مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۲۱ ق.ظ

بهترین کرم و سرم روشن کننده صورت

بهترین کرم و سرم روشن کننده صورت

در محتویات این کرم مقدار ۱۰ درصد AHA وجود دارد که وظیفهی لایهبرداری، روشنسازی و جوانسازی را خرید ریمل ژله ای اسنس به عهده دارند. تحریک تولید سلولهای جدید، افزایش رطوبت پوست و افزایش کلاژنسازی که به از چروک پوست جلوگیری میکنند از دیگر ویژگیهای این ماده است. کرم روشنکنندهی ویتامین C نئودرم مدل Vitamin C Plus یکی دیگر از محصولاتی است که میتوانید برای روشن شدن و جوانسازی پوست خریداری کنید. در ترکیبات این کرم روغن جوجوبا، بیزابولول و ویتامینهای A، E و C وجود دارند. هرکدام از این ویتامینها دارای خواص درمانی جداگانهای هستند. روغن جوجوبا دارای خاصیت نرمکنندگی است و با افزایش تولید کلاژن به بازسازی پوست کمک میکند. ویتامینهای E و C هم با دارا بودن خاصیت آنتیاکسیدانی نقش مهمی در کاهش چروکها و استحکام بافت پوست دارند. بیزابولول موجود در این کرم بهعنوان یک ضد التهاب عمل میکند و به پوست شما آرامش میبخشد. از دیگر خواص این کرم میتوان به کاهش لکههای ناشی از نور آفتاب و جلوگیری از پیری زودرس اشاره کرد.

نحوهی استفاده از مرطوبکننده به چه صورت است؟

این مرطوبکنندهها به راحتی جذب پوست شما شده و چربی اضافی ایجاد نمیکنند. برای درمان پوست خشک باید از مرطوبکنندههای قویتر و کمی سنگینتر استفاده کنید تا تاثیرشان بر روی پوست شما بیشتر باشد و رطوبت از دست رفته را به پوست شما بازگردانند. با معرفی بهترین کرمهای مرطوبکننده ایرانی خواهید دید که این کرمها چه قدر کاربردی و مقرون بهصرفه هستند و دیگر نیاز نیست برای داشتن بهترین کرم سراغ کرمهای گران خارجی بروید. نحوهی استفاده از مرطوبکننده به چه صورت است؟ کمی از کرم را روی انگشتان خود زده و سپس به آرامی روی پوست گردن و صورت به صورت دورانی ماساژ دهید. به هیچ عنوان پوست خود را نکشید و فشار دستتان را کنترل کنید. آیا میتوان از کرمهای مرطوبکننده صورت بر روی پوست بدن هم استفاده کرد؟ برای تاثیرگذاری بیشتر کرم بهتر است برای پوست بدن از کرمهای مخصوص مانند لوسیون بدن و کرهی بدن استفاده کنید. فرمولاسیون کرمهای مرطوبکننده صورت معمولا به صورتی است که فقط برای پوست صورت مناسب است. آیا استفادهی بیش از یکبار در طول روز از مرطوبکنندهها مضر است؟ خیر. اگر بافت کرم سبک باشد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، اما سعی کنید بیشتر از روزی ۲ بار از مرطوبکننده استفاده نکنید. شما چه فکر میکنید؟

ست کانتور رولوشن Dark دارای 2 کانتور استیکی با رنگ برنز تیره و روشن است که با بافتی سبک ماندگاری طولانی مدتی دارد. این کانتور با ایجاد پوششی نرم و مات به صورت شما جلوهای نچرال و طبیعی میدهد. با استفاده از کانتور رولوشن میتوانید به راحتی چهره خود را کانتور و برجسته کنید. برای شروع، بِیس نرم و مات با کانتور ایجاد کنید. اما چگونه؟ مقداری از کانتور را به زیر استخوان گونه، استخوان فک و پیرامون صورت خود بزنید. برای پخش دقیق از براش S2 صاحارا استفاده کنید. سپس با استفاده از براش S4 صاحارا شروع به فِید کردن کانتور کنید. پیشنهاد میشود پس از اتمام آرایش از اسپری یا پودر فیکس استفاده کنید تا آرایشتان در طول روز دچار به هم ریختگی نشود و از آن لذت ببرید. جهت استفاده از اسپری فیکس٬ محصول را حدوداََ ۱۰ الی ۲۰ سانت از صورتتان دور کنید. سپس ۲ الی ۳ دفعه آن را بر تمام صورت اسپری کنید. کمپانی رولوشن در سال 2013 توسط ADAM MINTO و TOM ALLSWORTH که بنیان گذار این برند بود، تأسیس شد. این برند با چنان سرعتی رشد کرد که تنها پس از گذشت 6 ماه، موفق شد تا پا به بازار بگذارد. رولوشن معتقد است که رسیدن به زیبایی با هر روشی، از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در ادامۀ همین مسئله، نکتهای که برند توجه بسیاری به آن دارد شعار “OPENMINDS” میباشد. منظور از این حرف به این است که مصرف کنندگان، در عین حال که از محصولات آرایشی استفاده میکنند باید بتوانند نقوص و عیوب چهره خود را بپذیرند و به آن احترام بگذارند؛ سپس از زیبایی در اشکال محتلف حمایت کنند. امروزه این برند پس از گذشت چندین سال محصولات آرایشی متنوعی از قبیل کرم پودر، رژگونه ، ریمل و…

رنگهایی که قرمز، نارنجی، مسی یا طلایی دارند در گروه رنگهای گرم و رنگهای دارای تن بنفش، آبی و سبز در گروه رنگهای سرد قرار میگیرند. هرگز رنگهای سرد را با رنگهای گرم ترکیب نکنید زیرا به هیچ وجه نتیجه خوشایندی نخواهند داشت! برای ترکیب رنگها باید به هارمونی آنها توجه کرد. مثلاً رنگ دودی ترکیب رنگهای سفید, کرم بیوتی ضد لک آبی و مشکی است که با کم و زیاد کردن مقدار هر کدام طیف رنگی تیرهتر یا روشنتر شده و تغییر میکند ولی به صورت کلی هارمونی زیبایی در کنار هم دارند. کاتالوگها را با دقت بخوانید! درجه بندی رنگها در کاتالوگها از 1 تا 10 است. هرچه این اعداد به 1 نزدیکتر باشند تیرهتر و هرچه به عدد 10 نزدیکتر باشند روشنتر خواهند بود. به این معنا که عدد یک رنگ مشکی و عدد 10 به شما یک بلوند پلاتینی بسیار روشن تحویل خواهد داد. رنگهای طبیعی یا همان گروه N قابلیت ترکیب با تمامی رنگها را دارند.

پاسخ داده شد: بیشترین سوالات در مورد رنگ مو

در ادامه مقاله، چند نکته ضروری برای درمان خشکی مو در خانه قرار دادیم که کمک به سزایی در زیباتر شدن موهایتان میکند. با این حال توصیه میکنیم پیش از هر چیز با پزشک مشورت کنید تا در صورت بروز مشکلاتی مثل تیروئیدیت، درمان صحیحی در پیش بگیرید. اگر موهای خیلی خشکی دارید، احتمالاً باید برای مدتی به موهایتان استراحت دهید. یکی از راه حلهای درمان خشکی مو، کوتاه کردن یا نوک گیری موها است. این روش کمک میکند تا موهای خشک و آسیب دیده کوتاه شوند و با تغییر سبک زندگی و استفاده از محصولات مراقبتی مو، موهای سالم و درخشان رشد کنند. بدن برای فعالیت و سلامت بیشتر، به انواع ویتامین نیاز دارد. با این حال توصیه میکنیم پیش از مصرف هرگونه ویتامین با پزشک مشورت کنید! برخی از ویتامینها ارتباط مستقیمی با سلامت مو و ناخن دارند. برای مثال ویتامین A، ویتامین C، بیوتین و مواد معدنی همچون آهن برای سلامت مو اهمیت دارند. سعی کنید در برنامه غذاییتان حتماً امگا3 و آنتیاکسیدان قرار دهید، چرا که به سلامت موهایتان کمک بسزایی خواهید کرد.

  • امکان استفاده از تخفیفهای دائمی و مناسبتی
  • روغن آرگان
  • بهترین زمان استفاده از ماسک صورت چه زمانی است؟
  • کمک به حفظ سلامت پوست سر
  • حجم: 150 میلی لیتر
  • حاوی: پروتئین شیر، روغن آرگان و کراتین
  • با آب سرد آبکشی کنید

پوست از جمله مهم ترین مواردی است که تاثیر بسزایی در زیبایی دارد، از این رو مراقبت و محفاظت از پوست بسیار مهم بوده که در صورت بی توجهی به آن، عوارض جبران ناپذیری را ممکن است داشته باشد. یکی از کارهایی که برای مراقبت و محافظت از پوست انجام می شود، استفاده از انواع لوازم آرایشی، بهداشتی از جمله کرم ها می باشد. استفاده از انواع مختلف کرم ها و آبرسان ها میتواند تاثیرات متفاوتی روی پوست بگذارد. در ادامه با عوراض استفاده از کرم های دست ساز و تقلبی بر پوست را مطالعه میکنیم. انواع مختلفی از کرم ها با تاثیرات و استفاده های متفاوت برای سنین مختلف وجود دارد که ارتباط مستقیمی با سلامتی پوست دارند. در این میان چنانچه از کرم های دست ساز یا تقلبی استفاده شود، ممکن است نه تنها سلامتی پوست به خطر بیفتد بلکه فرد دچار مشکلات دیگری از جمله ضعف اندامها یا مشکلات تنفسی نیز بشود. با استقبال مصرف کننده ها از کرم ها، افرادی با هدف کسب سود، کرم های دست ساز را وارد بازار کرده که فرمولاسیون نادرستی داشته و حاوی موادی است که زمینه ساز بروز خطرات مختلفی می باشد.

این کار را حداقل هفتهای یک بار تکرار کنید. موهای شما ممکن است از عوامل متفاوتی آسیب ببینند، وسایل حالت دهنده حرارتی، رنگ کردن مو، دکلره کردن و… بهتر است خودتان را گول نزنید. اگر موهایتان سوخته است نمیتوانید آنها را کاملاً احیا کنید، اما میتوانید بحران را تا زمانی که بتوانید موهای سوخته را کوتاه کنید، مدیریت کنید. اگر موهایتان آسیب دیده ولی هنوز سوخته محسوب نمیشود، اوضاع امیدوار کنندهتر است. به هرحال باید سعی کنید تا جای ممکن آسیب موها را ترمیم کنید، اما چطور؟ دو مادهای که به احتمال زیاد همین الان در آشپزخانه خود دارید و در واقع میتوانند برای موهای شما فوقالعاده مفید باشند، موز و روغن زیتون هستند. ترکیب این دو میتواند یک ماسک خانگی برای موهای سوخته شما بدهد. برای تهیه ماسک خانگی برای موهای سوخته، از یک موز رسیده و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون استفاده کنید. موز را مخلوط یا له کنید تا به پوره تبدیل شود.

این ترکیب باعث حذف سلول­های مرده از سطح آن و تقویت موها می­شود. سرکه سیب باعث تنظیم PH موها شده و آنزیم­های مفید بسیار زیادی دارد. را می­توان نام برد. از این رو سرکه سیب یکی از مواد بسیار موثر برای درمان و رشد سریع مو است. هر کدام برای مقاصد خاص می­توان ترکیب کرد و از فواید آن بهره­مند شد. در این قسمت برای رشد سریع تر موها طرز تهیه ماسک رشد مو خانگی سرکه سیب و جوش شیرین بیان می­شود. 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را به 3 قاشق غذاخوری آب اضافه کنید. پوست سر خود را به مخلوط حاصل آغشته کنید. این محلول را 10 دقیقه روی موهای خود نگه دارید و پس از آن با آب ولرم بشویید. از این ماسک رشد مو خانگی می­توانید دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. توجه: افرادی که پوست سر خشک دارند بهتر است از سرکه سیب رقیق استفاده کنند.

این کار را حداقل یک بار در هفته انجام دهید تا نتایج را مشاهده کنید. روغن رزماری به موهایتان کمک می کند رطوبت را حفظ کند و آن را نرم و سالم و براق نگه دارید. این مورد برای درمان بسیاری از مسائل مختلف مو مانند ریزشمو، عفونت پوست سر و خشک شدن مو استفاده می شود. همچنین برای بهبود گردش خون در سر مناسب است. می توانید روغن اسانس رزماری را در ترکیب با سایر روغن ها مانند نارگیل، زیتون یا بادام استفاده کنید. این می تواند به عنوان یک درمان روغن داغ، یا یک سرم مرطوب کننده در نظر گرفته شود. این ماده شگفت انگیز مراقبت از مو در استرالیا ریشه دارد، جایی که برای جوشاندن، سوزاندن، و کاهش آن مورد استفاده قرار می گیرد. این تنها به تازگی تبدیل به یک عنصر مراقبت از مو مورد توجه قرار گرفته است. خواص ضد باکتری و ضد قارچ آن راه حلی موثر برای حفظ سلامت پوست سر است. هنگامی که با روغن های دیگر ترکیب می شود، موها را مرطوب می کند، پوست سر را تسکین می دهد و شوره سر را به حداقل می رساند.

  • تعیین زمان ارسال کالا توسط شما
  • حاوی آرژنین برای افزایش رشد مو
  • بازسازی ساقه مو
  • • رطوبترسانی عمیق

هر سال در آستانه سال جدید میلادی، یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می شود. رنگ سال مشخص شد: کمپانی پنتون، رنگ قرمز پرشین (Viva Mage a) را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ ۱۴۰۲ معرفی کرد. Viva Mage a یک رنگ قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز قرمز است. رنگ قرمز پرشین Viva Mage a انتخاب شده توسط موسسه پنتون با کد رنگی Pa o e 18-1750 می باشد. پنتون مرجع جهانی رنگ سال 2023 را به صورت رسمی Viva Mage a معرفی کرد. قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است. قرمز آتشین (Viva Mage a) با کد PANTONE ۱۸-۱۷۵۰ رنگ سال ۲۰۲۳ است. Viva Mage a با فراخوانی نیروهای طبیعت، روح ما را تقویت میکند و به ما کمک میکند تا قدرت درونی خود را بسازیم. رنگ ۲۰۲۳ ویوا مگنتو رنگی قدرتمند و قرمز متحرکی است که روح سرکش خود را بدون هیچ محدودیتی ابراز کرده و از هر کسی که شور زندگی و روحیهای سرکش در سر دارد، استقبال میکند.

اطمینان حاصل کنید که تمام موهایتان را بپوشانید. نرم کننده را روی روغن بزنید. اجازه بدهید ۵ دقیقه روی سر بماند. موها را بشویید و خشک کنید. می توانید این کار را تا سه بار در هفته و یا هر بار که موها را می شویید انجام دهید . متوجه خواهید شد که موها کمتر مستعد آسیب می شوند. روغن کرچک برای رشد موهای ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد اما بسیاری از خواص نرم کننده آن آگاه نیستند نرم کنندگی چیزی است که رطوبت را حفظ می کند . چسبندگی این روغن باعث انعطاف پذیری رطوبت می شود. محتوای پروتئین بالای آن اجازه می دهد تا لکه های کراتین آسیب دیده را در موهای خود پر کنید، موهایتان را صاف، براق و کمتر مستعد شکنندگی کنید. یک قاشق غذاخوری روغن کرچک را به دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. برای رشد مو آن را روی پوست سر ماساژ دهید ، همچنین روی انتهای مو تمرکز کنید قبل از رفتن به رختخواب، این مخلوط را روی موهای خشک بمالید.

این 10 هک شما را (r) رنگ مو (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند|چه کاری می توانید انجام دهید تا رنگ مو خود را از تخریب توسط رسانه های اجتماعی نجات دهید؟|آنها در مقابل درآمدهای CPA را با اینها ساخته شده با رنگ مو. این غمگین}

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ریمل ژله ای اسنس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی