مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ

تاثیرات کوکتل مزوتراپی چیست ؟

کوکتل جوانسازی مزولایک

cocktail hydrationاگر بخواهیم دقیقتر توضیح دهیم، برای اینکه سلول بتواند به حیات خود ادامه دهد و وظایفش را به خوبی انجام دهد، به انرژی نیاز دارد. زمانی انرژی حاصل از مواد غذایی میتواند انرژی سلولها را تأمین کند که طی یک فرآیند، این انرژی به شکل انرژی ATP (آدنوزین تری فسفات-Adenosine Triphosphate) تبدیل شود. کوکتل F-XFC یک ترکیب اختصاصی دارد که شامل تمام مواد مغذی مورد نیاز برای تولید ATP است. با تأمین انرژی سلولی، بازسازی سلولها، تقویت پوست و جوانسازی آن را مشاهده خواهیم کرد. فرمول F-XFC یک تقویت کننده پوست بر پایه بیش از ۶۳ نوع ماده فعال است. عملکرد اصلی F-XFC، تقویت سلولهای بنیادی و افزایش متابولیسم سلولی است. این ترکیب منحصربهفرد شامل تمام مواد مغذی برای سلولها و تمام مولکولهای موجود در چرخه کربس است که برای مزوتراپی پوست استفاده میشود. این مواد مغذی برای تولید سلولهای ATP (انرژی سلولی) ضروری است. این مواد در روش مزوتراپی، در پوست تزریق میشود و چون وارد خون نمیشود، عوارض جانبی ندارد. یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی پوست نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است. در مزوتراپی جای زخم باقی نمیماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن میتوان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد. عوارض مزوتراپی با فیوژن نسبت به دیگر روشها بسیار کمتر است و عملاً هیچ عوارضی ندارد. هزینه مزوتراپی فیوژن با توجه به وضعیت فرد متفاوت است و معمولاً بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد. با مزوتراپی فیوژن بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد.

  • کاهش احتباس آب
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • آداپتور: 5 ولت، 1000 میلیآمپر
  • ۲.تاثیر کوکتل مزوتراپی چیست ؟
  • ساخت کشور کره جنوبی
  • رفع چین و چروک های متوسط و پیشگیری از پیشرفت آنها
  • افتادگی پوست
  • Hyaluronic acid 0,25%

کوکتل جوانسازیبرند مزولایک متعلق به شهر بارسلون اسپانیا از تولید کنندگان بزرگ محصولات مزوتراپی زیبایی و پزشکی می باشد. این برند چندین سال است محصولات با کیفیت مزوتراپی و مزونیدلینگ را طراحی ، تولید و به بازار عرضه کرده است. برند مزولایک متناسب با نواحی مختلف بدن و همچنین نوع ضایعه و بیماری برای پوست ، محصولات متنوعی را طراحی و تولید کرده است. کوکتل مزوتراپی مزولایک ، تحت پیشرفته ترین تکونولوژی ها روز طراحی ، تولید و روانه بازار شده است. در ساخت کوکتل های مزوتراپی مزولایک از انواع مواد مغذی ، معدنی ، ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و ماده بسیار با ارزشی با نام هیالورونیک اسید استفاده شده است. همه محصولات برند مزولایک ، استریل شده و فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی می باشند. همچنین تنوع عصاره های گیاه و مواد مغذی شاداب کننده پوستی در این مزو به شیوه بسیار مدرنی ترکیب شده است. اکثریت کوکتل های مزوتراپی مزولایک در ویال های 10 میلی لیتری ، در پک های 5 تایی بسته بندی می شوند.

  • دو عدد ویال امینه اسیدهای ضروری جهت کلاژن سازی
  • کاهش سلولیت
  • بافت هدف، درم لایه میانی پوست
  • کوکتل لیفت پوست صورت و گردن
  • نام لاتین محصول: STREOSCOPIC VENZEN LYOPHILIZED POWDER

امروزه محصولات متنوعی از کوکتل مزوتراپی در بازار موجود است اما کوکنل مزوتراپی اکسپشن گرویتی یکی از پرفروش ترین آنها به حساب می آید. این محصول که برای ساخت آن از اسید هیالورونیک غیر حیوانی بهره گرفته شده کمک می کند تا افراد از شر چین و چروک های صورت خود خلاص شوند و به نوعی پوستی شاداب و البته جوان داشته باشند. اغلب کوکتل های مزوتراپی به دلیل نتایج خوب خود توانسته اند نشان تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را از آن خود نماید که کوکتل مزوتراپی اکسپشن گرویتی از این مسئله مستثنی نیست. همچنین عدم بروز هرگونه عوارض و یا واکنش های آلرژیک را میتوان دلیلی محکم بر این مسئله دانست. پزشکان و متخصصان بر این عقیده اند که اگر در نظر دارید پس از تزریق کوکتل مزوتراپی اکسپشن گرویتی به نتیجه ای دلخواه برسید حتما به پزشکانی متخصص و کلینیک هایی https://beautylovely.ir/ مجهز مراجعه نمائید. زیرا تزریق این کوکتل ها باید به لایه های میانی پوست باشد تا تحریک کلاژن ها به منظور جوانسازی و لیفت پوست صورت نتیجه بخش بیوتی لاولی باشد. اگر به دنبال استفاده از این کوکتل هستید توصیه می شود که حتما به سایت هایی معتبر و فروشگاه هایی با نشان استاندارد مراجعه نمائید.

ابتدا پوست خود را با فوم شست و شو کاملاً تمیز کنید.

cocktail hydrationپک کوکتل ترمیم کننده پوست ونزن VENZEN به طور عمیق پوست صورت را پاکسازی کرده و موجب کاهش چین و چروک های عمیق پوست و خطوط زیر چشم میشود. پک کوکتل مالشی ونزن حاوی ۶ عدد است که ۳ عدد مایع و ۳ عدد به صورت پودری عرضه میشود که باعث ترمیم بافت پوست و بهبود لکه های پوستی میشود. این محصول دارای هیالورونیک اسید است که این ماده مقوی با قدرت شگفت انگیز است که در بافت بدن با آب بدن ترکیب میشود و باعث جوان سازی پوست شده و پوستی صاف و شفاف را به شما هدیه میکند. مکملهای داخل کوکتل روشن کننده پوست ونزن باعث نرمی و لطافت پوست شده و این ماده به قدری تاثیرگذار است که از آن در مواد آرایشی استفاده می کنند. علاوه بر این ها پک کوکتل پودری و مایع ونزن باعث لیفتینگ صورت میشود و چربی پوست را کنترل کرده و در بهترین کیفیت عرضه می شود و یک انتخاب مناسب و همه کاره و به صرفه است. ابتدا پوست خود را با فوم شست و شو کاملاً تمیز کنید. بعد از خشک کردن کوکتل ساخته شده را با استفاده از سری مخصوص روی پوست بزنید و به آرامی ماساژ دهید. به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. حتما این کار را در روتین روزانه خود انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

هر چند وقت یک بار می توانم مزوتراپی انجام دهم؟

cocktail hydrationمزوتراپی همچنین می تواند در شرایط التهابی مانند آسیب های ورزشی، درمان تجمع مایع دردناک و ملتهب در نواحی مفصلی، آسیب های عضلانی مثل کشیدگی و یا پارگی تاندون، بورسیت یا میوزیت اعمال شود. در این گونه بیماری های روماتیسمی، این مشکلات به راحتی و به سرعت با داروهایی که مستقیماً روی آن ناحیه با میکرواینجکشن اعمال می شود، درمان می شوند. مزوتراپی برای رفع برخی از بیماری های عروقی نیز مورد استفاده قرار می گیرد مانند واریس که ناشی از اختلال گردش خون در رگ ها است. هر چند وقت یک بار می توانم مزوتراپی انجام دهم؟ این پرسشی است که اغلب افراد تحت درمان خواهند پرسید و پاسخ آن این است که احتمالاً برای رسیدن به اثر مطلوب به چندین جلسه مزوتراپی، بین 3 تا 15 جلسه نیاز خواهید داشت. فاصله ی این جلسات در ابتدا، هر 7 تا 10 روز یک بار است اما اگر پوست شما بهبود یافت، درمانها هر دو هفته یک بار یا یک بار در ماه انجام می شوند.

یک محلول مزوتراپی برای احیای پوست و حذف چروک های سطحی. درماهیل HSR یک تیمار مزوتراپی قدرتمند با استفاده از پپتیدهای مقلد زیستی می باشد. همچنین، این کوکتل مزوتراپی شامل هیالورونیک اسید خالص برای مرطوب سازی پوست و بستن منافذ است. حذف چروک، علامت های کشیدگی پوست و سلولیت عالی عمل می کند. درماهیل HSR از یک تکنیک مزوتراپی برای احیای صورت و گردن استفاده می کند. خطوط و چروک ریز میتوانند حذف شوند و به پوست بی روح و بی طراوت زندگی جدیدی اعطاء می شود. همه این موارد ممکن است زیرا این تکنیک مزوتراپی سلولهای پوستی جدیدی تولید می کند. گفته می شود که نشانه های بازگو کننده سن یک زن گردن و دست های او هستند. اکنون به لطف درماهیل HSR قادر به جوان سازی دست ها هستیم. دست ها توسط تزریقات مزوتراپی ریز جوان می شوند. این کوکتل مزوتراپی شامل تری پپتید کوپر می باشد که جریان خون در پوست را بهبود می بخشد. علامت های کشیدگی پوست می توانند یک مشکل واقعی برای بسیاری از زنان باشند. آنها اغلب پس از کاهش وزن یا زایمان ظاهر می شوند. که از طریق ایجاد سلولهای پوستی جدید شدت این علامتها را کاهش می دهند. فرمول مزوتراپی درماهیل HSR می تواند ظهور خطوط ریز و چروک ها را کاهش دهد. این کوکتل ضدپیری حاوی دکاپپتید- ۴ می باشد که التیام زخم را نیز بهبود می دهد. تری پپتید- ۶ نیز در بهبود شرایط پوست نقش دارد و به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی