مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ

تلویزیون شیاومی 55P1

تلویزیون شیاومی 55P1

xiaomi tvدر اصل هرچقدر میزان پیکسل ها بالا باشد وضوح و شفافیت تصاویر و صحنه ها هم بالاتر خواهد بود به گونه ای که ریزترین جزئیات هم قابل نمایش است. همچنین با سرعت رفرش 60 هرتز هم می توان شاهد پخش سریع و شفاف و بدون مکث تصاویر بود تا برنامه های اکشن و هیجانی را با بالاترین کیفیت مشاهده کنید. وجود پردازنده های قوی و قدرتمند در هر تلویزیونی می تواند کل عملکرد تلویزیون را تغییر دهد و سرعت پردازش و کیفیت پخش را ارتقا بخشد. لازم به ذکر است که شرکت شیائومی برای کیفیت هرچه بهتر پخش محتواها از فناوری بی نظیر HDR استفاده کرده است که با وجود آن رنگها به صورت طبیعی و واقعی دیده خواهند شد. این قابلیت در کنار فناوری دالبی ویژن و HLG قادر است صحنه هایی طبیعی را به نمایش تلویزیون شیائومی قیمت در آورد. برای اینکه یک تصویر با کیفیت به دل بنشیند و جذاب باشد باید یک صدای رسا و واضح هم آن را همراهی کند تا با هماهنگی لازم بین صدا و تصویر یک ترکیب فوق العاده تهیه شود. صدا در این تلویزیون 2021 با توان 20 وات از دو بلندگوی 10 واتی پخش خواهد شد. حالت های صوتی که برای پخش فایل ها در این تلویزیون وجود دارد شامل MOVIE، STANDARD، NEWS، GAME و CUSTOM خواهد بود که بسیار جذاب و لذت بخش هستند. با وجود فناوری دالبی اتموس صدا حالتی سه بعدی و سینمایی پیدا می کند که به صورت فراگیر و همه جانبه پخش خواهد شد. با وجود برندها و تلویزیون مدرن امروزری انتخاب یک تلویزیون ایده ال بسیار سخت و دشوار شده است. در هنگام خرید با توجه به میزان هزینه و نوع نیاز می توان به انتخاب درستی رسید. شرکت شیائومی با ارائه تلویزیون های جدید خود توانسته سطح بالایی از توقعات کاربران را برآورده کند.

 

برای خرید تلویزیون جدید، انتخابهای زیادی وجود دارد. تلویزیونهای جدید ویژگیهای متنوعی دارند که براساس نیازهای مختلف طراحی شده. این ویدیو یک راهنمای خرید تلویزیون کامل است که در آن تلاش شده تمام نیازهای احتمالی در نظر گرفته شود و گزینههای موجود به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند. اولین موردی که به آن میپردازیم ابعاد تلویزیون است. مورد بعدی رزولوشن یا وضوح تصویر است. تلویزیونهای فعلی بازار با رزولوشن تصویر Full HD، ۴K و ۸K ارائه میشوند که پیشنهاد ما در صورت داشتن بودجه کافی، تلویزیونهای ۴K هستند که تصاویری با جزئیات بسیار بالاتر و رنگهای بهتر دارند. مورد بعدی نمایشگر تلویزیونها است که به ۲ دستهی کلی با پنل OLED و پنل LED تقسیم میشوند و هر کدام مزایای خود را دارند که با جزئیات به آن میپردازیم. همچنین در این راهنمای خرید تلویزیون مقایسهای داریم روی سیستم عاملهای مورد استفاده در تلویزیونهای هوشمند و عملکرد آنها و تمام جزئیات دیگری که ممکن است شما برای خرید تلویزیون نیاز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با دستهبندی گوشیهای شیائومی شما را به تماشای راهنمای خرید ویدیویی گوشیهای شیائومی دعوت میکنیم. دیجیکالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجیکالا در «استاندارد حرفهای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژهی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجیکالا، به طور مستقیم از دیجیکالا کسب درآمد میکنند. دیجیکالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفهای دارند، فراهم میکند. اگر فکر میکنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجیکالا مگ تَلِنت بپیوندید.

اکنون، در تلفن همراه خود به قسمت تنظیمات بروید.

به خاطر داشته باشید مراحل بسته به نوع و مدل تلویزیون شما می تواند متفاوت باشد. اگر مطمئن نیستید که تلویزیون شما این قابلیت را دارد یا نه، کافی است با پشتیبانی شرکت سازنده تلویزیون خود تماس بگیرید. اکنون، در تلفن همراه خود به قسمت تنظیمات بروید. گزینه اتصال و اشتراک گذاری Connection & sharin و سپس گزینه Cast (یعنی انتقال دادن عکس یا ویدئویی خاص از گوشی، تبلت یا لپ تاپ) را جستجو کنید. ویژگی Cast را فعال کنید، از این طریق دستگاه های موجودی که می تواند به آنها متصل شود را پیدا می کند. روی نام تلویزیون ضربه بزنید حالا نمایش تصویر شروع می شود. LetsView یکی دیگر از ابزارهای قابل اعتمادی است که می توانید برای انتقال داده های گوشی شیائومی 11 به تلویزیون هوشمند از آن استفاده کنید. این یک برنامه اشتراک گذاری صفحه نمایش DNLA (یعنی اتصال شبکه دنیای دیجیتالی با هم) بی سیم است که تقریباً از سیستم عامل های همه دستگاه پشتیبانی می کند.

شیائومی در این محصول خود از فناوری DOLBY استفاده میکند. این فناوری قابلیت این را دارد تا کیفیت صدا را تا چند برابر افزایش دهد. میتواند بهترین کیفیت صوتی را ارئه دهد. فناوری دالبی میتواند صدا را واضح و شفاف و بدون اختلال به شما ارائه دهد. با توجه به قیمت مناسب این تلویزیون و مقرون به صرفه بودن آن دارای کیفیت صدای مناسبی است. شیائومی با استفاده از این فناوری تلاش میکند تا رضایت کاربران خود را جلب کند. فناوری DTS همان صدای فراگیر نیز نام دارد. با استفاده از این فناوری صدا به گونه از از اسپیکرها پخش میشود که حالت فراگیر دارد. این فناوری این امکان را به شما میدهد تا خود را در وسط صحنه نمایش حس کنید. اگر از آن دسته از افرادی باشید که علاقه زیادی به بازی های کامپیوتری دارید میتوانید با استفاده از این محصول شیائومی از بازی خود لذت ببرید. با توجه به این که پخش صدای با کیفیت تاثیر زیادی در جذابیت محتوا دارد، میتوانیم تاثیر زیاد این فناوری را مشاهده کنیم.

xiaomi tvلیست قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در بازار منتشر شد. اقتصاد آنلاین نوشت: آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در سطح بازار است. بیشتر بخوانید: تلویزیون سامسونگ چند؟ انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود. اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق مشاهده اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی لوکسترین تلویزیونهای بازار با افزایش قیمت روانه بازار شد. فروشندگان لوازم خانگی امروز، قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD - 4K را به عنوان یکی از گران قیمتترین تلویزیونهای بازار حوالی ۷۳میلیون تومان اعلام کردند. همچنین قیمت تلویزیون ۶۵اینچی تی سی ال مدل 65C715 به ۲۵ میلیون تومان رسید. قیمت تلویزیونهای لوکس بازار مدل اکسنت مدل ACT6519 و ام جی اس مدل S86UB9111W نیز به ترتیب ۲۹و ۶۸ میلیون تومان اعلام شده است. ال جی و سونی از دیگر برندهای هستند که در فهرست تلویزیون گران قیمت قرار گرفتند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی 4S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است. پردازنده ی مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی 4S یک چیپ ست 64 بیتی از شرکت آرم به نام ARM Cortex-A55 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-470 که با 2 گیگ رم و 8 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. با توجه به چیپ ست می توان انتظار داشت که همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز و در انتهای سرعت خود هستند. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت 4K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi.

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث به چه صورت است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث به چه صورت است ؟ اگر شما قصد تماشای محتوایی در تلویزیون سامسونگ خود دارید اما کابلی در دسترس شما قرار ندارد می توانید از چندین طریق تلویزیون خود را به گوشی متصل کنید . روشی که شما می توانید از آن به راحت ترین شکل استفاده کنید متصل کردن موبایل به تلویزیون از طریق وای فای یا برنامه های مختلف برای متصل کردن می باشد . اگر شما قصد متصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ خود دارید در نظر داشته باشید شما باید برنامه را به صورت مشترک هم در گوشی و هم در تلویزیون سامسونگ خود نصب کنید . یکی از راحت ترین اتصالات گوشی به تلویزیون سامسونگ استفاده کردن از اپلیکیشن ها قرار دارد .

صفحه پشتی Mi TV 4X که شامل بلندگو است، بیرون میزند.

در آخر، درمورد کانکتورها، باید ذکر کنیم که Xiaomi Mi TV 4S 65 ″ دارای سه پورت USB، سه پورت HDMI، جک ۳.۵ میلیمتری، اتصال AV، خروجی نوری و یک پورت اترنت است. همچنین از فناوریهای ۸۰۲.۱۱ac WiFi و بلوتوث ۴.۲ BLE پشتیبانی میکند. اگر چیزی درمورد تلویزیون Mi TV 4X ۴۳ اینچ باشد که عالی نیست، طراحی آن است. Mi TV 4X ۴۳ اینچ یکی از بهترین تلویزیونهای هوشمند اندرویدی موجود نیست که هماکنون باقیمت مناسب در بازار موجود است اینچ با طراحی اولیه ارائه میشود. این صفحه دارای پنل پشتی پلاستیکی است که محل قرارگیری HDMI و سایر درگاهها و همچنین بلندگوهای یکپارچه است. چه تلویزیون به دیوار آویخته شود و چه روی میز قرار گیرد، درگاهها در لبه قرار دارند و این باعث میشود کاربران بتوانند بهراحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. صفحه پشتی Mi TV 4X که شامل بلندگو است، بیرون میزند. نکته خوب در اینجا این است که Mi TV باوجود طراحی براق آن، به نظر نمیرسد که بسیار حجیم باشد و سایز مناسبی دارد.

  • ویژگی های تلویزیون اولد شفاف شیائومی از نگاه نزدیکتر
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • حافظه RAM: 2GB DDR4
  • کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید
  • تایید هویت
  • سیستم عامل اندروید 9
  • ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها
  • قابلیت جستجوی صوتی یا Voice Search

xiaomi tvسطح کنتراست بهینه و رنگهای غنی، تجربه تماشای بسیار رضایت بخشی را تضمین میکند. رزولوشن به کار رفته در این تلویزیون 3840 × 2160 پیکسل با زاویه دید 178 درجه بوده و شما میتوانید از 5 حالت تصویر مانند حالتهای movie، standard، sport، custom و vivid بهرهمند شوید. از دیگر ویژگیهای مفید این تلویزیون میتوان به کنترل رنگ و کنترل نویز اشاره کرد. را تماشا کنید. مقاله ما در خصوص بهترین تلویزیون اندروید را بخوانید. تلویزیون Mi Q1 QLED Ultra HD شیائومی، بهترین تلویزیون 4K شیائومی بوده که ارزش خرید بالایی دارد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچ ارائه شده و مجهز به سیستمعامل اندروید، chromecast داخلی و دستیار صوتی گوگل است. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بوده و از خروجی صدای 30 وات بهره میبرد. صفحه نمایش QLED این تلویزیون کیفیت تصویر بینظیری را در اختیار کاربران قرار داده و Vivid Picture Engine عملکرد خوبی را ارائه کرده است.

  • خوانندگان خود را آموزش دهید
  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • برخورداری از فناوری VRR
  • حجم صدای پایین نسبت به سونی، سامسونگ و الجی
  • پشتیبانی از تلویزیون اینترنتی HbbTV یا Hybrid Broadcast Broadband TV
  • درگاه USB و HDMI
  • عدم استفاده از محافظ صفحه
  • اسپیکر دو کاناله با خروجی 10 وات

وجود انیمیشنها با فونتهای گوناگون سبب جذابیت بیشتر محصولات شیائومی شده است. از دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند. ریموت کنترل این تلویزیونها از بلوتوث پشتیبانی میکنند. همچنین میتوانند در زاویه 360 درجه به مدیریت تلویزیون بپردازند. شما میتوانید تا فاصله 10 متر از ریموت کنترل این تلویزیون بهره ببرید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی