مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بالکن خانه، فضای دنجی را برای آپارتمان خود ایجاد کنید و از آن مخصوصا در فصل تابستان و گرما برای مهمانیهای خود استفاده کنید. باید از بالکن در خانه بهدرستی استفاده کنید و مانند دیگر فضاهای خانه برای دکوراسیون آن زمان و هزینه خرج کنید! بهراحتی میتوانید با ایدههای خاص و خلاقانه، بالکن زیبا و هیجانانگیزی را جایگزین بالکن ساده فعلی کنید. ما در این مقاله کار شما را راحت کردهایم. دکوراسیون اتاق مستر پنج ایده خلاقانه و جذاب را برایتان قراردادهایم تا با بهکارگیری آنها فضای بالکن خانه خود را رویایی و زیبا کنید! چوب ترمو یا ترموود از جمله مصالحی است که مقاومت بالایی در برابر برف، باران، گرما، سرما و سایش دارد. همچنین مصالحی در دسترس با قیمت مناسب است. از آنجایی که بالکن در فضایی خارج از خانه و در معرض فضای باز است؛ اگر میخواهید از مصالحی مانند ((چوب)) که باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمی میشود، استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم از ((مصالح ترموود)) برای کف بالکن خود استفاده کنید!

اتاق فراری ۴ الی ۶ نفره با مدتزمان ۶۰ دقیقه. در قصه این بازی صاحب جدید امارت مارستونها با اتفاقات عجیب و هولناکی روبهرو شده و از شما که یک تیم متخصص اتفاقات ماورا الطبیعه هستید درخواست کمک میکند. بازی جدید و متفاوت دیگری که در ژانر ترسناک توانسته است در ۸ ماه اخیر بهعنوان پرفروشترین اتاق فرار تهران بین گیمرها محبوب شود، آرماگدون است. این بازی تحولی در صنعت اتاق فرار است که به علت پیچیده و طولانی بودن توضیحات این بازی به خواننده پیشنهاد میکنم دررابطهبا این بازی در فضای اینترنت جستوجو و مطالعه کنند. اتاق فرار سرقت یک بازی با ژانر پلیسی است که میتوانید در قالب یک تیم ۲ الی ۵ نفره و زمان ۶۰ دقیقه آن را تجربه کنید. در این بازی برخلاف همیشه، شما نقش منفی یا همان آدم بدهای داستان را بر عهده دارید. یک گروه تبهکار شما را که گروهی از سارقین هستید استخدام کرده تا وارد دفتر کارآگاه توانا شوید و مدارکی که کارآگاه علیه تبهکاران جمع کرده را به سرقت ببرید!

این نوع پرده هم انعطاف پذیر است و هم جلوه ای شیک و مدرن به فضا می دهد. 7. اتاقتان را بیش از حد شلوغ جلوه ندهید! توجه داشته باشید که آرامش، رکن اصلی فضای اتاق خواب است. برای ایجاد چنین فضایی باید تا حد امکان از شلوغی دوری کنید و فضای مرتب و خلوتی به وجود آورید. پس با در نظر گرفتن این نکته، سعی کنید که وسایل غیر ضروری را در کمد و کمد دیواری چیدمان کنید. همچنین می توانید آن هایی که کاربرد خیلی کمی دارند را زیر تخت جا دهید. به علاوه پیشنهاد می کنم، از دکوری و اکسسوری های تزئینی به صورت محدود استفاده کنید و آن هایی که خیلی خاص هستند و نیازشان دارید را در اتاق قرار دهید. 8. هارمونی را فراموش نکنید! یکی از نکات طراح داخلی، ایجاد هارمونی و هماهنگی در فضا است. برای این که چنین فضایی در اتاق خوابتان ایجاد کنید، ابتدا دکور کل منزلتان را در نظر بگیرید.

همچنین میتوانید ترتیب حروف الفبای اسم هر کودک را طراحی کرده و با نمد آن را بدوزید و در دیوار اتاق کودکان نصب کنید. کاغذ رنگیها در دسترس و ارزان هستند و به راحتی میتوانید گلهای کاغذی بزرگ و زیبایی متناسب با رنگ محیط بسازید. طرحهای زیادی با کاغذ رنگی میتوان ساخت که با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوان به ایدههای زیادی برای تزیین اتاق دست یافت. تزیین و چیدمان اتاق کودک دو نفره با کاغذ رنگی بسیار ساده است. اگر شخصیت کارتونی خاصی مورد علاقه کودک هست، میتوانید آن را بسازید و در چیدمان اتاق کودک دو نفره از آن استفاده کنید. مطمئن باشید این عروسک یکی از بهترین عروسکها برای کودکانتان خواهد بود. بهتر است در چیدمان اتاق کودک دو نفره از گلدان استفاده کنید. اگر اتاق دارای طاقچه است گلدانها را روی طاقچه بچینید. سعی کنید به کودک خود بیاموزید، خودش گلهای اتاقش را آبیاری کرده و از آنها مراقبت کند. میتوانید سبدهای کوچک را با پارچههای زیبا پوشش داده و به عنوان نظمدهنده در قفسه یا کتابخانه قرار دهید.

منحنیها و قطعات نامتقارن با فرم آزاد که در نوع خود تقریباً قطعههای هنری هستند، جای مستطیل را گرفته است. اثاثیه یا لوازم داخلی را با توجه به تابلوی بالای تحت انتخاب کنید و ایده اشکال، اندازه ها و پارچه های خود را بر اساس آن انتخاب کنید. در یک اتاق خواب مدرن، سطوح مختلف و انواع ایدههای نورپردازی اتاق خواب مهم است. میتوانند به تغییر حالت شما عملا - مثلاً آماده شدن برای کار - به استراحت یا خواندن قبل از خواب - کمک کند. مزایای پارتیشن‌ بندی و این چیزی است که در هنگام انتخاب رنگ نیز باید در نظر گرفته شود. هنگام انتخاب نور مناسب برای اتاق خواب به عملکرد و زیبایی شناسی فکر کنید. “نور باید کم باشد، اما مهم است که بتوانید بخوانید”. اگر چندان علاقه ای به نورهای سقفی در اتاق خوابهای مدرن ندارید، اغلب از چراغهای دیواری کوچک در کنار تخت برای نور جذاب بیشتر استفاده کنید. فقط به ایده های کاغذ دیواری اتاق خواب برای چهار دیواری خود نگاه نکنید.

” تعریف می کند. بنابراین می توان گفت معنای مقیاس و تناسب با هم در آمیخته است. مقیاس به معنای وزن بصری یک شی بوده و تناسب در مورد مقایسه وزن بصری یک شی با سایر اشیا پیرامون آن و یا کل فضای داخلی می باشد. تا به اینجا، ۵ اصل معماری داخلی را بررسی کردیم: توازن، تاکید، کنتراست، ریتم و مقیاس. به نظر می رسد این 5 اصل در مورد تصویر کلان تری از فضا حائز اهمیت باشند. حال می خواهیم کمی در فضا دقیق تر شده و نگاهی ریزبینانه تر داشته باشیم. جزئیات خیلی راحت می توانند مورد چشم پوشی قرار گیرند. جزئیات شامل اشیا دکوراتیو و ریزه کاری های آنها می شود مانند لبه پرده ها یا نوار دوزی کوسن ها، قاب عکس ها، قرنیز ها و ازاره ها و حتی دستگیره کابینت ها و یراق آلات مبلمان ها. نمونه هایی از جزئیاتی که کمتر به چشم می خورند زنجیر آویز روشنایی هاست یا محل تلاقی قرنیزها در کنج ها (و کیفیت نصب آنها)، قاب کلید و پریزها و بسیاری موارد دیگر.

برای این منظور میتوانید تخت خواب را به عنوان نقطه مرکزی انتخاب کنید. برخی طرحها و نقوشی که در طراحی داخلی به کار بردهمیشوند، فضایی رمانتیک و یا فضایی مردانه را ایجاد میکنند. در حالی که برخی نقوش و الگوهای دیگری وجود دارند که علاوه بر این که فضایی کودکانهتر را در اختیار شما قرار میدهند، هم با شخصیت آقایان سازگار بوده و هم برای خانمها مناسب هستند. استفاده از چنین نقوشی برای ایجاد فضایی متعادل وبه حداقل رساندن اشتباهات طراحی اتاق خواب در زمینه دیوارها و کاغذ دیواری بهتر خواهد بود. از میان طرحهایی که بر روی روتختی وجود دارند، مشخصترین رنگ آن را انتخاب کرده و آن را در روبالشیها بکار ببرید. البته پالت رنگی که انتخاب میکنید نیز بسیار مهم است. در حالی که رنگهایی مانند کرم، صورتی و رنگهای پاستلی فضایی رمانتیک ایجاد میکنند، رنگهایی مانند لاجوردی، قهوه ای و سبز تاثیر قدرتمند تری را در دکوراسیون روستیک به نمایش میگذارند. با انتخاب ملحفه تخت، روبالشیها و کوسنهای تزئینی ساده و بافت دار، میتوانید فضایی ساده تر و مدرن تر را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

اگر به نظرتان هزینۀ قاب زیاد میشود، قابهای خام را خودتان تهیه کرده و متناسب با فضا، رنگ کنید. عکسهای خودتان، روح خانۀ شما هستند. در همۀ دکوراسیونهای مدرن، بخش مشخصی از خانه به قاب عکسها اختصاص داده شده است. از بین عکسهای سفر، خاطرات دوستداشتنی، و دوستانتان، چندین عکس انتخاب کنید. به روشهای متفاوتی میتوانید از آنها استفاده کنید. گذاشتن عکسها روی میز، یا آویز کردنشان روی دیوار، هرکدام جلوۀ خاص خودش را دارد. با این روش، همیشه بین خاطرات خوب خود قرار دارید. طاقچههای خانههای قدیمی را دوباره احیا کنید. با قرار دادن صفحههایی که مستقیما به دیوار خانۀ شما وصل میشوند، میتوانید وسایل تزیینی، و قاب عکس یا یادگاریهای سفرهایتان را سامان دهید. استفاده از طاقچهها در خانههای مدرن بسیار کاربرد دارد. میتوانید از طاقچه برای وسایل آشپزخانه و یا حمام نیز استفاده کنید. قرار دادن حولههای رنگی بر روی آن نه تنها تزئین به حساب میآید، بلکه باعث شکل دادن به فضا هم میشود. پردههای خانه را تغییر دهید.

با ما همراه بمانید. مدل دکوراسیون مدرن را بهتر بشناسیم! روش زندگی در سالهای اخیر تغییرات زیادی داشته است. استفاده از فنآوری و تهیه لوازم مدرن برای منازل از یکسو و زندگی در محیطهای مدرن و آپارتمان نشینی از سوی دیگر باعث شده تا شکل ظاهری منازل و نمای چیدمان وسایل در آنها تا حدود زیادی عوض شود. در روش مدرن که به آن سبک دکوراسیون مدرن میگویند، استفاده از ملزومات شیک و امروزی متداول است. در این مدل دکوراسیون، خبری از شلوغی وسایل و کاربرد آنها به شکل درهم نیست. سادگی و در عین حال شیک بودن وسایل دکوراتیو، همچنین کاربرد لوازم چندمنظوره که کمجا و کاربردیتر هستند از دیگر مشخصههای این روش بهشمار میرود. نورپردازی در سبک مدرن بسیار حرفهای بوده و شامل ترکیبی از نورهای مخفی و کاربردی است. استفاده از لوازم نورپردازی امروزی مانند انواع آباژور مدرن نیز بخشی از این شیوه را تشکیل میدهد. مبلمان و دکوراسیون در مورد پوشش دیوارها و استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری و کاربرد بجا و مناسب از رنگها هم بخش بزرگی از موضوع دکوراسیون را تشکیل میدهد.

  • حتماً در هر فصل دکور خود را تغییر دهید
  • سبک دکوراسیون سنتی دارای خطوط منحنی است
  • ارگونومی لوازم رعایت شده باشد
  • دسته ی مبل های اسپرت پهنتر است
  • استفاده از رنگهای خنثی
  • فرم و فضا
  • انتخاب نادرست سنگ روی جزیره آشپزخانه

همه سایه های رنگ آبی در دکوراسیون کاربردی هستند. بعضی از طیف های رنگ آبی می توانند خنثی باشند. رنگ آبی می تواند در سبک های مختلف دکور منزل مورد استفاده قرار بگیرد. آبی به خوبی با رنگ های متعدد کار می کنند برای همین پالت رنگ مورد نظر شما را از بین نخواهد برد. مبل اسپرت آبی با وسایل چوبی به شکل جذابی هماهنگ می شود. اگر به دنبال یک دکوراسیون چشم گیر هستید ترکیب مبلمان آبی با کوسن زرد را امتحان کنید. خاصیت خیره کنندگی رنگ زرد در زمینه آبی یا سورمه ای فوق العاده تاثیرگذار است. استفاده از وسایل تزئینی حصیری مثل سبد یا گلدان حصیری در کنار مبلمان اسپرت آبی جلوه متفاوتی به منزل شما خواهد داد. سبز زمردی رنگی است که هم در مبلمان راحتی و هم در مبلمان استیل به خوبی خود را نشان می دهد. پارتیشن ثابت طیف های تیره سبز مثل سبز یشمی یا سبز زمردی ترند محبوب سال 2020 برای انواع مبل اسپرت بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی