مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی تکنولوژی و فناوری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۱۳ ب.ظ

خرید استوک لپ تاپ و قیمت لب تاپ لنوو دست دوم

بدنه این لپ تاپ از ترکیب فلز آلومنیوم و منیزیوم ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر ضربه بالاتر برده است. لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3 دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچ با کیفیت تصویر Full HD با تکنولوژی LED backlight، روکش ضد تابش یا Anti Glear و تکنولوژی IPS می باشد. روکش مات ضد تابش، یکی دیگر از خصوصیات نمایشگر می باشد، کە بە شما این امکان را می دهد تا در محیط های پر نور و روشن روز با آن کار کنید و تصویر روشن و واضحی داشتە باشید.خرید استوک لپ تاپ  مدل هایی که به این قابلیت مجهز نیستند زمانی که در محیط های پر نور بخواهید فیلم ببینید نمایشگر حالت آینه ای پیدا می کند و به جای فیلم تصاویر اطراف را منعکس می کند. IPS بودن مانیتور دیگر ویژگی مهم ZBook 17 G3 Mobile Workstation می باشد. صفحە نمایش های با این مزیت بە شما این امکان را میدهند تا زاویە 170 درجەای دید داشتە باشید و دقیق مانند کسی کە روبروی صفحە نمایش نشستە باشد، با همان کیفیت تصاویر را مشاهدە کنید.

  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX506LH
  • Fingerprint reader
  • مانیتور لپ تاپ شما نیازمند سلیقه شما است
  • NVIDIA Quadro FX 1800M graphics with 1GB dedicated GDDR3 video memory (128 Bit @ 1100 MHz)

وزن لپ تاپ به طور کلی 2 کیلوگرم است. و Dell inspiron 5423 با توجه به وزن ایده آلش در میان لپ تاپ های سبک وزن قرار می گیرد. لپ تاپ های سبک وزن این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرند. چرا که آنها دائما در حال جا به جایی لپ تاپ ها هستند. و اگر لپ تاپ وزن سنگینی داشته باشد کاربر را دچار زحمت می کند. صفحه کلید این لپ تاپ نیز بسیار با کیفیت و خوش ساخت است. این صفحه کلید از یک پلاستیک بسیار باکیفیت ساخته شده است. و همین باعث می شود که دارای کلیدهایی بسیار نرم و روان باشد. تاچ پد این لپ تاپ نیز در اندازه کاملا استانداری ساخته شده است. این تاچ پد بسیار روان می باشد و هیچ مشکل خاصی ندارد. در پایان و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که لپ تاپ استوک Dell inspiron 5423-i5 یکی از لپ تاپ های بسیار خوبی است که هر کاربری از داشتنش لذت خواهد برد. این لپ تاپ بسیار خوش ساخت در همه زمینه ها بسیار خوب عمل می کند.

این لپ تاپ ها در کشورهای آمریکا و بخش زیادی از کشورهای اروپایی جمع آوری می شوند. با توجه به روزرسانی مداوم سخت افزار و نرم افزارهای موجود، کاربران در این کشورها ترجیح می دهند خود را به روز نگه دارند. به همین علت تعداد زیادی از شرکت های اروپایی پس از عدم فروش این محصولات، ترجیح می دهند آن ها را به کشورهای خاورمیانه و بخشی از کشورهای آفریقایی ارسال کنند. به عبارت دیگر در بسیاری از شرایط ممکن است با انتخاب یک لپ تاپ استوک بتوانید محصول کاملا نو و آکبند در اختیار داشته باشید. آیا لپ تاپ دست دوم ارزش خرید دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال بیایید چند نکته ساده را به صورت اجمالی با هم مرور کنیم. آیا قبل از خرید لپ تاپ تست های مورد نظر را بر روی آن انجام داده اید؟ آیا از صحت و سلامت لپ تاپ مورد نظر اطمینان حاصل کرده اید؟

اینها همه از مواردی هستند که دلیلی بر معیوب بودن باتری می باشند. در اولین مرحله از تست باتری و شارژر لپ تاپ استوک به تست باتری می پردازیم . برای تست راه های متفاوتی وجود دارد. قیمت لپ تاپ دست دوم hp ساده ترین راه آن است که باتری را فول شارژ کنید و در حالتی که فقط از باتری استفاده می کند ، چند کلیپ تصویری را پخش کنید. زمان شروع تست خود را یادداشت کنید و بررسی کنید بعد از چند دقیقه شارژ لپ تاپ پایان می یابد. در صورتی که این زمان کمتر از ۱ ساعت باشد این نشان از ضعیف بودن باتری دارد.این اصولی ترین و ساده ترین روش است. این روش کلی است و شما می توانید برای هر لپ تاپی از این روش استفاده کنید. در صورتی که باتری برای مدت طولانی استفاده نشده باشد، در اصطلاح گفته می شود باتری به خواب رفته است. برای رفع این مشکل شما می توانید برای مدت طولانی ۷ الی ۸ ساعت باتری را به شارژ بزنید تا دوباره زنده شده و شروع به شارژ شدن بکند.

  • لپ تاپ استوک ایسر
  • عمر متوسط باتری
  • کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE MX 130
  • HP EliteBook x360 1040
  • سرعت ساعت: 6 هسته 2.6 گیگاهرتز

در قسمت بالای آن دو قسمت “کارایی” و “سلامت” را نشان می دهد. در حالت عادی کارایی هارد PERFORMANCE باید ۱۰۰% باشد و سلامت هارد HEALTH نیز باید ۱۰۰% باشد. در طول زمان این مقادیر ممکن است کم شود، اما زمانی که شما یک لپ تاپ استوک می خرید سعی کنید دستگاهی انتخاب کنید که سلامت هارد آن ۱۰۰% باشد. ولی اگر به کمتر راضی شدید نباید این عدد کمتر از 80 درصد باشد. در غیر این صورت بهتر است به همراه خرید دستگاه استوک یک هارد نو برای آن نیز خریداری کنید. در قسمت پایین تر برنامه، تعداد روزهای کارکرد و سرعت هارد را نیز نشان می دهد و همچنین بیشترین دمایی که هارد متحمل شده نیز در سمت چپ برنامه می توانید ببینید. برای تست حافظه های اس اس دی ssd نیز نرم افزار SSD Life Pro پیشنهاد می شود. ابتدا مطمئن شوید بر روی صفحه نمایش خط و خشی وجود ندارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ Asus در حال حاضر ارزش خرید بالایی دارند؛ زیرا این برند میان قیمت و عملکرد تعادل برقرار کرده و طراحی هوشمندانهای را به این توازن بهترین لپ تاپ های راگ اضافه میکند. به همین منظور برای انتخاب بهترین لپ تاپ ایسوس مخصوص بازی لازم است که بهترین لپ تاپ های راگ از لحاظ مشخصات فنی و قیمت بررسی شوند. اگر بدنبال یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که قصد داریم مواردی بسیار خوبی را در این زمینه برای شما عزیزان معرفی نمائیم. بررسی تمامی لپتاپ های معرفی شده بطور کامل انجام گرفته است که در این زمینه میتوانید به نقاط قوت و ضعف آنها دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که قیمتی تقریبی هریک از محصولات زیر در توضیحات بخش مربوط قرار گرفته است تا بتوانید با قیمت خرید آنها نیز آشنا شوید. لپ تاپ های سری راگ ایسوس قدرت بالا، قیمت مناسب و عمر شارژ باتری بادوامی دارند و عملکرد عالی خود را در بسیاری از بازیهای پی سی (PC) نشان میدهند.

لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با توجه به سختافزار آن یکی از بزرگترین دغدغههای طراحان و گرافیستها میباشد. قیمت لپ تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد. به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازههای قیمتی مختلف بهترین لپتاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح دادهایم. پیش از این در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی (2021)، به پارامترهای مهم در زمان خرید اشاره کردهایم. این بازه قیمتی برای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی امور 2 بعدی مانند فتوشاپهای متوسط و نیمهسنگین مناسب است. لپ تاپ لنوو V15-OD در این بخش بهترین انتخاب است. Hp 15-DW3158NIA یکی از بهترین گزینههادر لیست لپ تاپ برای کارهای گرافیکی است. این لپ تاپ از یک پردازنده Core i5 نسل 11، رم 8GB DDR4 2666MHz، حافظه اس اس دی 512 گیگ و یک گرافیک نسل جدید 2GB MX350 GDDR5 بهره میبرد.

قبل از انتخاب حتما تکبه تک نکات زیر رو اجرا کنید و بعد هم با خیال راحت خرید کنید. همهی ما میدونیم که وجود این دو تاثیری در کارایی لپ تاپ ندارن و به هر دلیلی ممکنه یک لپ تاپ استوک جعبه و شارژر نداشته باشه. بهخصوص لپ تاپهای استوکی که وبسایتهای فروش کالای استوک عرضه میکنن. اما با توجه به اینکه هیچ شناختی نسبت به فروشنده، سابقه خرید و فروش قبلی لپ تاپ مورد نظر ندارید، بهتره اعتماد رو کنار بذارید و وجود جعبه و شارژر رو بهعنوان یک اصل مهم بپذیرید. وجود جعبهی لپ تاپ و تطبیق اطلاعات اون با موارد درج شده روی لپ تاپ به شما اطمینان میده که کالای مورد نظر دزدی نیست. حتی در بخش دیگهای هم به کمک شما میاد که در ادامه به اون میپردازیم. گاهی اوقات لپ تاپی که میخرید، در صورتی که دست دوم باشه، نیازه تا باتری اون رو به خوبی بررسی کنید.

  • تماس با ما
  • ال سی دی و تاچ تبلت - ال سی دی-ال ای دی تبلت
  • Dell Latitude 14 Rugged
  • صفحه نمایش: Full HD Display - 4K Ultra HD Molecular Display

یکی از نقاط ضعف آن عمر باتری حدود پنج ساعت محسوب می شود که کمتر از حد مورد انتظار برای یک کروم بوک است. تعدا زیاد لپ تاپ های لنوو با طراحی ساده و قیمت پایین کمی عجیب بوده اما گزینه هایی خوب برای لپ تاپ های دانشجویی هستند. لنوو G500s مدل به روز شده مدل G505 بوده و از پردازنده اینتل پنتیوم 2020M با فرکانس 2.4 گیگاهرتز سود می برد. به همراه رم قابل توجه 8 گیگابایتی، این مدل به راحتی ویندوز 8 را اجرا کرده و برای انجام فعالیت های عادی روزانه دانشجویان به میزان کافی سریع است. با این وجود، لنوو G500s از صفحه کلید خوبی سود نمی برد. گرافیک مجتمع اینتل اچ دی می تواند نیازهای اولیه کاربر را پاسخگو بوده اما برای بازی های سنگین مناسب نیست. نمایشگر 15.6 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1366×768 پیکسل است. از نظر امکانات ارتباطی لنوو G500s دارای دو درگاه USB 3، وای فای داخلی و یک دی وی دی رایتر است.

  • LCD و تاچ
  • اندازه صفحه نمایش 11.6 اینچ
  • حافظه رم پایین
  • وجود Bloatware در بخش های مختلف نوتبوک
  • ۱۶ گیگابایت حافظهی رم
  • بدنه محکم و طراحی صنعتی
  • صفحه نمایش درخشان

برای گیمرها از گرافیکی بهره میبرد که دو برابر بهتر از نسلهای قبلی خود است. با این حال، از فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی موجود، بیشتر آن توسط سیستم عامل استفاده میشود و مقدار بسیار کمی برای کاربر باقی میماند. این مینی لپ تاپ از یک فناوری مشابه با فناوری شارژ سریع Qualcomm بهره میبرد. باتری طی تنها چند دقیقه شارژ، 80 درصد پر میشود. یکی دیگر از بهترین لپ تاپهای مینی موجود در این فهرست، لپ تاپ مینی دل سری Inspiron 11 3000 است.قیمت لب تاپ لنوو دست دوم این لپ تاپ مطابق با معیارهایی طراحی شده است که دل برای خودش تعیین کرده است. مین لپ تاپ دل در 3 رنگ پر جنب و جوش با طراحی منحصر به فرد و براق در دسترس است. 768 باعث شده است در مقایسه با سایر دستگاههایی که وضوح نمایشگر مشابهی دارند، مشاهده فیلمها کمی بهتر شود. با تا کردن لولاها میتوان این دستگاه را به حالت خمیده تبدیل کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی