مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰ ق.ظ

تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل S4

تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل S4

xiaomi tv2160 میباشد که تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت کاملاً طبیعی به نمایش می گذارد. برای این تلویزیون اسمارت شیائومی از دو بلندگوی دو کاناله استفاده شده است که هر کدام از این بلندگوها توان تولید 10 وات صدا را دارد که روی هم 20 وات صدا را تولید میکند. این شرکت برای ارتقا بخشیدن به کیفیت صدا در این تلویزیون از فناوری های خاصی استفاده کرده است تا صدای این تلویزیون اندروید دار را به صورت واضح و همه جانبه به گوش کاربران خود برساند. تلویزیون گلوبال شیائومی جزوه تلویزیون های ارزان قیمت موجود در بازار می باشد که با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون قیمتی بسیار مناسب را دارد. فروشگاه اینترنتی آریانا کالا نمایندگی فروش تلویزیون شیائومی در بانه و گناوه میباشد، که آنها را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود در سراسر کشور ارسال میکند. تلویزیون 55 اینچ xiaomi مدل 4s از طریق فناوری Smart Home Control یا هوش مصنوعی می توانید از طریق تلویزیون گلوبال شیائومی خود سایر لوازم خانگی خود را کنترل کنید. شما می توانید با مچ کردن تلویزیون خود یخچال فریزر یا لباسشویی های هوشمند خود را از طریق تلویزیون خود تنها از طریق صوت کنترل کنید و می توانید برنامه های دلخواه خود را به آن بدهید. از نظر هوشمند بودن این تلویزیون را میتوانید به عنوان یکی از برترین تلویزیون های هوشمند همراه با قیمت مناسب در بازار معرفی کرد. LE، پورت AV، وروی هدفون و کابل LAN بهره برده است. این تلویزیون 55 اینچ اسمارت شیائومی از لحاظ ظاهری نمایی بسیار زیبا و لوکس را دارد که اگر آن را در محل پذیرایی خانه خود قرار بدین نمایی بسیار زیبا و لاکچری را به خانه شما می دهد. اگر به تصویر پایین نگاه کنید.

  • کروم کست داخلی
  • توجه به امکانات و مشخصات تلویزیون
  • کیفیت تصویر بی نظیر
  • Afraland - 5 ماه پیش
  • زاویه دید کم

xiaomi tvیکی دیگر از ویژگیهای مثبت mi remote پوشش بیشتر برندهاست. ، همه و همه میتوانند تحت کنترل mi باشند! تصور کنید گوشی موبایلتان در دست راست و یک ریموت معمولی هم در دست چپتان است. گوشیتان 20 درصد شارژ دارد و باتری کنترل معمولی هم ضعیف شده است. حال میخواهید شبکه تلویزیون را عوض کنید. کدامیک عملکرد بهتری دارد؟ تا آماده شوید، بیرون بروید، چند باتری تهیه کنید و برگردید و باتریها را در ریموت قرار دهید چقدر طول میکشد؟ ولی اگر گوشی را شارژ کنید چند دقیقه معطل میشوید؟ فرض کنید موبایل و کنترل هردو باهم گم شدهاند. کدامیک زودتر پیدا میشوند؟ شما میتوانید با تماسگرفتن با خطتان، گوشیتان را در عرض 30 ثانیه پیدا کنید؛ اما آیا ریموتها به این زودی و راحتی پیدا میشوند؟ جدا از آن، برخی وسایل باتریهای مخصوصی دارند که هرجایی پیدا نمیشوند؛ اما نمیتوان برای همیشه با آنها خداحافظی کرد. در این شرایط هم بهترین گزینه برای شما، استفاده از برنامه mi remote است. حالا وقت آن رسیده است که انتخاب نهاییتان را داشته باشید. آیا راحتی را دوست دارید؟ مشتاق استفاده از برنامههای نهچندان متدوال هستید؟ گوشی موبایلتان تبدیل به وسیلهای شده است که میتواند بسیاری از نیازهای روزانهتان را برطرف کند؟ اگر پاسختان به هرکدام از سوالهای قبل مثبت بود، برنامه mi remote مخصوص خود شماست!

تلویزیون شیاومی

نمایشگر 75 اینچ تلوزیون شیائومی 75 اینچ MI TV Q1 با صفحه نمایشی بزرگ و لذتی بی نظیر در تماشای تصاویر دلخواه و منتخب خود بر روی صفحه تلوزیون به ما میفهماند که تکنولوژی شیاومی برتر در نوع خود میباشد . طراحی و ساخت تلوزیون به گونه ای میباشد بدون حاشیه و هر چیزی که حواس از تماشا را پرت نماید ساخته شده و طرح گردیده است که اکنون در خدمت بشریت قرار دارد. تلوزیون شاومی MI TV Q1 75 اینچ دارای دید حماسی که در زنده بودن تصاویر و تطبیق احساس و فکر ,حضور در تصویر را همگام میسازد . صفحه نمایش 75 اینچ مکمل طراحی سه طرفه بدون حاشیه است که به ما این امکان را میدهد بر روی عکس و تصویر تمرکز کنیم و از یک تجربه بصری لذت ببریم . شرکت شیاومی با استفاده از کیفیت تصویر QLED در تلوزیون 75 اینچ مدل MI TV Q1 برای دستیابی در گستره کیفیت رنگ و درخشش تصویر و زنده بودن تصاویر و عکس استفاده نموده است .

xiaomi tvدر صفحه ی بعدی تلویزیون یک سری از قابلیت ها را به صورت Slide Show یا اسلاید نمایش می دهد و می توان آن ها را با دکمه جهت نمای سمت راست رد کرده تا سریعتر تمام کالی ناب شوند. صفحه بعدی از شما موقعیت یا Location می خواهید که باید گزینه yes را بزنید. در صفحه بعد تر از شما منطقه و یا Region را می خواهد که بر روی Spain یا اسپانیا تنظیم می کنید. صفحه بعدی از شما می خواهد تا کدی را وارد کنید . این کد برای کنترل والدین روی بچه ها می باشد و Parental Control نام دارد. رمز را نمی توانید به صورت 4 عدد صفر یعنی (0000) وارد کنید. مرحله بعدی مروبط به اسکن کانال های دیجیتال می باشد. شما این مرحله را Skip بزنید و بعد تر در منو وارد شوید و کانال ها را جستجو کنید. اگر از شما خواست که کدام کانال ها را جستجو می کنید شما کانال های آنالوگ و دیجیتال را انتخاب کنید. اگر تعداد از کانال ها بعد از جستجو توی لیست نبودند جستجو را تکرار کنید.

ریموت کنترل بلوتوثی این تلویزیون دارای دکمه مخصوص اجرای Google Assistant است و شما با فشردن آن می توانید دستورات صوتی مختلف را اجرا کنید. شما می توانید کانال ها را عوض کنید یا برنامه خاصی را اجرا کنید. همچنین می توانید به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازید یا سوالات مختلف خود را از دستیار صوتی گوگل بپرسید. همانطور که گفتیم این تلویزیون از اینترنت اشیاء یا IoT نیز پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از طریق دستیار صوتی گوگل خانه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند خود را نیز کنترل نمایید. به کمک این ویژگی بسیاری از کارها آسان تر از همیشه انجام می شوند. دستیار صوتی گوگل ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد یا در آینده و توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. دستیار صوتی گوگل ممکن است برای تمام زبان ها، گویش ها و لهجه ها در دسترس نباشد. برخی از دستورات صوتی Google Assistant ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

xiaomi tvتصاویری عمیق و رنگ های غنی که بیننده را به درون خود می کشد تنها از این فناوری پیشرفته بر می آید . در حقیقت دالبی ویژن یک فرمت پویا است که در لحظه بر روی فریم به فریم و تمام گوشه کناره های تصاویر کار می کند . در واقع این فرمت به جای آن که به صورت جامع تصاویر را بررسی کند آنها را به هزاران قسمت تقسیم می کند و صحنه ها را بسیار شفاف و زلال پخش می کند . شیائومی برای آنکه زاویه دید ، روشنایی ، سرعت پاسخدهی و محدوده رنگ ها را افزایش دهد این تلویزیون را به پنل IPS مجهز کرده است . در واقع به لطف این پنل است که این تلویزیون می تواند یک گزینه مناسب برای بازی کردن باشد . به عبارتی کنتراست بسیار بالایی که این پنل ایجاد می کند زمینه را برای نمایش بهینه محتوای HDR فراهم می کند و موجب می شود که تصاویر بسیار پویا و پر جنب و جوش و واقعی به نظر بیایند .

 

با نسخه 10 اندروید به کار گرفته شده در این تلویزیون، شما به دریایی از امکانات و برنامهها دسترسی خواهید داشت. میتوانید به اینترنت متصل شوید و چندین ساعت از گشت و گذار در آن لذت ببرید. همچنین میتوانید موبایل یا دیگر وسایل الکترونیکی خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای آن در صفحه نمایش بزرگ، لذت ببرید. رابط کاربری که شیائومی برای تلویزیون خود در نظر گرفته است، PATCHWALL نام دارد و با استفاده از آن، تجربه شیرینی را از کار با این تلویزیون خواهید داشت. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU از نظر اتصالات هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تلویزیون دارای 2 پورت مجزای USB و 3 پورت HDMI است. یکی از پورتهای HDMI این تلویزیون، نسخه 2.1 است که از Earc پشتیبانی میکند و سرعت انتقال بسیار بالایی دارد. این تلویزوین از بلوتوث نسخه 5 هم پشتیبانی میکند.

تلویزیون شیائومی

تمامی این مدلها 8 گیگابایت فضای ذخیرهسازی دارند و در کنار اندروید تیوی 11، از خدمات گردآورنده محتوای PatchWall، کرومکست داخلی و دستیار گوگل نیز بهره میبرند. همچنین تمامی مدلها توانایی پشتیبانی از اکثر پلتفرمهای مطرح استریم، اپلیکیشن Mi Home و Miracast را هم دارا هستند. در بخش اتصالات نیز تمامی مدلها با وایفای دو بانده و بلوتوث 5.0 عرضه خواهند شد. سایر درگاههای این تلویزیونها شامل مواردی چون 2 درگاه HDMI 2.0 به همراه 2 درگاه USB، اترنت، AV، اپتیکال و یک درگاه برای جک 3.5 میلیمتری هدفون میشوند. لازم به ذکر است که یکی از درگاههای HDMI از ALLM (Auto Low Latency Mode) و ARC برای دالبی اتموس هم پشتیبانی میکند. به این مورد هم اشاره کنیم که مدل 32 اینچی اسپیکرهای 20 واتی دارد و دو مدل بزرگتر نیز از اسپیکرهای 24 واتی برخوردارند. همچنین هر سه مدل از صدای دالبی پشتیبانی میکنند اما ویژگیهای DTS:X و DTS Virtual: X محدود به مدلهای FHD هستند.

البته طبیعیست که کیفیت این تلویزیون به مدلهای اولد یا کیولد نمیرسد اما بهازای مبلغی که پرداخت میکنید، بهترین خروجی را تحویل شما میدهد. انتخاب بین اندروید تیوی ۱۰ و رابط کاربری پچوال شیائومی به سلیقه شما بستگی دارد، اما من برای دوستداران اندروید خالص اولی را پیشنهاد میکنم. هر دو حالت بسیار روان و بدون لگ و تأخیر محسوس اجرا میشوند. قابلیت افزودن اکانت گوگل و اکانت شیائومی و نصب برنامههای مختلف هم از دیگر ویژگیهای این تلویزیون هوشمند است. تنها ایرادی که میتوان به این تلویزیون گرفت، استفاده از پلاستیک براق در قاب تلویزیون و حتی پایههای پلاستیکی است که کمی از جذابیت محصول میکاهد. با این حال میتوان بهخاطر قیمت مناسب از این ایراد چشمپوشی کرد.در نهایت اگر بهدنبال یک تلویزیون نسبتاً بزرگ با قابلیتهای پرشمار و کیفیت تصویر عالی هستید، تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 یکی از بهترین گزینهها محسوب میشود. تفاوت اسمارت تی ویها با انواع معمولی مربوط به پردازندهای است که در آنها مورد استفاده قرار گرفته است. تفاوت دیگر مربوط به قیمت تلویزیون هوشمند با انواع معمولیست. امکان نصب نرمافزار-امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین-امکان بازدید صفحات وب و مواردی که با استفاده از اینترنت امکانپذیر است با استفاده از آنها انجام میشود.

  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  • حالت کودک برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم کودکان
  • آیا این تلویزیون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟
  • نرم افزار Patchwall
  • تلویزیون شیائومی
  • بلندگوهای Bass Reflex
  • جک هدفون 3.5 میلی متری

اهمیت و تاثیر آن : تجربه گیمینگ با قابلیت موشن اینترپولیشن فعال برای بهبود تجربه بصری گیم هایی که نرخ فریم فوق العاده ای ندارند. به طور خلاصه تاخیر ورودی یعنی میزان تاخیر بین دستور ورودی شما با Gamepad یا کنترلر تلویزیون و پاسخدهی دستگاه و پنل به دستور شما که در تجربه Gaming از مهم ترین معیارهای انتخاب تلویزیون محسوب می شود . معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 1080p@120hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد. معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 1440p@60hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد. معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 1080p@120hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد. معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 4K@60hz را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد. معنی : یعنی تلویزیون قادر است تا ورودی 4K@60hz با دقت Chroma 4:4:4 را بدون مشکل از ورودی های فیزیکی رایج مانند HDMI نمایش دهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی ۷۵ اینچ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی