهتر است باتری جارو قدرتمند باشد.

جاروشارژیسایر ویژگیها عبارتند از طراحی بدون کیسه جریان هوا، دسته انعطافپذیر برای تمیز کردن زیر مبلمان، و میله برس همه کاره که برای سطوح مختلف مناسب است. همچنین با وزن 3 کیلوگرم نسبتاً سبک است. در حالی که جدیدترین بی سیم موجود در بازار نیست، Bosch BCH625KTGB Athlet عملکرد تمیز کنندگی عالی را ارائه می دهد. چه نیاز به تمیز کردن فرش، لمینت یا کف سخت داشته باشید، قدرت مکش قوی دارد و برای تمیز کردن گرد و غبار بسیار عالی است. همچنین هنگام تمیز کردن موهای حیوانات خانگی نیز عملکرد عالی ای دارد. در حالی که برس توربو ندارد، برس اصلی کار قابل قبولی برای از بین بردن مو، کثیفی و سایر زباله ها انجام می دهد. بزرگترین مشکلی که ما با Athlet داریم این است که به اندازه جاروهای شارژی “دستی” همه کاره نیست. با این وجود، Bosch BCH625KTGB Athlet یک جاروبرقی عالی و یکی از بهترین مدل های بوش است.

تحویل حضوری در فروشگاه: تحویل حضوری در فروشگاه به آدرس تهران، خیابان شیخ هادی، پاساژ فجر، طبقه اول، پلاک 174 و با توجه به ساعات کاری فروشگاه می باشد. در روزهای تعطیل تحویل حضوری انجام نـمیشود. تعهد تحویل برای سفارشات ثبت شده می باشد. پست پیشتاز: ارسال سفارشات تا ساعت 10:00 صبح بر اساس زمان اعلامی در صفحه پرداخت در همان روز انجام می شود. تیپاکس: ارسال سفارشات تا ساعت 16:00 بر اساس زمان اعلامی در صفحه پرداخت در همان روز انجام می شود. باربری: ارسال سفارشات تا ساعت 16:00 بر اساس زمان اعلامی در صفحه پرداخت در همان روز انجام می شود. چاپار: ارسال سفارشات تا ساعت 16:00 بر اساس زمان اعلامی در صفحه پرداخت در همان روز انجام می شود. تحویل فوری با اسنپباکس در روزهای کاری: بسته بندی سفارش در مدت زمان کوتاهی (معمولا زیر یک ساعت) انجام می گیرد. در مرحله بعد ارائه درخواست اسنپ باکس بر اساس آدرس و موقعیت ثبت شده در سفارش توسط واحد ارسال انجام می شود.

درواقع همین وات است که کار شما را راحتتر یا سختتر میکند.

در این مورد، از مدل، شکل ظاهری و قابلیتهای مختلف جاروبرقی که صرفنظر کنیم، مهمترین عامل در خرید جارو برقی، میزان قدرت آن است که در بازار اصطلاحا فروشندگان به آن «وات» میگویند. این وات در حقیقت یک واحد بینالمللی برای اندازهگیری میزان قدرت و توان هر وسیله یا دستگاه برقی است. درواقع همین وات است که کار شما را راحتتر یا سختتر میکند. قبل از هر امکان جانبی، این میزان مکندگی جاروبرقی است که اهمیت بیشتری دارد. جاروبرقیهای معمولی غالبا میزان توانشان از 1000 تا 2200 وات متغیر است. البته جاروهایی با توان 1000 وات مدتهاست که با ورود مدلهای جدید و متنوعتر با قابلیتهای گوناگون، دیگر جایی در بازار ندارند. این روزها در تمام فروشگاهها و مراکز خرید جارو برقی و فروش لوازم خانگی، جاروبرقیهای معمولی با توانی از 1300 تا 2200 وات جا خوش کردهاند. این بازه تغییر توانها، درواقع به همین نسبت، قیمتها را هم تغییر داده و براساس نوع نیاز، شرایط خریداران را دچار نوسان میکند.

  • نوع باتری: لیتیوم
  • دارای فیلتر قابل شستشو
  • دستگاه نمایش وضعیت
  • این دستگاه معمولاً قیمت پایین تری خواهد داشت
  • انواع جاروی شارژی

جاروشارژیدر مقابل شما میتوانید ظرف جارو را هر چند وقت یکبار خالی کرده و در صورت تمایل آن را بشویید. تنها نقطه ضعف جاروهای بدون کیسه این است که شما مجبور میشوید ظرف آن را در سطل آشغال یا کیسه تخلیه کنید. این امر ممکن است برای افرادی که حساسیت و آلرژی دارند آزاردهنده باشد. در جاروهای کیسهای تمامی آشغالها درون کیسه جمع میشوند و شما می توانید به راحتی آن را دور بیاندازید. البته خرید مکرر کیسه هزینه اضافی برای شما خواهد بود و پیدا کردن کیسهای مناسب برای جاروهای قدیمی کار کمی سخت خواهد کرد. با این حال اگر دوست ندارید که هر چند وقت یکبار سطل جارو را خالی کنید جارهای کیسه ای می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. یکی از موارد مهمی که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید، وزن جارو است. کشیدن و حمل جاروهای سنگین ممکن است به بدن شما آسیب وارد کند. خوشبختانه این روزها اکثر جاروها با طراحی مدرن دارای وزنی سبک و قابل حمل هستند.

جارو شارژی نکته: ثابت باشید

جارو شارژیهرچه قدرت مکش بیشتر باشد جارو با سرعت بیشتری کار می کند و می تواند به خوبی کف را تمیز کند. در برخی جاروها امکان انتخاب قدرت مکش برای استفاده در سطوح مختلف در اختیار کاربر قرار گرفته است. داشتن دهانه بزرگتر در جارو نیز به افزایش قدرت مکش جارو کمک می کند بنابراین جاروهایی که دهانه بزرگتر و قدرت مکش بالاتری دارند گزینه مناسب تری برای خرید هستند. نکته: توان مصرفی جارو هیچ ارتباطی به قدرت مکش ندارد. هرچه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشه میزان برق مصرفی هم افزایش می یابد اما عملکرد دستگاه باید بر اساس قدرت و سرعت مکش بررسی شود. جاروهای شارژی معمولاً از باتری تغذیه می کنند. مدت زمان کارکرد باتری نشان می دهد که با یک بار شارژ چقدر کارایی دارد. این مورد شاید یکی از مهم ترین عواملی باشد که باید در نظر داشته باشید زیرا تعیین می کند که با یک بار شارژ چقدر می توانید از آن استفاده کنید. به طور معمول جاروهای شارژی می توانند برای 20 دقیقه یا بیشتر تا 60 دقیقه با هر بار شارژ کار کنند.

باشد. اما دقت کنید که ملاک اصلی شما برای خرید باید لوازم اصلی دستگاه باشد، نه فرعیها. بعد از آن که وسیله مورد نظر تمامی لوازم اصلی مورد نیاز شما را دارا بود، میتوانید به اقلام جانبی نیز توجه کنید. برند های داخلی و خارجی بسیاری اقدام به تولید انواع جارو های شارژی هوشمند، ایستاده، دستی و … کردهاند که در ادامه بهترین برند های داخلی و خارجی را معرفی خواهیم کرد. دارین بین این مطالب به خرید اتو بخار هم فکر می کنید؟ پس خواندن مطلب بهترین اتو بخار را از دست ندین. برند بلکاند دکر یک شرکت آمریکایی بسیار معروف و محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که پرفروش ترین و باکیفیت ترین محصولات را ارائه میکند. در بین مدل های مختلف جاروی شارژی این شرکت، مدل DVJ320J را به شما عزیزان معرفی میکنیم که قدرتی معادل ۶/۲۱ وات و با توان مکش ۲۵ وات دارد. این مدل در نوع خود بسیار قدرتمند و فوق العاده است.

از این رو ما انواع اتو ها را به شما معرفی می کنیم.

جاروشارژیدر هر خانه ای بسیار ضروری می باشد. اتو کردن لباس ها در کنار صاف کردن آنان باعث از بین بردن میکروب های روی لباس نیز می شود. چون حرارت لباس را افزایش داده و هرچیزی را که روی لباس هست از بین می برد و چین و چروک لباس را نیز رفع می کند. شاهد بودید که با پیشرفت علم و تکنولوژی همه وسایل خانه و حتی اتو ها نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند. با این پیشرفت انواع مختلفی از اتو ها در بازار توسعه یافته و به فروش می رسند. این امر موجب شده است که انتخاب یک اتوی مناسب برای خریداران بسیار سخت شود. از این رو ما انواع اتو ها را به شما معرفی می کنیم. این اتو ها که قدیمی بوده و به اتو های دستی نیز شهرت دارند.که یکی از رایج ترین وسایل در هر خانه ای می باشند. این اتو ها همگی دارای کفه ای با منافذی هستند که برای خارج شدن بخار از آنها واقع شده اند و بیشتر از جنس های استیل، تیتانیوم و همچنین سرامیک نیز هستند.

4 روش‌ها سکسی افزایش جارو شارژی شما

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قیمت جارو شیائومی G11 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی